traxxas revo 3.3 vai kyosho mad force

vilkku

niin kumpi auto noista olisi parempi onko kokemuksia?????

17

3655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihis81

Eli jos haluat laatupelin, niin HPI Savage X 4.6
      Et kadu jos tähän päädyt. Saa viriosaa ym palikkaa enemmän kuin tarpeeksi.

Ja varoituksen omasta mielipteestäni, älä osta kyoshon vehkeitä. Varaosat tolkuttoman kalliita, ja kyoshon laatu ei ole parasta mahdollista.

• rc autoilija 678

no kyoshon vehkeitä ei juu kannata ostaa ne on yli hintasia huono laatu ja ilmeisesti olet ostamassa atala rc:stä joka on ihan paska liike siellä ei toimi takuut ynm ynm eli minä en missään nimessä tulisi ostamaan ikänä kyoshon tuotteita... ja HPI Savage X 4.6 on ihan hyvä mutta parempia on en tiedä traxxasista mutta myy erittäin hyvin ja on tosi suosittu eli noista kolmesta valittisisin traxxasin ilman muuta ( ja ihis81 tuntuu tunkevan tuota HPI Savage X 4.6 vähän jokaiselle) en itse ole ollenkaan hpi:in tuotteiden puoleen niissäkin on omat vikansa

• tollanen

HPI Savage X 4.6 sitte maksais?

• rc hobby
        tollanen kirjoitti:

HPI Savage X 4.6 sitte maksais?

600 euroa. ukomailt sen saa tilattuu paljon halvemmal.

• traxxas rc
        rc autoilija 678 kirjoitti:

no kyoshon vehkeitä ei juu kannata ostaa ne on yli hintasia huono laatu ja ilmeisesti olet ostamassa atala rc:stä joka on ihan paska liike siellä ei toimi takuut ynm ynm eli minä en missään nimessä tulisi ostamaan ikänä kyoshon tuotteita... ja HPI Savage X 4.6 on ihan hyvä mutta parempia on en tiedä traxxasista mutta myy erittäin hyvin ja on tosi suosittu eli noista kolmesta valittisisin traxxasin ilman muuta ( ja ihis81 tuntuu tunkevan tuota HPI Savage X 4.6 vähän jokaiselle) en itse ole ollenkaan hpi:in tuotteiden puoleen niissäkin on omat vikansa

joo on toi revo kyl aika hyvä. itellä on toi revo ja oon ajellu 16 asteen pakkasissa on toiminut ihan tolkuttoman hyvin. ja tosiaan noista kahdesta valitsisin ehdottomasti revon kyoshon pelit on surkee laatusia ja hiton kalliita.

• ihis81

Omasta mielestäni nuo HPI,n vehkeet on hyviä. Tosiaan vastasin hieman hätäisesti tuohon aikaisemmin,eli jos noista jompikumpi niin ehdottomasti sitten tuo Traxxas Revo, ja eikös tuostakin ole tullut se uudenpi versio?
      Tarkoitus ei ollut vähätellä tuota revoa,olen siitäkin kuullut hyvää.

• ovat jo...

..alustarakenteeltaankin kovin erityyppisiä.

Revo 3.3 ja Kyosho MFR voisivat paremminkin olla vertailupari.

• painivat eri

painoluokassa:
        MFR (3.0) painaa 3,270kg ja Revo 3.3 4,448kg

• 1 KYSYMYS ?

Voiko joku laittaa linkkejä "niihin halpoihin ulkomaalaisiin"

• Traxxasss

Itselläni on Revo ja toimii pe**eleen hyvin, kaverillani on pari Kyoshoa ja hajoaa joka toisessmutkassa ja mitkään vara/viriosta ei käy kuin JUURI Kyoshon omat.
      Osta Revo, äläkä missään nimessä Kyoshoo.

• ikujguyh

ry6rtoltdfgltpt

• Ademään

Mad force keulii yli javoi vetää bäkkärin ku vaa pakotat ja nopeesti laitat kaasuu! Kyllä lähtee

• Jgjgjg

Kodjvkjdjxgjhkpggjpkgnkaggakaka

• ok

Mikä olisi paras mahdollinen kolmensadan euron hintaluokkainen rc polttomoottori auto?

• yy y

kyosho dbx 2.0 maksaa 340 eukkaa mutta kannnattaa!

• Surkikyosho

Kyosholla ajat alle 5 minuuttia ja se on rikki.boksista avattunakin se oli jo hajalla.

• tulga

onko joku halli missa voi harjoitelee off road aitolla tietysti polttomootorinen traxxas slyayer pro sta tiedatko mista saa ostaa mikä on hinta luokka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      49
      1857
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1658
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1388
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      211
      1252
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1147
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1096
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1067
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe