nykyään kaikki tytöt ja pojat ovat iästä riippumatta vain ystäviä.. tiesittekö, että ennen, ei edes kovin kaukaisessa menneisyydessä, tytöt ja pojat joko seurustelivat tai eivät seurustelleet - mitään välimuotoa ei ollut. tämä johtui siitä, että silloin oli paljon helpompi erottaa ketkä seukkasivat ja ketkä ei.
nykyään kaikki ovat vaan kavereita ja seurustelu muutetaan mieluiten ystävyydeksi ettei oteta riskejä.
tässä on kuitenkin ongelmia. yksi ongelma on se, että pojat melkein aina ihastuvat kaveripuoliseen tyttöön. olen tyttö ja minulla on ollut kymmeniä poikia kavereina ja voin sanoa että lähes jokainen on myöntänyt että on harkinnut kanssani seurustelua tai on jopa flirttaillut. olen tullut siihen tulokseen että ystävyys tyttöjen ja poikien välillä ei ole niin helppoa ja hienoa kuin luullaan. seurustelu on paljon järkevämpää kuin vakava ystävyys, koska luonnollisista syistä johtuen vastakkaiset sukupuolet tuntevat AINA sen seurusteluvietin vaikka sovitaan että ollaan kamuja :). vaikka oltais kamuja niin kyllä se jätkä sitä tytön persettä tuijottaa.
tyttöjen ja poikien ystävyys
9
1035
Vastaukset
- Minä kuule
Mutta toi ei vaan toimi. Mulla on paljon tyttö puolisia ystäviä ja en ole harkinnut seurustelevani yhdenkään kanssa. Enkä muuten oo kyylänny yhenkään niistä persettä.
- gdgfdgfdgfdgf
homppeli
- gdgfdgfdgfdgf-
gdgfdgfdgfdgf kirjoitti:
homppeli
juntti
- Synkopoppi
Hei!
Omasta mielestäni on hieno ja upea asia, kun nykyään myös eri sukupuolia edustavat ihmiset voivat olla ystäviä ilman siihen heti yhdistettävää seurustelua. Entisaikoina erilaiset sukupuoliin liittyvät roolit ja käyttäytymismallit olivat huomattavasti kankeampia, ja siksikin tämä nykykulttuuri on tarjonnut näille ystävyyssuhteille hyvät puitteet.
Se mitä puhuit seurusteluvietistä tytön ja pojan ystävyyssuhteessa pitää ainakin omalla kohdallani hyvin kutinsa. Yleensä se menee minulla niin, että ystävyyssuhteen alussa muodostaessani kokonaiskuvaa tytöstä harkitsen seurustelua, mutta sitten kun ystävyys / tai kaverisuhde syventyy tajuankin, että en voi löytää tytöstä seurustelukumppania ja haluankin olla vain ystävä ja hyvä niin.
Vaikka useimmat pojat tuntevatkin tyttöön sukupuolista kiinnostusta kaverisuhteen alkaessa, en ainakaan itse saa väännettyä siitä minkäänlaista ongelmaa, vaan pidän sitä lähinnä luonnon muovaavana ominaisuutena urospuolisessa olennossa. Hyvä vastakkaista sukupuolta oleva kaveri kun ainakin itselleni on monesti todella korvaamaton, sillä tyttöjen kanssa tulee puhuttua monesti sellaisia asioita joita samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa ei juuri koskaan tule höpistyä.
- Synkopoppi
- Joku
Tämäkin riippuu omasta mielestä aivan ihmisestä.
- yks poika
itellä on monia tyttöjä kaverina enkä ikinä oo halunnu seurustella kenenkää niitten kanssa. seurustelu kumppanit on sitten erikseen
- täysin samaa
Mullaki on kymmeniä kaveri tyttöi.. ja sitte mulla on tyttöystävä erikseen.. Enkä oo harnkinnukka muuta niitte kaveri tyttöjen kaa ku ystävyyttä
- Puuh5555
Ei ole olemassa poikien ja tyttöjen välistä ystävyyttä. Aina jotain syvempää pelissä (ainakin Pojan puolelta).
- lelle
en usko. minulla on yksi kaveripoika joka ei ikinä alkaisi seurustella minun kanssa. eikä meillä ole mitään sähköä välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759