Miten aloittaa seurustelu?

Nimetön

Niin, miten nyt yläasteella voisi aloittaa seurustelun? Ala-astella, ainakin meillä oli näitä "alatko?"-juttuja. Itse en ollut kenenkään kanssa yhdessä. Nyt olisi yksi ihana poika kiikarissa, ja jos sen tunteet on samat ni miten vois alkaa seurustella? En nyt viittis iha silleenkää et ollaan jossain ja sitten ykskaks suutelen sitä, koska en oo ikinä suudellu ketään! (Siis niiku antanu kielaria! :D)
Toinen kysymys koskeeki sitä! Miten kielari tehdään?
(NOLOA)
tää nyt on vähä tämmöne nolojuttu, varsinki jos joku vanhempi ihminen näkee tän.. :s

20

5246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyytämällä

      ehdota kahville ja joulutortulle

    • fdfdfdf

      tongi sen puh nro esille?
      tai si jos sil gallerias
      on kuvii ni siel vaa juttelee.
      eka ihan turhanpäiväsii,
      vaik jotai et mist oot ostanu noi kengät.
      sika makeet, haluisin ostaa mun serkulle synttärilahjaks samanlaiset tjn. :D
      tai si pistä joku frendi asialle.
      et se vähä vihjaa sille tyypille et toi yks olis
      vähä kattellu jne jne. ;)

      no älä ainakaa tunge kieltäs väkisin sen kurkkuun.
      sillei hellästi eka pusuttelet huulia sen kans.
      sit hellästi imaset sen huulia si vähän ujutat kieltä siihen mukaan.

    • joku vaa

      mäki tarvisin pari vinkkiä seurustelun aloittamiseen sillä olen ihastunut yhteen 2v nuorempaan tyttöön ja olen itse siis koht 16v ja olemme samassa koulussa niin antakaa pari vinkkiä kiitos???

      • Mixhhy

        katot sitä silmiin aina vähän liian kauan ja vaik hymyilet (jos rohkeus riittää ni mee juttelee sille sun muuta) ja sit ku tiiät et seki saattaa olla kiinnostunu, ni pyydät sitä johonki tyyliin syömään tai leffaan tai mihin vaan :) Sit ku ootte tarpeeks tapaillu (muutaman kerran ees) ni voit ottaa asian puheeks.. sit kun et vaik vois miettii tapailevas jotain muuta :)
        Ja te ootte pari/ seurustelette sit ku niin sovitte ("seurustellaanks me nyt?")


    • minä

      oon ihastunu vuoden vanhempaan tyttöön ja oon ite 14 me molemat harrastetaan uintia samassa ryhmäsä. usein kisamatkoilla kun katson häntä hän katsoo takaisin mutta en tiedä kunka kertoa hänellä tunteista. hän on yleensä kahdestaa tai kolmestaa joidenkin kaveriedensa kans ja meiltä sinne on yli 10 km yleensä menen pyöräällä reeneihin ja hän asuu aivan hallin vieresä.miten kannattaisi aloitta ja mistä?

      • vasi

        sano/ juttele facessa sun muuta


      • nikkees-

        Jos tunnet ni ala juttelee etc normi juttuja ite ainaki sanoin nykyiselle tyttöystävälleni allmost suoraa että tykkään hänestä ja menihän siinä pari kuukaut et se tottu siihe ja ny täsä me ollaa


    • lifemocker

      ensin TUTUSTUTAAN toiseen, että saadaan selville, onko hän SOPIVA ihminen seurustelemaan kanssasi ja pidättekö oikeasti toisistanne!

    • rakkaus sekoittaa

      oon iha hulluna yhteen poikaan mut kun oon niin sekasin siitä nii hiuka hermostuin sille ja nyt mun pitäis lepytellä sitä mitä teen kaikki ehdotukset on hyviä mut jos saisin pojan mieli piteen se olis kivaa et miten sut sais lepyteltyy jos tyttö olis hiuka hermostunu ja vihanen nii mitä sä haluisit sen sanoavan sulle? oon niin rakastunut siihen ja nyt menin hermostuu sille ja en tiiä miten saan sen lepyteltyy ja ku ei nähä kauhee usein ku se asuu vehmaal ja mä ukis ...... haluisin nähä sen mut hermostuin sille nii nyt se on mul vihanen eikä vastaa nii en tiiä mitä teen help me!!??? joku söpö lepyttely runo olis kiva OTAN KAIKKI EHDOTUKSET MIELELLÄÄN VASTAAN!!!!

      • blondforlife

        Soita sille tytölle jos se ei vastaa jätä vastaaja viesti ketro sille kui tärkee se on ja mist pidät siit (pienet jutut sulattaa tyttöjen sydämmet ku ne näkee et pojat oikeest kiinnittää huomioo ja välittäää....esm kun oot hämmästyny nostat ihanasti kulmakarvojas ja sun hymykuopat ku hymyilet) ja sit kerrot et olit iha täys idiootti ku teit nii ja toivot et voisitte olla viel yhes....jos sen tytön sydän ei toho sula ni ei mihinkää....tsemiä :)


    • Sanonpahan vaan että

      Hei "kamaan" tää keskustelu on 2008 vuodelta... No ei kai se sitten haittaa.

    • hankalaa

      Auttakaa mä haluisin seurustella vuoden vanhemman pojan kaa mut en tiiä miten aloittaa seurustelu..... Oon niin ihastunu

      • lifemocker

        ensin pitäs pyrkii puhumaan toiselle ja sitten viettämään aikaa tämän kanssa - eli tutustumisesta pitäis lähtee liikkeelle


    • olisKiire

      Jos näin pitkän ajan jälkeen kukaan lukee:
      Oon rakastunu kolme vuotta vanhempaan kundiin, ja olisi aika kortilla, kun se lähtee keväällä peruskoulusta. Kyllä se tietää että tykkään hänestä (jo vuoden), mutta miten tämä suhde pitäisi aloittaa?

      • lifemocker

        siis sä oot seiskalla?

        aika tod näk hän pitää sinua liian nuorena suhteeseen


    • Rakastunut :3

      Mä oon rakastunu yhteen meiän luokalla olevaan poikaan ja tiedän että sekin on rakastunu muhun, ja me jutellaan koko ajan ja halaillaan ja muuta, mutta ainakun joku kysyy että seurustellaanko me niin se on silleen että ei vielä, ei vielä... Me ollaaan siis nyt seiskalla... Ja mä oon tähän asti odottanut että se kysyis multa että seurustellaanko, mut se ei oo viel kysyny, miten mä voisin hienovaraisesti vihjata asiasta?

      • lifemocker

        älä ala painostamaan toista. anna asioiden mennä omalla painollaan


    • nimetönihastuja

      Moikka. Itekki oon ihastunut yhteen tyyppiin, hän on luokallani. Olemme katselleet toisiamme melkeinpä tän lukukauden alusta asti toisiamme. Niin tosiaan tapasimme vasta tänä lukukauden alussa eka kerran kun hän tuli luokalleni. Ollaan myös hymyilty toisillemme ja juteltu (sekä Facebookis että livenä) ja naurettu paljon yhdessä koulussa. Pari päivää sitte meil oli sellaset seiska discot. Siel uskaltauduin pyytää sit sitä poikaa hitaille mun kaa. Ja se suostu!! Tanssittiin se biisi, ja ku se loppu niin se ja mä kiitettiin toisiimme ja sit se sano vielä et,"anna ny hali vielä" ja hymyili. Sit me halattii. En voi vielkää uskoo tota kaikkee todeks ♥ haluisin kertoo sille et tykkään siitä mutta miten? D: en uskalla ku pelkään et meijän ystävyyssuhde menee mäsäks jos meen paljastaa jtn ja se ei sit tykkääkään musta sillai...

    • Tuntija22222

      Hohhoijakkaa. Tiedän että on vanha keskustelu, mutta sen verran haluan kommentoida että älkää ihmeessä ensimäisen suudelman aikana tunkeko kieltä toisen kurkkuun! :D Se on hyvin vastenmielisä. Ensmmäisen suudelman pitä olla herkkä eikä niinkään kiihottava. Kannattaa seurustelun suhteen antaa asioien mennä omalla painollaan. Itse usein huomaan ksyyväni ttä voitaisko me yrittää tai voisko meistä tull jotain? Ne on sellasia hellävaraisia kysymyksiä.

    • Anonyymi

      Vähän vanha keskustelu, mutta päivitetään asia uuteen sukupolveen.

      Tiedän, että on ihmisiä on vaikeaa murtaa jäätä ja semmoisia, jolla kasvanut sopiva itsetunto ja small talk. Mä miehenä pidän, jos tyttö osaa olla itsensä, ilman, että sisäinen torjuminen pelko vaikuttaisi, koska se voi vaikuttaa ulospäin.

      - Miten tiedät pojun nykytilanteesta?
      - Oletko kysynyt pojulta avoimia kysymyksiä?
      - Miten hän viettää kavereiden kanssa aikaa ja miten hän suhtautuu siihen?
      - Onkos pojulla seurustelu haave?
      - Oletko ollut kohtelias/kehuja antanut pojulle? (Tämä saattaa kuulostaa kaverimerkiltä, mutta kultaisen keskitie:llä on hyvä tapa, nähdä kuinka poika reagoo)

      Kysymyksissä ei ole oikeaa vastausta, mutta Toivottavasti löytyisi näkökulmia tähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe