mikä on renkaiden koko ja ..

piiu

Hei vaan

Löysin mieleisen 1.8 16V Lagunan farkun vm.2000, mutta auto on vielä kaupassa, mutta varattuna joulupyhien yli. Siinä on kitkarenkaat alla ja haluaisin siihen nastarenkaat. Minkä kokoisia renkaita pitäisi alkaa etsimään?
Onko tuollainen auto kova bensasyöppö?

Lueskelin täällä keskusteluja Lagunoista ja välillä tuli sellainen olo, että ihan hirvittää ostaa Laguna. Mutta näin useamman automerkin omistaneena, hetken mietittyäni edellisiä autojani, en mennyt shokkiin. Minulla on ollut erimerkkisiä autoja ihka uudesta käytettyihin. Pysyn siis edelleen ostoaikeissani.

Ja mikä ihaninta, näitä kirjoituksia lukiessa jopa muutama sai minut nauramaan yksinään ja ääneen!
Onneksi vielä on humoristejakin liikenteessä!

Kiitos tiedoista etukäteen, Piiu

5

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeiset Laguna ykköset ovat parempia kun Laguna kakkoset, joita ei kuuleman mukaan voi suositella edes pahimmille vihamiehillekään. Renkaathan on 195/65R15 Bensaa kuluu n. 8 l maantiellä ja n. 11 l kaupungissa

• Piiu

..paljon tiedoista.
        Mukavaa kun joku luki näin joulunakin näitä viestejä!
        Leppoisia pyhiä teille, Piiu

• .............

ei mulla ainakaan ole mitään moitittavaa laguna kakkoses on ollut ihan törkeen hyvä auto nimittäin.. niin ja suosittelen katsomaan minkä kokoiset siel auton alla on nyt tällä hetkellä nimittäin jos entinen auton omistaja on vaihtanut renkaan kokoa

• laku II

I-koppasessa 195/55-15 mahdollisesti,mutta minulla oli talvirenkaat 185/65-14 ja 185/70-14 mahtui pyörimään alla vaikka korkeus oli hieman isompi.Pulttijako 4X100.HUOM! II-koppasessa vakiorengas on 205/55-16 ja pulttijako on 5X108 muistaakseni.

• Aatu

Normikoko on tuo 205/55/16. Rekisteriotteesta löytyy rengaskoko ja vaihtoehtoiset sallitut koot. Kannattaa myös katsoa, minkä kokoiset vanhat renkaat on niin uudetkin sitten sopii samoille vanteille.

Ja jos olet liikkeestä ostamassa, voi kysyä jos sieltä suostuisivat antamaan jotkut toiset nastarenkaat tilalle.

Jos kitkat ovat hyväkuntoiset, en näe pakkoa lähteä niitä vaihtamaan nastoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe