10 sajan Ford

vtharrastus

Onkohan kukaan keksinyt ratkaisun, kuinka saisi 5610Fordin istuimen kääntyväksi ja myös tilaa kohtuullisesti jaloille,että pystyisi käyttämään kuormainventtiilistöä paremmin?
Ei viitsisi istuimen takia konetta vaihtaa!
Ottaisin kiitollisena vinkkejä vastaan.

4

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on muistaakseni

      ollut myynnissä normaali penkkiin kiinnitettävä kääntäjä. Mutta sopiiko penkki kääntymään onkin sitten eri asia. Itsellä on myös ollut 10-sarjalainen metsäajossa ja miettinyt samaa asiaa. Kuormaimen käyttö on kyllä hankalaa.

      • mjl75

        kääntölevy penkiin jos mahdollista ilmapenkki että saa hieman lisää istuma korkeutta apukuskin penkki pois. taakse saa jalkatilaa hieman kun ottaa pienen alaikkunan pois . latat vastaamaan reunoja mihin pieni-ikkuna nojaa ja näiden väliin latta poikittain johon saa venttiilipöydän noin 30 asteen kulmaan, siis niin että vivut eivät ole pystyssä vaan kallistettu istuinta kohden
        Tällöin saa jaloille vähän tilaa pöydän alta ja vivut ovat kohtuu hyvin käytettävissäja kun mitoittaa oikein alemman (ison puolikkaan) saa nojaamaan pöytään toki lasi jää raolleen mutta siihen on helppo taiteilla joku kangas tilkkeeksi
        Ainoastaan kääntyminen on hankalaa kun käsijarru on juuri linjalla ja 45 metsurin saappaat saa unohtaa itse ajelin joskus muinoin villa sukat jalassa


      • ajelko
        mjl75 kirjoitti:

        kääntölevy penkiin jos mahdollista ilmapenkki että saa hieman lisää istuma korkeutta apukuskin penkki pois. taakse saa jalkatilaa hieman kun ottaa pienen alaikkunan pois . latat vastaamaan reunoja mihin pieni-ikkuna nojaa ja näiden väliin latta poikittain johon saa venttiilipöydän noin 30 asteen kulmaan, siis niin että vivut eivät ole pystyssä vaan kallistettu istuinta kohden
        Tällöin saa jaloille vähän tilaa pöydän alta ja vivut ovat kohtuu hyvin käytettävissäja kun mitoittaa oikein alemman (ison puolikkaan) saa nojaamaan pöytään toki lasi jää raolleen mutta siihen on helppo taiteilla joku kangas tilkkeeksi
        Ainoastaan kääntyminen on hankalaa kun käsijarru on juuri linjalla ja 45 metsurin saappaat saa unohtaa itse ajelin joskus muinoin villa sukat jalassa

        paras on kuin ei aja millään koska rahaa siitä ei enää saa nykyään


    • 45vuotta Fordilla

      Vaihda sinäkin merkkiä,Valtraan uskaltaa ajaa risukkoonkin,ei jää hydraliikan putket sinne.
      Uutta putkea ei edes saanut varaosana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe