Minulla on muutama vuosi vanha panther vielä käyttiksenä. Tässä on ollut kaatuileminen ongelmana, tietyille sivuille mentäessä.
Kun alkuvuonna on tulossa Snow Leopard, pitäisikö odottaa sitä vai hankkia heti Leopard käyttöön.
Miten suosikit saa säilymään ja mitä pitää ottaa huomioon asentaessa uutta käyttistä
Pitäiskö odottaa Snow Leopardia
4
578
Vastaukset
- Lumigepardi
Juuri tällä hetkellä ei varmaankaan kannata ostaa uutta käyttistä, jos ei sitten osta uutta konetta, jonka mukana se tulee.
Asennukset ovat minun koneissani toimineet hyvin. Muistelen, että yhteen meni OS X:n eka versio ysin päälle ja nyt siinä on 10.4. Toinen taisi aloitaa 10.3 -versiosta ja siinäkin on 10.4. Kolmas tuli 10.5 -versiolla enkä odota mitään draamaa.
Kaatuileminen on kuitenkin sekä harmillista että outoa. Mitä ohjelmia käytät? ei todennäköisesti tule asentumaan PPC-koneisiin, joten sitä on turha odottaa. Leopard on oleva paras käyttis jonka voi asentaa koneeseen joka on aikoinaan toimitettu Pantterilla.
- vaihda Tiikeriin
> Minulla on muutama vuosi vanha panther vielä käyttiksenä.
Panther on jo yli viisi vuotta vanha käyttöjärjestelmä, joten ikää tuolla alkaa olemaan.
> Tässä on ollut kaatuileminen ongelmana, tietyille sivuille mentäessä.
Kaatuuko kone kaikilla selaimilla vai joilla tietyillä? Testaa samoja sivuja eri selaimilla. Oletko päivittänyt Adoben Flash-playerin uusimpaan versioon? http://get.adobe.com/flashplayer/- geogirl
Kaatuilee sekä Safarilla ja Firefoxilla. Taidan hankkia tuon Leopardin tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tappo Kajaanissa
Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html612825Nyt kaikki joukolla....
...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk282192Oletko jo unohtanut minut mies?
Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi221657Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida
Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen2701571Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e471303- 771266
- 1501150
Iljettävä Maisa Torppa
Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.1661147- 761012
Olet elämäni mies
Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit59812