PS3 ei näy scartin kautta TV:ssä??

Spender_21

PS3:n kuva ei näy Scartin kautta kucaputki TV:ssä (28" Philips, 4v. vanha). Eli kun lyö esim AV kohtaan kiinni, niin musta kuva vaan välähtää, mutta kuvaa ei näy. Mistähän johtuu?? Kotonani on uusi taulu-TV jossa toimii hyvin..

76

18364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spender_21

      eli kotona käytän HDMI-kaapelia

    • banZai

      av1, av2, s-video ... kun kanava kohdallaan niin.
      Konsolin asennusvalikosta rastit tämänjälkeen VAIN, scart ja 576 jolloin konsoli tietää millä tieto viedään ensisijaisesti ja millä tasolla.
      Sonyn TV taitaa olla ainoa automaattinen PS3:n kanssa TV:nä joka muuttaa itse asetuksensa oikeaksi kytkemisen havaittua.

      Konsolissasi ilmeisesti asenneustietona HDMI ja kaikki 576, 720p, 1080i/1080p kohdat? Onhan?

      Älä siis asenna kuvaa putkiruutuun siten, että konsolissa pyörii leffa tai peli, koska ilmeisemmin lähetettä ei tv tunnista jos korkeaa resoa lähete esim. blu-rayleffa.

      PS3:n valikkoruutu toimii kaikilla asetuksilla valikoiden ollessa raksittuna kaikille resoille, joten jos rasti VAIN 1080p niin voi olla että et saa kuvaa aikaan..........siis ollenkaan siihen 576i TV ruutuun.

      TV:n iällä ei väliä jos scart, se on sama scart edelleenkin ja HDMI on uusi "scatti" tähänpäivään suuniteltu.

      • Spender_21

        Aivan loistavia kommentteja, joista oli todella paljon apua!! Kiitos!!! :D


      • banZai
        Spender_21 kirjoitti:

        Aivan loistavia kommentteja, joista oli todella paljon apua!! Kiitos!!! :D

        kerroppa vielä mikä oli se koko asian ydin asiassa?
        Millä muuttui kaikki iloksi?

        Asian tieto voi auttaa jatkossakin erinäisiä pelaajia jonka tien nyt kävit kahlaten läpi.


      • ._.

        Minulla on sama ongelma, mutta siis televisiot ovat eri kämpillä. En pääse siis viemään pleikkaa sinne kämpille missä on sonyn full hd telkku ja hdmi piuhan kanssa pelailtu. Nyt ei näy mitään teeveestä millään kanavalla kun laitan scartin kautta kiinni? mitä tehdä?


      • trollzor1
        banZai kirjoitti:

        kerroppa vielä mikä oli se koko asian ydin asiassa?
        Millä muuttui kaikki iloksi?

        Asian tieto voi auttaa jatkossakin erinäisiä pelaajia jonka tien nyt kävit kahlaten läpi.

        ja kiitos tästä tiedosta. auttoi juuri silloin ku ei ollu ps ohjeet mukuna reissussa


      • jj081500

        MUL ON FINLUX OSAATKO SIITÄ SANOA MITÄÄN


      • Mummeli

        Pelasti erään mamman makkarin kamalilta pleikkahärveleiltä


      • SanttuZii

        Kun yritän kytkeä pleikkaria niin telvisio sanoo vain että "tiedostoa ei tueta".


    • vaikkapa näin...

      Jos videolähtöasetukset eivät sovi käytössä olevalle televisiolle, ruutu voi tyhjentyä, kun resoluutiota vaihdetaan. Näytön alkuperäisen resoluution pitäisi kuitenkin palautua automaattisesti hetken kuluttua. Jos ruutu on edelleen tyhjä 30 sekunnin kuluttua, sammuta järjestelmä. Käynnistä sitten järjestelmä uudelleen painamalla järjestelmän etuosassa olevaa power button ainakin viiden sekunnin ajan. Tavallinen resoluutio palautetaan automaattisesti videoulostulon asetuksiin.

      Terveisin Maco

      • danke sehr

        meinasi itku tulla ku ei m,einannu toimii. Eli sitähän pitää todellakin KÄYNNISTÄÄKSEEN PAINAA väh 5s, jotta asetukset palautuvat. Lukihan se ohjeissakin mutku ei kiinnostanu..


      • shippi

        kiitti oli tosi paljon apua :) ite olin hukannu ohjekirjan ja konsoli meinas lentää seinään kun luulin et se on rikki... kiitos vielä :D


      • JANIZKIN

        HEIEIEIEIE! PELASTIN MUN ELÄMÄN!!! Olen alussa pelannut scartilla mutta vaihdoin HD:seen. sen jälkee kun olen koittanut pelata jälleen scartilla, mitään ei näkynyt. kiitos sinun voin taas pelata rauhassa omassa huoneessa jossa ei vanhemmat valita esim. " joo nyt katon telkkarii".. KIITOS!!!!


      • ABYLIINI

        SÄHLÄSIN 20MIN TON TELKKARIN JA SCARTT KOPAKOPFAEJOPFAE KAIKKIEN KANSSA JA NYT KIIIIIIIIIIIIIIITOOOOOOOOOS


      • Pelastit mun päivän! Iso kiitos!


    • minullekkin!

      Onko mahdollista kytkeä ps3 tai ps2 1 scartin kuvaputki telkkariin jossa jo digiboksi kiinni?

      • otat vain digiboxin

        scartin pois ja laitat konsolin scartin tilalle! TV-ohjelmiin tarvitset sen digiboxin scartin takaisin...scartti-jumppaa ;)


      • Kattelen ...
        otat vain digiboxin kirjoitti:

        scartin pois ja laitat konsolin scartin tilalle! TV-ohjelmiin tarvitset sen digiboxin scartin takaisin...scartti-jumppaa ;)

        vasta uutta kunnon telkkaria, kaupoille ja ostoksille vasta ens vuonna;)


      • banZai

        ..se jo varattu, vaihtamalla kyllälin :) TV:ssä muitakin kytkentä mahiksia eli keltainen, punainen ja valkoinen korvaa scartin sillä PS1, PS2 ja PS3 mukanakin tulleellla kaapelilla.


      • ps 3 rules
        banZai kirjoitti:

        ..se jo varattu, vaihtamalla kyllälin :) TV:ssä muitakin kytkentä mahiksia eli keltainen, punainen ja valkoinen korvaa scartin sillä PS1, PS2 ja PS3 mukanakin tulleellla kaapelilla.

        että näin


      • progamer*
        Kattelen ... kirjoitti:

        vasta uutta kunnon telkkaria, kaupoille ja ostoksille vasta ens vuonna;)

        palikka mihin saa monta scarttia kiinni. siis jakaja.


      • outo juttu
        Kattelen ... kirjoitti:

        vasta uutta kunnon telkkaria, kaupoille ja ostoksille vasta ens vuonna;)

        PS3 oli ekana kuvaputkiTV.ssä ja toimi ok. Sit siirrettiin vähäksi aikaa HDMI telkkariin ja takaisin siirto kuvaputkitelkkariin olikin ONGELMA..... pleikka haki koko ajan vain sitä HDMi:tä ja jos valitsi av:n kuvaputkelle se löysi sen, mutta muutaman sekunnin kuluttua hävitti. Ei auttanut mikään, ei ohjeiden mukainen uudelleen käynnistys.
        Ainoa keino oli kytkeä pleikka yhtä aikaa kuvaputkiTV.seen ja HDMI- kaapeliin (onneksi meidän kuvaputkitelkkari ja tietsikan HDMI-näyttö/TV olivat samassa huoneessa). Sit vaan HDMi kaapeli irti SAMAAN aikaan kun on kiinni kuvaputkitelkkarissa.

        Mutta jos teillä ei ole samassa huoneessa molempia niin en tiedä miten voisi toimia


    • aapelikaapeli.

      virtanappia käynnistyksen yhteydessä 10 sek pohjassa niin pitäisi alkaa näkymään. ps3 jäänyt hdmi asetuksiin jolloin se ei näy scartin kanssa. napin pohjassa pito nollaa kuva asetukset jolloin se näkyy taas scartilla :)

      • sekajohto

        mulla oli myös käyny usein noin koska käytin HDMI:tä toisella kämpällä enkä muistanu aina vaihtaa scarttia takasin... olin aina enne kysynyt kaverilta montako mihinkin suuntaa, ja yrittänyt sokkona sitä vaihtaa :D
        no eihän siitä mitään tullut vaikka se joskus onnistukin. mut nyt tiän helpomman tavan, kiitti aapelikaapeli!!!


      • :)

        jumalauta tuo oli hyvin perusteltu! autto ihan mahottomasti! olin jo kattellu takkuulappua , kiitos teille paljon!


      • Seppo Taalasmaa

        pidä aapelikaapeli.30.8.2009 16:47 virtanappia käynnistyksen yhteydessä 10 sek pohjassa niin pitäisi alkaa näkymään. ps3 jäänyt hdmi asetuksiin jolloin se ei näy scartin kanssa. napin pohjassa pito nollaa kuva asetukset jolloin


      • Ps3gameplayer

        Kiitti! Toi autto :D


      • teppo5
        sekajohto kirjoitti:

        mulla oli myös käyny usein noin koska käytin HDMI:tä toisella kämpällä enkä muistanu aina vaihtaa scarttia takasin... olin aina enne kysynyt kaverilta montako mihinkin suuntaa, ja yrittänyt sokkona sitä vaihtaa :D
        no eihän siitä mitään tullut vaikka se joskus onnistukin. mut nyt tiän helpomman tavan, kiitti aapelikaapeli!!!

        haista paska


      • JJ0815000
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        pidä aapelikaapeli.30.8.2009 16:47 virtanappia käynnistyksen yhteydessä 10 sek pohjassa niin pitäisi alkaa näkymään. ps3 jäänyt hdmi asetuksiin jolloin se ei näy scartin kanssa. napin pohjassa pito nollaa kuva asetukset jolloin

        KIITOS KIIIIIITOOOOOOOOS TOIMIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JESSSSS!!!


      • Sekasikiö
        Ps3gameplayer kirjoitti:

        Kiitti! Toi autto :D

        Toimii ku pelaan bäfää scartilla ja gta 5 hdmillä ni nyt pelastit mun elämän


    • ostaako vai ei

      Hei! Mahtaakohan tässä uudessa PS 3:ssa olla sama mahdollisuus kytkeä se scartilla vanhempaa kuvaputkelliseen telkkariin? Onko toisin sanoen paketissa mukana kaikki kolskeet johtoineen, jotta systeemi toimisi ko. telkkarissa?

      PYYDÄN PIKAISTA VASTAUSTA OSTOPÄÄTÖKSEN TUEKSI! :)

      • IHMETTELIJÄ...

        Toi edellinen viesti on ajalta 7.11.2009 vaikka sitä edellinen on ajalta 27.12.2009???
        MIES MENNEISYYDESTÄ :DDDDDDD!


      • pjokinen
        IHMETTELIJÄ... kirjoitti:

        Toi edellinen viesti on ajalta 7.11.2009 vaikka sitä edellinen on ajalta 27.12.2009???
        MIES MENNEISYYDESTÄ :DDDDDDD!

        tuosta kymmenen sekunnin neuvosta.


    • tori-ii

      Kokeilin monta kertaa tuota "käynnistyspainikkeen pitämistä kymmenen sekunnin ajan" eikä siltikään tapahdu mitään. Pleikka on kyllä aiemmin toiminut moitteettomasti, mutta kun sen hetkeksi irrotin tv:stä siivouksen ajaksi ja sitten laitoin takaisin niin yhtäkkiä kuvaa ei näykään. Ei ole koskaan ennen tehnyt näin vaikka olenkin pleikkarin välillä irrottanut.. Ja tv on jotain 8-v vanha Finlux

      • halem444444

        ittellä oli sama ongelma JA REBOOTTASIN VEHKEEN JA ALKOHAN SE TOIMII! KATO YOUTUBEST HOW TO REBOOT PS3


      • jj081500

        Niin mullakin on Finlux ja jos olet käyttänyt HDMI-Piuhaa siinä pleikassa niin sen HDMI:N asetukset ovat tallentuneet joten sinun pitää kokeilla vielä sitä 10sekunnin painamista ja laittaa A/V kanava päälle mulla toimi niin.


    • DatanomiOnTäällä

      Elikkä paina pitkään PS3:n virtanappia (n. 10 sek) kunnes kuuluu piipittävä ääni. Nyt pleikkari resetoi kuva-output asetuksensa ja automaattisesti syöttää resoluution joka varmasti toimii. Nyt pystyy avautuvasta valikosta säätämään ko. teeveelle sopivat asetukset.

      Muistattehan että 1080/720 resoluutiot eivät toimi putkitelkkareissa, joka aiheuttaa mainitsemanne taulutv-putkitv epäyhteensopivuuden. Juuri tämän takia pleikkari pitää resetoida virtanapista oikean resoluution asettamiseksi kyseiselle televisiolle.

      Ja muistattehan että teillä on kaikki piuhat kytkettynä ;)

      • Nikke Knatterton

        Onneksi luin tämän "pidä nappia 10 sek" pelastit päiväni!!!!!!!


      • kamironi
        Nikke Knatterton kirjoitti:

        Onneksi luin tämän "pidä nappia 10 sek" pelastit päiväni!!!!!!!

        Samaten täällä. Ostin käytettynä Plekan ja ei näkynyt telkkarista mitään. Tuo You Tuben ohje auttoi myös. Tein samoin ja kas kummaa, kuva tuli!! KIITOS!!


    • jöle

      Minulla ei näy kuva vaikka olne kokeillut kaikkea mitä täällä on neuvottu... Konsoli oli aiemmin kiinni HDMI-kaapelilla HD televisiossa ja nyt haluaisin vaihtaa omaan huoneeseen putkitelkkariin mutta kun kuvaa ei näy... Olen kokeillut useaa eri kaapelia ja jokaista kanavaa mitä TV:stä löytyy mutta siltikään ei pelaa...

    • tack so mycket

      KIIITOKSIA AAPELIKAAPELILLE!

    • wdfrwer

      ei toimi siltikkää:

    • dearercoyote

      sama mullakin jouduin laittaa kummatkin johdot samaan aikaa kiinni telkkariin et sai asetukset kohillee ja nyt tiedän miten toimia. täys paska hdmi systeemi pleikkaril. Xbox 360 sentää vaihtaa automaattisest hdmiistä tavalliseen telkkariin

    • |turska|

      Eli voinko pelata PS3 konsolilla tietokoneen näytön kautta?

      • FULLHD MONITORI

        Voitko, no tottakai voi jos siinä on hdmi sisääntulo, eihän se eroa millään tavalla lcd tv:stä.


    • petepitbull

      Kiitos kundit säästitte multa 200euroa ylimääräsen kulun!! Meinas ps3 lentää partsilta! Kuvasuhde vaan perseellään scart&Hdmi säätöjen vuoksi! ;)

      • petepitbull

        Huomenna ostaa Fifa 2012! ;) Kummasti kirkastu mielI vittu toi seisoi 4kk tossa käyttämättä! =)


    • jmnrtgfö

      Mielipuolista hajottaa kallis kone kun sen voi myydäkkin tai antaa.

    • Make ps3

      PS 3 toimii philipsin uudessa telkusa HDMI kaapelilla moittetta, mutta kun laitan sen samsungin pari vuotta vanhaan tauluun, Unchared 3 alkutekstissä ääni vielä tulee mutta paina start nappia näytöstä eteenpäin äänet häviää eikä ole pelissä ollenkaan ääntä?
      Koitin kaikkia kolmea HDMI paikka ja sama juttu aina, samoin pelin omalla av kaapelilla.
      Kuintenkin ps 2 pelit toimii moitteetta samoista paikoista. Ei tajua onko vika, pelissä, piuhapaikassa vai telkussa? Onko tietoa?

    • Mixu

      lueskelin kaiikki noi vinkit mut mikää ei auttanu eli mitä nyt pitäis tehä ku kuva ei tuu näkyy vaa mustaa?

      • Mixu

        siis eli siihe ei tuu muut ku mustaa eili ei kuvaa


    • hoj !

      Mullaki kävi semmoi et ei toiminu HDMI-kaapelilla tai Scart/AV joholla vaikka painoin nappia ainakin 10s....

      • jj081500

        Siitä pitää kuuluu kaksi kertaa "piip" piip" jos ei toimi koita uudestaan kyllä mulla toimii.


    • mw3 nörtti

      KIITOS !! :D pelastit mun Crikezin lani illan !! :)

    • WilMic

      PS 3:ssa on HD Tuki - tarkoittaako tämä että kytkemällä HD Ready telkkariin niin näkee HD -tasoista kuvaa ? Edellytetään tietty HD -lähetys ...
      Toine asia - onko PS 3:ssa maksukortinlukijaa, eli mihin lykätä esim MT3 MAX -korttia ?

    • kiitoskiitos ps3

      Tsiisus meinasin saada sydärin kun käytin pleikan kaverin litteessä ja sit yhtäkkiä kotona putkella ei enää tullukkaa kuvaa. Kytkin PS2:n ja se toimi, PS3 ei. Sillähän se meni että koneen sammuttua painoin power-nappulaa pohjassa ja sen jälkeen tuli kuva. KIITOS.

    • hienoa..!

      Aivan älyttömän suuri kiitos kaikille ketkä asiaa selvensivät.
      Ostin PS3 laitteen huuto.netistä muihin nähden ihan älyttömän edullisella hinnalla ja mietinkin tossa matkalla kotiin et mikshän noin halvalla myi. Meinasin alkaa räyhäämään kaverille linjoja pitkin kun luulin että laite oli rikki kun ei näy meikäläisen kuvaputkella ja että siks oli niin halpa... Mutta olikin vaan tästä samaisesta ongelmasta kyse. :D

      KIITOS kaikille!!

    • Änäri jatkukoon

      elämä pelastettu, iso kiitos !!

    • ääni kuuluu ei kuva

      mul on ongelma että pleikkari3 ei näy autot2 kuva ei oo näkynny sen jälkee kun laitettii 3D-Telkkariin 2D-telkkaris ei enää toimi ostin uuden levyn eikä toimi ääni kuuluu mut ei kuva

    • ääni kuuluu ei kuva

      on philipsin 5-9vuotta vanha ja toinen telkkari on panasonicin noin 40-48 tuumaa

    • juu'u

      Kiitos avusta!! auttoi tosi paljon!

    • Pauli11

      Moi. Kertokaapas viisaammat, että mitä pitää säätää ja mistä, kun ongelmana on PS3 ja vanha Finluxin kuvaputkitelkkari, jossa Blu-ray leffat näkyvät välkkyen ja ikäänkuin kolme päällekkäin. Ääni kuuluu ja pelit toimivat normaalisti, eikä niiden kuvanlaadussa ole ongelmaa, mutta nuo blu-ray leffat ei näy kunnolla. Kaikennäköistä olen yrittänyt muuttaa sieltä PS3 asetuksista, mutta kuvaan ei ole tullut parannuksia. Apuva?

      • ...

        Jos ne tarttee sen teräväpiirtotelkkarin...


    • jnnn2

      voi helvetti et autto vitusti :DDD miten en tajunnu thxx :))))

    • no voi vittu

      noista teidän vitun kommemteista ei saa mitään tolkku että voisko joku tarkentaa ku tarvin apuu muuten ensaa isältä ps3. minulla on putkitelkkari ja en tieda pystyykö sitä käyttää putkitelkkarilla

    • ilu77

      PS3 huolto ja korjaus Helsingissä

      www.huolto.verkkotalo.fi

    • pappapappa

      no blu-rayt onkis tarkoitettu HD-televisioihin ei mihinkään kuvaputkiin ja kyllä ps3 toimii pelatessa aivan tarpeeksi hyvin kuvaputkissa, itsellänikin on ps3 ja toimii hd televisiossa paremmin kyllä kuin kuvaputkessa ja toimii se siinäkin tarpeeksi hyvin kuvaputken (omasta kokemuksesta) vähintään oltava 32'' jotta saisi jotain selkoa kuvasta tosin tietyissä peleissä ps3 lagaa ja näyttö pysähtyy ja kuvia vääristyy pikkaisen

    • 5 sekuntia keski nappia

      juu itelläki on ollu toi probleema ku aloin värrkkää sieltä asetuksist niitä eri laatuja valittin sen 720i ja kävin laittaa jokaselle käyttäjälleni sen mut ku laitoin nii tuli että jos ruutu ei aukea 30 aikana nii se ei oo sopiva siihen nii ootin siin varmaa 5 min ja ei tapahtunu mitään kokeilin va a uudestaa sammutin,käynnistin tarkastin kaikki johot mutta turhaa sitte aloin lukee tätä keskustelua ja toi tosiaan toimi toi et noin 5 sec painaa tota keskimmäistä nappii kiitän itsekkin teitä kaikki ps. Nytte mul on jo 40 tuumanen taulu ja hdmi 1020p että sillä laadulla mennää

      • Pellimies

        1080p varmaan tarkoitit.

        Tuo on ihan yleinen kuvaasetuksien resetointi juttu Ps3 konsolissa jos vaihtelee telkkarista toiseen.


    • RandomMan

      Mulla siis on vikana se että kun laitan pleikan päälle niin ei tule tv:ssä kuvaa se on vain musta. Resetoiminen ei auta olen kokeillut ja ei toimi mikään. Johdot olen ottanut pois ja laittanut takaisin eikä auta. Onko tv rikki? äänet kuuluu kun laittaa teeveen päälle. Vastauksia mielellään kiitos :)

    • jj081500

      sama MEILLÄKIN ON TAULU TV JOSSA SE TOIMII HDMI:LLÄ MUTTA EI SCARTILLA MUN VANHASSA TV:SSÄ EIKÄ TAULU TV:SSÄ MUT MU N KAVERIL TOIMII JA SIL ON SAMA PS3 MALLI.

    • moutut

      Mulla näkyy jotkut pelit mustavalkoisena kuvaputki telkkarissa,mikä tähän auttaisi ?

    • APUOLISITARPEEN

      HEIII!! Mitä pitäs tehä ku pelaan pleikkaa normaalisti omas huonees Thomsonin tv:llä mut nyt haluisin pelata meiän olohuoneen telkal joka on samsung. laitoin kaikki smat piuhat mitä oon ennenki käyttäny eli HDMI piuha virta piuha ja sit on ne värikkäät piuhat :) mut sit ku avaan telkan ja laitan sieltä sen HDMI kanavan ja sit laitan pleikan päälle nii siihen vaan tulee että ''Tilaa ei tueta'' niin okse sit sillee et samsungin televisiot ei tue ps3 vai saako sen jotenkin toimimaan ?????

    • ps31

      ISO KIITOS ! en ollut tuota 5sek hommaa tiennyt.. huh huh ku meinasin jo hermostua netti on hyvä paikka.. ainaki välillä

    • Ps2

      Kiitokset tosta 5sekunnin niksistä! Masennuin jo että vanha kunnon ps2 hajonnut mutta vielä toimii :)

    • sfjiogjiergjoer

      1) kuvaputkitv:lle vaihto hdmi -käytön jälkeen onkin jo moneen kertaan selvitetty tässä ketjussa, virtanappia niin kauan pohjassa pitäminen että kuuluu piippaus, resetoi videoulostulon standardi kuvaputkiresoluutiolle. TV pitää tietysti olla päällä ja sellaisella "kanavalla" jolta scartin signaali näkyy, monesti nolla.

      2) tietokonenäyttö. Toimii FullHD littunäytöissä, KUNHAN näyttö tukee HDCP (High Definition Copy Protection) toimintoa. Itsellä on tällainen Asuksen näyttö käytössä ollut jo kohta 4 vuotta PS3:n kaverina HDMI piuhalla.
      Mulla oli yksi toisenmerkkinen FullHD littunäyttö kokeiltavana jossa ei ollut HDCP tukea niin kuvaruudulla luki vain virheilmoitus että "signal is not supported" kun käynnistin PS3:n siihen liitettynä.

      3) Blu-Ray elokuvat, eivät näy kunnolla kuvaputkitelkulla standardiresoluutiolla. Itsellä oli alkuun PS3:lla näyttönä vm. -99 Nokian 21" kuvaputkitelevisio Scartin kautta, pelit toimi mutta Blu-Ray elokuvat näkyi mustavalkoisena ja koko ruudun alueella oli ikäänkuin jonkinlainen verkkoaitamainen häiriökuvio. Blu-Ray elokuvat vaativat siis kunnolla näkyäkseen HD television tai HDCP tukevan HD/FullHD tietokonenäytön.

      4) mikäli kuva ei silti näy vaikka pitäisi näkyä, älkää silti (vielä...) heittäkö pleikkaria seinään, syynä voi olla johtovika. On halvempaa ostaa vaikka uusi Scart tai HDMI -piuha ihan kokeilun vuoksi kuin tuhota kunnossa oleva pelikonsoli jonka ainut vika olisikin ollut vikaantunut näyttöjohto :D
      Esimerkkinä vaikkapa että konsolia on pääasiassa käytetty hdmi piuhalla ja scart johto on kuljeksinut "jossain", vaikkapa varastossa, se on ollut jyrkästi taitettuna kesähelteessä ja talvipakkasessa, kenties lojunut jossain lattialla ja sen yli on poljettu lasten riehuessa, mummokin ajoi sen yli rollaattorilla jne. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe