Pitäiskö odottaa Snow Leopardia

geogirl

Minulla on muutama vuosi vanha panther vielä käyttiksenä. Tässä on ollut kaatuileminen ongelmana, tietyille sivuille mentäessä.
Kun alkuvuonna on tulossa Snow Leopard, pitäisikö odottaa sitä vai hankkia heti Leopard käyttöön.
Miten suosikit saa säilymään ja mitä pitää ottaa huomioon asentaessa uutta käyttistä

4

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumigepardi

Juuri tällä hetkellä ei varmaankaan kannata ostaa uutta käyttistä, jos ei sitten osta uutta konetta, jonka mukana se tulee.

Asennukset ovat minun koneissani toimineet hyvin. Muistelen, että yhteen meni OS X:n eka versio ysin päälle ja nyt siinä on 10.4. Toinen taisi aloitaa 10.3 -versiosta ja siinäkin on 10.4. Kolmas tuli 10.5 -versiolla enkä odota mitään draamaa.

Kaatuileminen on kuitenkin sekä harmillista että outoa. Mitä ohjelmia käytät?

• ei todennäköisesti tule asentumaan PPC-koneisiin, joten sitä on turha odottaa. Leopard on oleva paras käyttis jonka voi asentaa koneeseen joka on aikoinaan toimitettu Pantterilla.

• vaihda Tiikeriin

> Minulla on muutama vuosi vanha panther vielä käyttiksenä.

Panther on jo yli viisi vuotta vanha käyttöjärjestelmä, joten ikää tuolla alkaa olemaan.

> Tässä on ollut kaatuileminen ongelmana, tietyille sivuille mentäessä.

Kaatuuko kone kaikilla selaimilla vai joilla tietyillä? Testaa samoja sivuja eri selaimilla. Oletko päivittänyt Adoben Flash-playerin uusimpaan versioon? http://get.adobe.com/flashplayer/

• geogirl

Kaatuilee sekä Safarilla ja Firefoxilla. Taidan hankkia tuon Leopardin tähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      131
      2727
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2724
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      1450
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1445
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1351
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1311
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1133
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1084
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      68
      988
    Aihe