Alustana siis 360, Kuukauden gold memberi tuli mukana, sitten nettit pistin kuntoon pätsin latasin nhl 09:iin, sitten ea tilin aktivointi
Siihen piti sähkäri pistää pistin, sitten meni koneella sähkäriin aktivoin ja näytti tällästä:
Aktivoi lapsen tili
Virheellinen EA-tilin tila. Tilin tilaa ei voi muuttaa.
NHL 09 ONline EA-Tili ongelma
5
1122
Vastaukset
- yokinen
Oikaisin ongelman niin, että loin uuden tilin ja valitsin siihen syntymäajan niin, että pelaaja ei ole alaikäinen. Ja heti alkoi "pelittää"...
- dfsfdsfsdfdsdfsdfsdfs
Loit siis uuden tilin xbox liveen?
- yokinen
dfsfdsfsdfdsdfsdfsdfs kirjoitti:
Loit siis uuden tilin xbox liveen?
Juu niin tein. Poistin ensin kaikki vanhat tilit ja aloin puhtaalta pöydältä ja loin uuden tilin, jossa syntymäaika täyttää täysi-ikäisen ehdot. Otin myös gmailista uuden sähköpostiosoitteen ko. käyttöä varten. Tämä on mullekin uutta, koska xbox tuli taloon jouluaattona. Ehkä tähän olisi helpompikin keino, mutta ei se EA:n sivuilla ollut aktivointi ainakaan toiminut kunnolla.
- Nhl09solver
Se Toimii näin:
menet Tekemään uuden profiilin Xbox 360 Pelikonsoliisi semmoisella sähköpostilla
että se on yli 18v ja sitten vaan Nhl 09 sisään Ja Online pelit hyrräämään itselläni toimi tuolla konstilla.- tiitti007
mulla on semmonen ongelma että se ei valita ikärajasta (olen alaikäinen) ja pystyn pelaamaan rankkareita mutta en online pikapeliä mikä vika siis pikapeli ei vaan toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463519
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893474- 502649
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
- 161463
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711045
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035