ONKO

JOSSAKIN VIELLÄ

JOKU YKSINÄISTÄ JOULUA VIETTÄVÄ HEREILLÄ?

16

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unreg.

olen vielä hereillä, mutta en kuitenkaan yksinäistä joulua viettävä. Miksi kirjoitit viestisi isoilla kirjaimilla...,se on huutamisen merkki. Mahtoiko se olla hätähuuto?

• viel^

huhhailen.Kun en haluu käyvä nukkuukaan viel;))
        Mutku ,kukaan ei oo miu kaa;(

• EI HOTSITA
        viel^ kirjoitti:

huhhailen.Kun en haluu käyvä nukkuukaan viel;))
        Mutku ,kukaan ei oo miu kaa;(

HALUA VIELLÄKÄÄN NUKKUMAAN.OOTSA MUN KAA?

• eihä
        EI HOTSITA kirjoitti:

kukaan nyt jouluyönä,kun saa syyäkin vaik koko yön;)

• jokos..
        EI HOTSITA kirjoitti:

sammuit.Aika maitoo porukkaa....

• radio Dei
        EI HOTSITA kirjoitti:

ohjelmaa, sinne voi soittaa kaikeata maan ja taivaan väliltä, kuuntelen usein sitä ohjelmaa,sieltä saa suurtta lohtua elämän varrelle,minäkin voisin olla sun kanssa, tarvitsemme toisiamme, jos teillä kuuluu radio Dei kuuntele sitä ,minä olen sieltä saanut paljon elämääni.

• taajuus^¨
        radio Dei kirjoitti:

ohjelmaa, sinne voi soittaa kaikeata maan ja taivaan väliltä, kuuntelen usein sitä ohjelmaa,sieltä saa suurtta lohtua elämän varrelle,minäkin voisin olla sun kanssa, tarvitsemme toisiamme, jos teillä kuuluu radio Dei kuuntele sitä ,minä olen sieltä saanut paljon elämääni.

et vois hakee??

• tiedä taajuutta
        taajuus^¨ kirjoitti:

et vois hakee??

minullakin se kuuluu autoradiosta ja pienestä korvaradiosta, tuosta suuresta keittiössä olevasta se ei kuulu, joten luulen että se kuuluu kaikista uusista,toi suuri radio on noin kymmenen vuotta vanha siitä se ei kuulu,ensi yönökin sieltä tulee ohjelmaa koko yön aamu 6.teen asti, on mukava kuunnella ihmisten jutustelua ja mielipiteitä ympäri suomea, se on suora lähetys , se on luterilaisen kirkon ohjelmaa ,sieltä saa hyvän mielen ja lohtua kaikkeen, ohjelman alussa ja silloin tällöin ohjelman kestäessä he ilmoittavat phu. numeron jonne voi soittaa

• löytyy myös
        taajuus^¨ kirjoitti:

et vois hakee??

netistä, yle.fi/areena etsi sieltä , hyvää uutta vuotta kaikille

sieltä tulee joka sunnuntai livenä ohjelmaa ,ihmiset voi soitella kysymyksiä maan ja taivaan väliltä muistaakseni kello 22.30 alkaa ja loppuu klo. 00.30

• Unreg.

tunnutte olevan tavattoman romantiikan kaipuussa; unohdetunko...vai? En tiedä kuinka me miehet voisimme teitä autaa, kun useimmat teistä ovat niin pettyneitä ja katkeria.

• "Reetta"

joka asian oivaltaa...Mut eihä ois,jos niin ois käyny.Minä ainaskin henkoht. haluaisin löytää, jotain positiivistakin tähän elämään.
        Miun entisestä elämätä, on sen verran aikaa.Et se riittää....

• lause todentui aamun aikaisina tunteina. Vietän joulua pois kotoa, täällä talossa alkoi aamuyön pimeinä tunteina kuulumaan ne perhejoulun vaikutukset, kun hermot on kireällä, alkoholia nautittu aaton kunniaksi ja erimielisyydet kasvat riidan asteelle.

Rappukäytävä täyttyi melusta, juostiin ylös ja alas, hissiä ei ehditty odottelemaan, huudot kaikuivat vaimentamattomina ja lopulta poliisi korjasi osan pahnoille aamua odottamaan.

Aina ei parisuhde ole parempi. Yksinäisellä ei keskellä yötä ole aihetta häiritä naapureita pelon vuoksi, ei paeta kodista uhan vuoksi.

Valvoin, kiitos kysymästä, koko yön. Chattihuoneessakin oli väkeä jälkeen puolenyön, itse seurasin Joulumessua, sen päätyttä messua häiriköiden tuottamana, kunnes poliisiauto poistui tuosta keittiön ikkunan alta vieden suuriääniset pahnoille.
      Noita tilanteita oli varmasti monessa kodissa, koska Joulu tuo niin monia tunteita, riitaakin.
      Mietityttää vain miksi eripura syntyy Joulunakin?

Yksin olen onnellinen Joulunakin.

• AVKT

Enenmän % sitä kiltimpi olen. Nyt hyvä radio/sat 19 ast. radio Paris Jazz.

• jonkun

aina pitää huutaa? = ISOT kirjaimet on huutamista eikä sitä tekstiä ole kiva lukea. Paina Caps Lockia, niin saat pienet kirjaimet!

• minä -

näen ne paremmin , olen huono näkönen.

• vanhoille ja
        minä - kirjoitti:

näen ne paremmin , olen huono näkönen.

...huononäköisille. Olen usein ymmärtänyt että juuri huonosti näkevät käyttävät kapitaaleja. He ihan oikeasti eivät tarkoita huutaa!

Pidän yhteyttä netin välityksellä Amerikassa syntyneeseen sukulaiseen, joka on kait vain kerran käynyt Suomessa, minä tavannut hänet pari kertaa siellä. Ikää on jo muistaakseni 86 vuotta, ja hän useimmiten käyttää isoja kirjaimia viesteissään. Se on ihan ymmärrettävää. Jotkut kuuskymppisetkin ovat huononäköisiä, ei kai heitä sen vuoksi tarvitse solvata huutamisesta.

No, jotkut sitten eivät tunne nettietikettiä. Kauniisti voi heille huomauttaa: would you please...

Onneksi ei tarvitse kuunnella kenenkään riitelyä jouluna. Olen onnekas. Ajattelin vielä katsoa 23.50 alkavan elokuvan. Jos en nukahda. Mukavaa pyhien jatkoa kaikille kuuskymppisille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2183
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1051
    Aihe