Kirjoitetaas nyt ennen ku vuos vaihtuu, kaikki mikä risoo, ottaa päähän, harmittaa, ja alotetaan sit puhtaalt pöydält.
Jos sama asia korpee, niin jatkoo sit siihen.
Minuu harmittaa niin moni asia, et ootan teiltä jotain, ja lisään sit, jos se sama asia osuu kohille.
Puretaan harmit pois, jo vaik helpottais sit.
Purnausketju :(
26
978
Vastaukset
- kannatus?
Sortivat eläkeläisiä vuosia. Vielä löytyy töppöjä äänestämään niitä.
- ilmaantui
Kunnon kapitalisti.
Sinulla varmaan on aina kypärä päässä ja valkoinen nauha käsivarressa: Koti, Uskonto, Isänmaa, niinkö se meni se teidän iskulauseenne? Uskoin, että tuollaiset on jo kuolleet, mutta ei näköjään, joillakin vielä henki pihisee.
- Hammashoito
Siinähän nuo tuli. Näin aluksi.
Hammashoitojonossa ensin 1/2v ja sitten tarkastus. Sen tarkastuksen jälkeen taas 1/2v että hoitoon pääsisi.
Sinä aikana jo kaksi päivystyskäyntiä, poitettiin, ja juurihoidettiin yksi.
Jos vielä kauan menee, kaikki tulee kalliimmaksi, koska vauriot vain pahenevat koko ajan.
Joten puolenvuoden ajasta ei voi puhua, vaan vuoden.- Pakko sauma
Kyllä tuli kalliiksi ja vieläkin pitäisi mennä, vaan pitää ensin säästää rahaa. Ikäni olen toisia ihmisiä hoitanut ja kun itse tarvitsen apua, ei ole varaa sitä ostaa.
Yksityinen ei ollut edes kovin huolellinen. - Yksityis
Pakko sauma kirjoitti:
Kyllä tuli kalliiksi ja vieläkin pitäisi mennä, vaan pitää ensin säästää rahaa. Ikäni olen toisia ihmisiä hoitanut ja kun itse tarvitsen apua, ei ole varaa sitä ostaa.
Yksityinen ei ollut edes kovin huolellinen.että yksityiseltä saa parempaa palvelua. Saa jos saa. Olen saanut huonoa palvelua myös yksityiseltä puolelta.
Sitä paitsi ajattelen, että onkohan se yksityinen lääkäri niin ihmeen hyvä. Jos lääkärin silmissä kiiltelee vain raha ja se on minusta epäilyttävää. Siksikö vain palvelu on parempaa, että kouraan tulee enemmän euroja? Eikös se ole lääkärin etiikan vastaista?
Olen maksanut yksityiselle hammaslääkärille isoja maksuja. Kunnalliselta hammaslääkäriltä olen saanut saman hoidon halvemmalla eikä työn laadussa ole eroja. Joskus jopa kunnallisella parempaa. Ainoa paha juttu on, että odotusajat kunnallisselle ovat ainakin täällä Etelä-Savossa tosi pitkät.
- liian pitkä
-Ruuan hinta
-kohoavat vastikkeet ja vuokrat
-sähkönhinnan nousu
-vakuutusmaksujen nousu
-junien ja bussien liput
-peruskorjauksien hinta
-katsastusmaksut
-lääkkeiden hinnat
-kaikki vapaa-ajan harrastusten hinnat.
luetteloahan voisi jatkaa vaikka kuinka.
Mikäs teitä muita eniten noissa koskettaa?- puol ruokaa
eli, osta sitä mistä tykkäät, ei liikaa.
Vastikkeisiin ja vuokraan et vaikuta, tai vaihda halvempaan asuntoon!
Vaihda sähköyhtiön myyntiä, tarkista aika ja silti siirto jää paikalliselle verkkoyhtiölle, halventuuko, sittenkään!
Tarkista tai kilpailuta ne, kysy muilta vakuutusyhtiöiltä!
Tarvitkos jatkuvasti niitä lippuja, halvemmaksi jos sillointällöin vain käytät?
Ja mitä peruskorjaat? Onkos pakko just nyt?
Jos asut kaupungissa, miks sulla on autoa edes, jos bussilipuista kysyit?
Tarvitkos sitä autoa todella, ajattele, ne vakuutusmaksut ym. kulut?
Lääkkeet, ikävä kyllä säilyy ennallaan niissä mitä tarviit!
Vapaa-ajan harrastukset: hei, osta vain sauvat ja kävele, sinne sun tänne, ;-) tai no uimaliput ei paljoa maksa, ulkoile itse ja kaveriesi kans!
Kyllä löytyy hintaeroja kun vain viitsii ajatella. ja ihan itse!
Noo, eiku mukavaa tulevaisuutta meille kaikille "säästäjille" tai edes yrittäjille säästää... - apua ollut noista
puol ruokaa kirjoitti:
eli, osta sitä mistä tykkäät, ei liikaa.
Vastikkeisiin ja vuokraan et vaikuta, tai vaihda halvempaan asuntoon!
Vaihda sähköyhtiön myyntiä, tarkista aika ja silti siirto jää paikalliselle verkkoyhtiölle, halventuuko, sittenkään!
Tarkista tai kilpailuta ne, kysy muilta vakuutusyhtiöiltä!
Tarvitkos jatkuvasti niitä lippuja, halvemmaksi jos sillointällöin vain käytät?
Ja mitä peruskorjaat? Onkos pakko just nyt?
Jos asut kaupungissa, miks sulla on autoa edes, jos bussilipuista kysyit?
Tarvitkos sitä autoa todella, ajattele, ne vakuutusmaksut ym. kulut?
Lääkkeet, ikävä kyllä säilyy ennallaan niissä mitä tarviit!
Vapaa-ajan harrastukset: hei, osta vain sauvat ja kävele, sinne sun tänne, ;-) tai no uimaliput ei paljoa maksa, ulkoile itse ja kaveriesi kans!
Kyllä löytyy hintaeroja kun vain viitsii ajatella. ja ihan itse!
Noo, eiku mukavaa tulevaisuutta meille kaikille "säästäjille" tai edes yrittäjille säästää...Ostan vain mitä on tarjouksessa, tai punasil lapuil. Ei voi ostaa sitä mist tykkää.
Pieni yksiö, en paljo halvempaa saa mistään. Vastike vaan nousee joka vuos.
Peruskorjauksest päättää yhtiö, en minä.
Sähköö menee alle 10e kk, siirto maksaa saman ku kulutus.halvin mahollinen on.
Vakuutukset kilpailutettu, on halvin.
Tarviin autoa, tai en pääse mihinkään liikkumaan, yli kymmenen v vanha. 70% bonus, ja vaan liikennevakuutus, kotivakuutus lisäks.
Junalla tai bussilla kävisin joskus tapaamassa ihmisiä, jotka ei asu ihan lähellä. Noilla hinnoilla ei voi.
En oikein pysty liikkuu, sauvoillakaan.
Sairauksia. Lääkekulut isot.
Eli en juur ulkoile, enkä ui. Ei kykene.
Ei kaikki meidän ikäset oo terveitä, sitä ei vaan moni ajattele, ku ite on terve.
Varmaan aattelit ihan hyvää, auttaa.
Kiitos kuitenkin, tarkotushan oli hyvä.
- ihan tolkusti
kaikesta purnaaminen. Siitähän saapi mahahaavan ja synkän mielen. Oha meillä kuiteskii kaikki niin hyvin. Saahaan olla vappaassa isänmaassa ja tehhä kaikenlaista, mitä ite kukkii halluu, kuha lain puitteissa pysytellää..Miks pitäs aina purnata??
- ollaaks
Eiks se EU määrää jo melkein kaikest?
Nii, vois kait jotain viel tehäkii, jos olis eläke mil eläis, vaan täs maas on meit naisii pienel palkal olleit, ja meit rangaistaan lasten saamisest.
Eläkkeet leikattiin, ja nyt pitää sit vaa tulla alle 800e -verot toimee. Ei niil oikein kaikkien maksujen jälkeen vaan taho elää. - juntti
ollaaks kirjoitti:
Eiks se EU määrää jo melkein kaikest?
Nii, vois kait jotain viel tehäkii, jos olis eläke mil eläis, vaan täs maas on meit naisii pienel palkal olleit, ja meit rangaistaan lasten saamisest.
Eläkkeet leikattiin, ja nyt pitää sit vaa tulla alle 800e -verot toimee. Ei niil oikein kaikkien maksujen jälkeen vaan taho elää.Ei naillä palstoilla kestä edes tosiasoista kirjoitella.Heti serifi on poistamassa oikesta
asiasta ketomani jutun. Oli kysymys 3%.Mitä sen
puuttuminen aiheutta ihmiselle.Lissyn lässyä täällä ss vain kirjoittaa.Ei kiinnosta edes lukea. - Hapoilla
juntti kirjoitti:
Ei naillä palstoilla kestä edes tosiasoista kirjoitella.Heti serifi on poistamassa oikesta
asiasta ketomani jutun. Oli kysymys 3%.Mitä sen
puuttuminen aiheutta ihmiselle.Lissyn lässyä täällä ss vain kirjoittaa.Ei kiinnosta edes lukea.En tosiaankaan ymmärrämiksi pitää etukäteen surra kun vielä sitten hintojen noustua joutuu suremaan uudestaan.
Sefu on todettu mitä se osaa ja silläkin on monta nikkiä, pitäkää vaan silmänne auki, mikään ei ole miltä näyttää.
- purnaaja kerran
Mie purnaan sitä ku mie en tajjuu mittää.
- miunkin
ruveta purnaamaan.No,vaik siitä ku olisin halunnu lähtee tapanitantsuloihi.Mut ku, nää saamarin kulkuyteyvet on ihan peestä... Jatkoja kuiteskin:))
- Ilahtunut####
miunkin kirjoitti:
ruveta purnaamaan.No,vaik siitä ku olisin halunnu lähtee tapanitantsuloihi.Mut ku, nää saamarin kulkuyteyvet on ihan peestä... Jatkoja kuiteskin:))
Eipä tarvitse lukea näitä lörpötyksiä. Näähän on ihan tyhmiä ja tylsiä! Hyvästi satunnainen nettiriippuvaisuus!
Kolme päivää ilman nettiä raikkaassa maalaisilmassa tähtien tuikkeessa teki ihmeitä!
- poistettu=
Vaarin 68 teksti on sitten poistettu. Rienaavako se oli? Ei minusta, vaikka tyylitön olikin. Ajattelin että pienet "vahvistukset" ottaneena kirjoitettu.
En pidä kuuskymppisiä mitenkään kalkkiksina, mutta tunnustan että ällistyin tämän palstan mielikuvituksettomuudesta (hyviähuomenia yleensä vaan toisilleen toivotetaan, yms.) ja toisaalta siihen, miten herkästi älähdetään vaikka kalikkaa ei olisi heitetty sinne päinkään...
Täällä on kaiketi paljon niin hirmu yksinäistä porukkaa, että ottavat herneen nenään vaikka mitään aihetta ei olisi - joko omasta tai jonkun toisen puolesta, pääasia että pääsee räyhähtämään.
Joitakin fiksujakin tekstejä on, joten eipä mollata ikätovereita tämän enempää. Kaikilla on oikeus olla just sellaisia kuin on.
Rekisteröityä tänne ei kertakaikkiaan voi; leimautuu heti! Ei varsinkaan kuvan kanssa. Sen verran minullakin on itsesuojeluvaistoa.
Ei nuo viis- tai seitsenkymppisten palstat sen kummemmilta näytä. Onneksi voi hypätä yli, ei kannata reagoida jos kirjoitus ei tule samanhenkiseltä. Ja voihan täältä tosiaan pysyä kokonaan pois.- taisikin ihan ite
poistaa. Oisko käyny niin ettei aidot vastaukset passanneet itselle vastaajalle?
- jocus*
Mitä haittaa on leimautumisesta? Omaksi itsekseenhän siinä vain leimautuu, tai ainakin siksi, millaiseksi lukijat kirjoittajan kokevat. Rekkautumattomien leimailu ei ketään hetkauta - hehän eivät puheistaan kumminkaan vastaa.
Harvakseltaan tänne kirjoittelen, kun asiallisia aloituksia on niin kovin vähän. Juuri ketään en täältä tunne, ja siksi hyvänpäivän toivotuksiin ei huvita vastailla. - Vastauksia,,
jocus* kirjoitti:
Mitä haittaa on leimautumisesta? Omaksi itsekseenhän siinä vain leimautuu, tai ainakin siksi, millaiseksi lukijat kirjoittajan kokevat. Rekkautumattomien leimailu ei ketään hetkauta - hehän eivät puheistaan kumminkaan vastaa.
Harvakseltaan tänne kirjoittelen, kun asiallisia aloituksia on niin kovin vähän. Juuri ketään en täältä tunne, ja siksi hyvänpäivän toivotuksiin ei huvita vastailla.Kun pari vuotta sitten palstalle aloin kirjoitella.
Täällä oli selvästi klikki, joka ei halunnut uusia.
Nyt, kun pitkään aikaan, en ole tällä saitilla käyttänyt nickiäni, saan paljonkin vastauksia.
Samoin aloituksistani on tullut suht kivojakin ketjuja.
En aio täällä käyttää enää, muualla suomi 24 saiteilla kylläkin.
Samoin iltiksen, HSn ja kauppalehden, moderaattorithan ei läpi päästä ilman kirjautumista.
Aivan vakio nicki on siellä. Eri kuin suomi 24llä.
Siinä syitä, iltikseen olen vuosia osallistunut, ja osallistun edelleen. - jocus*
Vastauksia,, kirjoitti:
Kun pari vuotta sitten palstalle aloin kirjoitella.
Täällä oli selvästi klikki, joka ei halunnut uusia.
Nyt, kun pitkään aikaan, en ole tällä saitilla käyttänyt nickiäni, saan paljonkin vastauksia.
Samoin aloituksistani on tullut suht kivojakin ketjuja.
En aio täällä käyttää enää, muualla suomi 24 saiteilla kylläkin.
Samoin iltiksen, HSn ja kauppalehden, moderaattorithan ei läpi päästä ilman kirjautumista.
Aivan vakio nicki on siellä. Eri kuin suomi 24llä.
Siinä syitä, iltikseen olen vuosia osallistunut, ja osallistun edelleen.Toisaalta jos haluaa varsinaista keskustelua, luulen, että on viisampaa käyttää vakinikkiä. Sehän voisi olla keino tunnistaa ne, jotka vaivautuvat vastailemaan muuhunkin kuin hyvänhuomenen toivotuksiin ja gallupeihin.
Vähänhän täällä asiallisia keskusteluja on; lähinnä seksistä jaksetaan keskustella pitempään. Ei sillä, että aiheessa vikaa olisi, mutta vähän raikkaampia mielipiteitä joskus kaipaisi.
En usko, että kukaan varsinaisesti boikotoi uusia kirjoittajia, mutta on helpompaa - ja ehkä mielenkiintoisempaakin - jutustella niiden kanssa, jotka jostakin aiemmasta keskustelusta tuntee. - on hyvä
jocus* kirjoitti:
Toisaalta jos haluaa varsinaista keskustelua, luulen, että on viisampaa käyttää vakinikkiä. Sehän voisi olla keino tunnistaa ne, jotka vaivautuvat vastailemaan muuhunkin kuin hyvänhuomenen toivotuksiin ja gallupeihin.
Vähänhän täällä asiallisia keskusteluja on; lähinnä seksistä jaksetaan keskustella pitempään. Ei sillä, että aiheessa vikaa olisi, mutta vähän raikkaampia mielipiteitä joskus kaipaisi.
En usko, että kukaan varsinaisesti boikotoi uusia kirjoittajia, mutta on helpompaa - ja ehkä mielenkiintoisempaakin - jutustella niiden kanssa, jotka jostakin aiemmasta keskustelusta tuntee.asia aloitus , hups heijaa, se kohta onkin pois pyyhkäisty, täällä tuntuu olevan sallitua vain jonnin joutavat jutut kuin seksi ym. vitsit .
- ja nätisti
jocus* kirjoitti:
Toisaalta jos haluaa varsinaista keskustelua, luulen, että on viisampaa käyttää vakinikkiä. Sehän voisi olla keino tunnistaa ne, jotka vaivautuvat vastailemaan muuhunkin kuin hyvänhuomenen toivotuksiin ja gallupeihin.
En usko, että kukaan varsinaisesti boikotoi uusia kirjoittajia, mutta on helpompaa - ja ehkä mielenkiintoisempaakin - jutustella niiden kanssa, jotka jostakin aiemmasta keskustelusta tuntee.Mutta ethän Sinäkään rekisteröityä nickiä käytä? Ainakaan tässä. Muutaman kerran olen saanut niin hyvin nenälleni että en ole oikein tuntenut kuuluvani joukkoon, siitä ylenmääräinen varovaisuus. Ja poistettuja nimmareitakin tuntuu olevan pilvin pimein. Miksiköhän?
OoKoo, on minulla jokin vakinimmarikin. Ja tässä aikojen saatossa koetan pistää mieleen samalla aaltopituudella olevat... kuten ;-)
Oikein Mukavaa Uutta Vuotta - kaikille tasapuolisesti! - beessisloggi
keskustelumielessä....
Tuota Vaarin avausta en nyt tarkemmin muista, joten en siitä virka mitään.
Siitä olisin kiinnostunut, että miksi arvelet yksinäisyyden aiheuttavan "herneen nenään ottamista" ja "pääasia että pääsee räyhähtämään" asennetta? Mikä sinun mielestäsi yleensä on jompaa kumpaa, eri mieltä oleminenko? Sanothan myös, että "ei kannata reagoida, jos kirjoitus ei tule samanhenkisiltä".
Meillä on ehkä eri käsitys keskustelusta (ja oikeudesta keskusteluun) julkisella keskustelupalstalla?
Minä kuvittelisin, että yksinäiset nimenomaan eivät halua "räyhähdellä", vaan keskustella ja hyviähuomeniakin toivotella.
Sanot, että "täällä on kaiketi paljon niin hirmu yksinäistä porukkaa, että ottavat herneen....".
Aivan varmasti on, ja meillehän tämä on hyvä foorumi saada olla yhteydessä muihin. En kylläkään ole ihan hirmu yksinäinen, ja ehdottomasti kieltäydyn ottamasta hernettä nenään. En pidä sanonnasta, johtunee taipumuksestani muodostaa visuaalisia mielikuvia.
Joskus tietysti saattaa sen verran ärsyyntyä jostain mielipiteestä, että kirjoittaa oman, eriävän mielipiteensä. Olen kuvitellut, että se on keskustelua, tai ainakin yritystä keskustella.
Muistathan myös, ettei yksinäisyys ole asia, jolla lyödään ja leimataan ihmisiä kielteisesti.
Jokainen on joskus yksin, ja jokaisella on omat syynsä ja tarinansa. Yksinäisyys ei ole mikään häpeä, korkeintaan ehkä joissakin tapauksissa yksinäisen ihmisen kanssaihmisille.
Kuvan laittamisesta tänne olen kanssasi samaa mieltä. En ajattele siinä niinkään itseäni, kuin läheisiäni.
Itse olen tähän päivään saakka käyttänyt lähes poikkeuksetta tätä samaa nikkiä, kantaa ottavissa kirjoituksissa poikkeuksetta.
Tänään olen poikennut tästä linjastani, saa nähdä, osaanko niin jatkaa. ja nätisti kirjoitti:
Mutta ethän Sinäkään rekisteröityä nickiä käytä? Ainakaan tässä. Muutaman kerran olen saanut niin hyvin nenälleni että en ole oikein tuntenut kuuluvani joukkoon, siitä ylenmääräinen varovaisuus. Ja poistettuja nimmareitakin tuntuu olevan pilvin pimein. Miksiköhän?
OoKoo, on minulla jokin vakinimmarikin. Ja tässä aikojen saatossa koetan pistää mieleen samalla aaltopituudella olevat... kuten ;-)
Oikein Mukavaa Uutta Vuotta - kaikille tasapuolisesti!En käytä rekattua nikkiä, kun en yleensä viitsi kirjautua ja kun en ole havainnut, että kukaan muu minuna olisi esiintynyt. Jos minulla mielestäni on asiallista sanottavaa, käytän tätä nikkiä rekattuna tai rekisteröitymättä.
Vastauksia saan harvoin, mutta ajattelen, että keskustelijat ovat silloin samaa mieltä kanssani; tokihan he vastaisivat, jos heillä olisi erilainen perusteltu mielipide. En luultavasti kuulu mihinkään joukkoon, mutta en sitä pahemmin kaipaakaan. - Kunnon keskusteluja joskus kyllä kaipailen.- loukkasin joitakuita
beessisloggi kirjoitti:
keskustelumielessä....
Tuota Vaarin avausta en nyt tarkemmin muista, joten en siitä virka mitään.
Siitä olisin kiinnostunut, että miksi arvelet yksinäisyyden aiheuttavan "herneen nenään ottamista" ja "pääasia että pääsee räyhähtämään" asennetta? Mikä sinun mielestäsi yleensä on jompaa kumpaa, eri mieltä oleminenko? Sanothan myös, että "ei kannata reagoida, jos kirjoitus ei tule samanhenkisiltä".
Meillä on ehkä eri käsitys keskustelusta (ja oikeudesta keskusteluun) julkisella keskustelupalstalla?
Minä kuvittelisin, että yksinäiset nimenomaan eivät halua "räyhähdellä", vaan keskustella ja hyviähuomeniakin toivotella.
Sanot, että "täällä on kaiketi paljon niin hirmu yksinäistä porukkaa, että ottavat herneen....".
Aivan varmasti on, ja meillehän tämä on hyvä foorumi saada olla yhteydessä muihin. En kylläkään ole ihan hirmu yksinäinen, ja ehdottomasti kieltäydyn ottamasta hernettä nenään. En pidä sanonnasta, johtunee taipumuksestani muodostaa visuaalisia mielikuvia.
Joskus tietysti saattaa sen verran ärsyyntyä jostain mielipiteestä, että kirjoittaa oman, eriävän mielipiteensä. Olen kuvitellut, että se on keskustelua, tai ainakin yritystä keskustella.
Muistathan myös, ettei yksinäisyys ole asia, jolla lyödään ja leimataan ihmisiä kielteisesti.
Jokainen on joskus yksin, ja jokaisella on omat syynsä ja tarinansa. Yksinäisyys ei ole mikään häpeä, korkeintaan ehkä joissakin tapauksissa yksinäisen ihmisen kanssaihmisille.
Kuvan laittamisesta tänne olen kanssasi samaa mieltä. En ajattele siinä niinkään itseäni, kuin läheisiäni.
Itse olen tähän päivään saakka käyttänyt lähes poikkeuksetta tätä samaa nikkiä, kantaa ottavissa kirjoituksissa poikkeuksetta.
Tänään olen poikennut tästä linjastani, saa nähdä, osaanko niin jatkaa.Ei se ole ollut tarkoitukseni. Ihmettelin vain edellisessä kommentissani sitä, miksi minulle - mielestäni syyttä suotta - on jopa ala-arvoisin ja rumin tekstein vastailtu. Mielestäni olen pysynyt kirjoituksissani (no ei niitä montaa olekaan, onneksi) asiallisuuden rajoissa oikeinkin hyvin. Aloin miettiä millaisia ihmisiä ilkeään tyyliin vastaajat olivat, enkä halunnut esim. yksinäisiä ihmisiä yleisesti syyllistää. Sorry... jokainen lukee tekstit omalta kannaltaan, selväähän se on.
Joiltakin nämä tosi-ilkeät vastaukset ovat kuitenkin tulleet. Vastaajilla on ilmeisesti muuten vaan "paha olla".
Ehkä olen turhan herkkänahkainen kun harmistun mokomista, mutta en ole sellaiseen kielenkäyttöön ja ajatusten vaihtoon tottunut; harvoinhan kukaan suusanallisesti tulee toista viereen haukkua rätystämään, eikö niin?
Iloista loppuvuotta sekä entistä parempaa eloa ja oloa vuodelle 2009! - beessisloggi
loukkasin joitakuita kirjoitti:
Ei se ole ollut tarkoitukseni. Ihmettelin vain edellisessä kommentissani sitä, miksi minulle - mielestäni syyttä suotta - on jopa ala-arvoisin ja rumin tekstein vastailtu. Mielestäni olen pysynyt kirjoituksissani (no ei niitä montaa olekaan, onneksi) asiallisuuden rajoissa oikeinkin hyvin. Aloin miettiä millaisia ihmisiä ilkeään tyyliin vastaajat olivat, enkä halunnut esim. yksinäisiä ihmisiä yleisesti syyllistää. Sorry... jokainen lukee tekstit omalta kannaltaan, selväähän se on.
Joiltakin nämä tosi-ilkeät vastaukset ovat kuitenkin tulleet. Vastaajilla on ilmeisesti muuten vaan "paha olla".
Ehkä olen turhan herkkänahkainen kun harmistun mokomista, mutta en ole sellaiseen kielenkäyttöön ja ajatusten vaihtoon tottunut; harvoinhan kukaan suusanallisesti tulee toista viereen haukkua rätystämään, eikö niin?
Iloista loppuvuotta sekä entistä parempaa eloa ja oloa vuodelle 2009!mitenkään loukannut, enkä lukenut ja ajatellut tekstiäsi omalta kannaltani (lukuun ottamatta kantaani herne-sanontaan).
Ihmettelin siis joitakin seikkoja kirjoituksessasi aivan yleisellä tasolla, en vähääkään henkilökohtaisella.
Saihan kirjoituksestasi vaikutelman, että "syyllistät" yksinäisiä paitsi määrätystä asenteesta, tavallaan myös yksinäisyydestä.
Kiitos vastauksestasi, ja entistä parempaa eloa ja oloa kuluvalle ja uudelle vuodelle myös sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814