kuka viittii

pyydee33

pelaa pokerihuone skeidaa, siellä millään voi pelaa, ku aina tulee ääliövedolla joku ohi, ei huvita pelaa, ei huvita, ei huvita, ei huvita, paskan tarjonta ei vaan huvita, mun kohdalla väärin laskettu ohjelmisto paska, sorry siat ohi meni, teidän kusetus ei kiinnosta, yksinkertainen mutta surkea saitti, terveisiä järjestäjä sioille, korjaan Sioille.

12

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä jokainen

voitakkaa...yllätävää...PROTESTI!

• mäkin jo ehdin luulla

että siellä voittaa jokainen! no en mä sit siel pelaa. LOL keijot! hankkikaa elämät vitun pokerihuoneruikuttajat, te ootte aika saatanan säälittäviä..

• muistatko minut?
        mäkin jo ehdin luulla kirjoitti:

että siellä voittaa jokainen! no en mä sit siel pelaa. LOL keijot! hankkikaa elämät vitun pokerihuoneruikuttajat, te ootte aika saatanan säälittäviä..

Sinä se jaksat puolustaa yhtä ja samaa, aiemmin olit mielestäni simpanssi, erehdyin myönnetään. Simpanssit ovat sinuun verrattuna 10.000 vuotta edellä. Sori ameeba, heitä taas joku älykäs juttu pokerihuoneesta.

• yhtä ja samaa..
        muistatko minut? kirjoitti:

Sinä se jaksat puolustaa yhtä ja samaa, aiemmin olit mielestäni simpanssi, erehdyin myönnetään. Simpanssit ovat sinuun verrattuna 10.000 vuotta edellä. Sori ameeba, heitä taas joku älykäs juttu pokerihuoneesta.

mehän vaan vittuillaan teidän tyhmyyden kustannuksella, tsori poijjaat!

• te ootte
        yhtä ja samaa.. kirjoitti:

idiootteja! apinatkin on viisaampia. tai ainakaan ne ei ole noin tyhmiä.

kelaa nyt jos joku apina rääkyis banaani suussa että pokerihuone kusettaa.. eh eh..

• gorilla
        te ootte kirjoitti:

idiootteja! apinatkin on viisaampia. tai ainakaan ne ei ole noin tyhmiä.

kelaa nyt jos joku apina rääkyis banaani suussa että pokerihuone kusettaa.. eh eh..

Sulla on joku ihme apina-fiksaatio. Käy kerran Korkeasaaressa, niin saatat päästä siitä eroon. Tai kato vaikka neloselta orankeja. Tulee just nyt. Ihan kivoja ovat.

• tuossa mainitsin
        gorilla kirjoitti:

Sulla on joku ihme apina-fiksaatio. Käy kerran Korkeasaaressa, niin saatat päästä siitä eroon. Tai kato vaikka neloselta orankeja. Tulee just nyt. Ihan kivoja ovat.

ensikertaa apinat. katsos poika, kun täällä on useita eri kirjoittajia ja sinä vastailet heille kaikille ikään kuin olisivat yksi ja sama henkilö. mietippä sitä samalla kun naukkailet joka aamuiset lääkkeesi suihin, poju!

• veppes
        yhtä ja samaa.. kirjoitti:

Teidän/sinun vittuilu ei oikein uppoa, koska teksteistäsi huomaa, että sinua itseäsi vituttaa koko ajan. Käyttäisit tuonkin ajan pelaamiseen kun olet niin pro.

• naurattaa vain..
        veppes kirjoitti:

Teidän/sinun vittuilu ei oikein uppoa, koska teksteistäsi huomaa, että sinua itseäsi vituttaa koko ajan. Käyttäisit tuonkin ajan pelaamiseen kun olet niin pro.

onhan se niin hupaisaa lueskella mitä kakarat tänne kirjoittelee. ja varsinkin pokerihuoneesta!
        mun saappatkin on fiksummat kuin nämä ainaiset ruikuttajat ja paskanjauhajat.

• kunhan

Pari päivää nieleskelet tappioitasi niin talletat taas,"jokohan nyt se pokeriammattilaisuus ura urkenee"ja ympyrä sulkeutuu jälleen

• logis

päässä heittää kaikilla ketkä pokerihuonetta puolustaa, pakkohoitoon ja uudestaan kouluun, järki on jättänyt pahasti jo kouluaikoina, joten tämänpäivän odotukset eivät kovin korkealle yllä, tyhmyri jo koulussa muuttuu elämässään aasiksi, niitä täällä riittää, pokerihuone on perseestä vaikkei aasit sitä tajua.

• voi kyllä
        logis kirjoitti:

päässä heittää kaikilla ketkä pokerihuonetta puolustaa, pakkohoitoon ja uudestaan kouluun, järki on jättänyt pahasti jo kouluaikoina, joten tämänpäivän odotukset eivät kovin korkealle yllä, tyhmyri jo koulussa muuttuu elämässään aasiksi, niitä täällä riittää, pokerihuone on perseestä vaikkei aasit sitä tajua.

sanoa teistä kaikista jotka sitä haukkuu vainoharhaisine teorioineen..

T:sivusta seuraaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe