Heissan,
Niin aina tapahtuu ja sattuu kaikenlaista ... onko sinulle tapahtunut tänä joulunaikana mitään hassunhauskaa?
Itse sain jouluvitsin aikasiksi, kun soittelin "pikkuveljelleni". Tuli kysyttyä jotain aterian laitosta--no kuulin puhelimessa vähän väärin ja kuulin että laittoivat valasta. no..aika erioista kait näin jouluna tuumasin...mut oikeesti oli kyse kai silvasta. heh heh. Mut tuumattiin että sitä vois vaikka itse valaan sisällä käristellä...sinivalasta.
Hauskaa joulun jatkoa Kaikille.
t;mira
-ley ;))
Hauskaa juhla-aikaa...
6
309
Vastaukset
- ...ngg
huomasin, että velipojan köörille hankkimani lahjat
tuplaantuivat.
Muistelin kovin, että olin jo hankkinut lahjukset
heille, mutta koska en löytänyt niitä, niin jou-
duin hankkimaan uudet.
Nyt iltapäivällä järjestelin tavaroita ja löysin
kassin, jossa ne ovat - ne alkuperäiset.
Antaako vai eikö antaa...kas siinä surma.Anna ne ensi jouluna, saadaan silloinkin jouluhauskaa. Varsinkin jos lahjat ovat samat kuin edellisvuonna.
- Ninas
oot hankkinutkaan, jos kunnon käyttökamaa, joka ei vanhene; voisi hyvin kuvitella antaa ne vuoden kuluttua, mut kuins' sä ne silloin löydät ?))
Sut on muuten poj..ongattu, mikä ihme teema tää veri, rikospaikka....surma lieneekään... - ...ngg
Ninas kirjoitti:
oot hankkinutkaan, jos kunnon käyttökamaa, joka ei vanhene; voisi hyvin kuvitella antaa ne vuoden kuluttua, mut kuins' sä ne silloin löydät ?))
Sut on muuten poj..ongattu, mikä ihme teema tää veri, rikospaikka....surma lieneekään...ver... vesissä ne lahjat piilottelee.
;DDD - ...ngg
zepponen kirjoitti:
Anna ne ensi jouluna, saadaan silloinkin jouluhauskaa. Varsinkin jos lahjat ovat samat kuin edellisvuonna.
"vanhenevaa tavaraa" (ei maitoa). Pieniä eroja
on kyllä.
..luulin, että joulupukki liikkuu reellä, kun on luntakin. Sitten aattona pongasin autoilevan joulupukin, kun oltiin iltahämärissä matkalla sukulaisperheelle.. Pientä vaille, etten eksynyt pahemmin..;) Loppu hyvin, kaikki hyvin.. ehdittiin kylään ennen pukin tuloa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094