ihme kytkykauppaa gigantissa.
menin ostamaan anopin puolesta appiukolle halpaa kännykkää gigantista, odotimme kiltisti jonossa ovien avautumista, jonossa oli n 10 henkilöä. pääsimme vihdoin sisään mutta siellä odottikin barrikaadi innokkaita ja myreäilmeisiä saunalahden kätyreitä, joiden ohitse ei päässyt ennenkuin oli sanonut hyvän syyn miksi ei "halvempi" puhelin kelpaa liittymän kera. sanoin että mulla on jo liittymä, missä ne 30 euron puhelimet on? vastauksena oli tiuskaisu"ne on tuolla takana piilossa" menin katsomaan tiuskijan osoittamaan suuntaan, siellä mitään ollut. kävi lopulta ilmi, että puhelimet haetaan noutovarastosta täysin toisesta suunnasta mihin tiuskija oli osoittanut, ja ne piti maksaa ensin kassalla, ja jotta ne voi edes maksaa, oli kerrottava haluamansa kännykkä-osaston "myyjille" jotka taas inttivät että miksei "halvempi" puhelin kelvannut.. minulle siis valehdeltiin päin naamaa, ja törkeästi yritettiin huiputtaa ostamaan kalliimpi, muka "halvempi" puhelin liittymän kera. joka olisi maksanut 24 euroa heti, ja 20 euroa joka kuukausi liittymän kalliuden vuoksi. nyt sain onnekseni 30 euron puhelimen halvempaan liittymään joka oli jo olemassa apilla.
eikö kytkykauppa ollutkaan laitonta ? ainakin tuollainen käytös on. kiitos vaan gigantti, ei teillä niin halpaa ole,ettenkö löytäisi tavaroitani jostain kilpailijalta halvemmalla, teille en enää palaa.
älkää ostako kytkyjä ainakaan täältä
2
1558
Vastaukset
- Ärsyyntynyt 24_n
Saunalahden tyypeistä ei oo pahaa sanottavaa todellakaan! Itellä on saunalahden kytkis ja on hyvin pelannu yhteistyö ja ei mitää ongelmaa oo koskaan ollu. Itseasiassa tuo on mun toinen sauniksen kytkäle. Olen suoraan saunikselta nuo kyllä hommannu enkä minkää gigantin kautta.
Nyt siihen giganttiin:
Katselimme viime kesänä porukoille uutta tietokonetta. Isäni halusi selvittää mistä löydettäs sitte halvempi semmonen tietokonepaketti minkä mieheni kanssa löysin. No sehän oli erehtyny giganttiin soittaan ja kysyyn nii oli puhelimen toisessa päässä myyjä tiuskassu, että en jaksa ruveta kahtoon ku meillä on niin hirveesti nuita tietokoneita täällä!!!Jäkä jäk!! Isähän oli raivostunu takas ja huutanu että pitäkää perkele ne koneenne ku että sen vertaa vaivaudu omilta koneilta kahtoon et löytyykö vastaavaa valikoimistanne ja mikä on hinta! Sen jälkee ei olla käyty gigantissa. Siinäpä helvetti tukehtuvat omaan ylimielisyyteensä. Tuolla tavalla niitä asiakkaita ei saa lisää ja raivostunut asiakas ei todellakaan ole hyvää mainosta tommosella firmalle.
Seki myyjä sais harkita alan vaihtoa! Ei todellakaan sovi asiakaspalveluammattiin. Voin ite myyjänä sanoa. Vaikka on kuin paska päivä niin sitä ei saa asiakkaisiin ja potentiaalisiin asiakkaisiin purkaa.- Anestic
Älähän yleistä. Se myyjä ois voinu olla töissä yhtä hyvin missä vaan. Ite oon aina saanu Gigantista hyvää palvelua. Se on myyjästä eikä kaupasta kiinni. Kannattaa ottaa kauppaan yhteyttä niin varmasti korjaa asian, ei ne tollasia työntekijöitä pidä millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875