traxxas revo 3.3 vai kyosho mad force

vilkku

niin kumpi auto noista olisi parempi onko kokemuksia?????

17

3701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihis81

Eli jos haluat laatupelin, niin HPI Savage X 4.6
      Et kadu jos tähän päädyt. Saa viriosaa ym palikkaa enemmän kuin tarpeeksi.

Ja varoituksen omasta mielipteestäni, älä osta kyoshon vehkeitä. Varaosat tolkuttoman kalliita, ja kyoshon laatu ei ole parasta mahdollista.

• rc autoilija 678

no kyoshon vehkeitä ei juu kannata ostaa ne on yli hintasia huono laatu ja ilmeisesti olet ostamassa atala rc:stä joka on ihan paska liike siellä ei toimi takuut ynm ynm eli minä en missään nimessä tulisi ostamaan ikänä kyoshon tuotteita... ja HPI Savage X 4.6 on ihan hyvä mutta parempia on en tiedä traxxasista mutta myy erittäin hyvin ja on tosi suosittu eli noista kolmesta valittisisin traxxasin ilman muuta ( ja ihis81 tuntuu tunkevan tuota HPI Savage X 4.6 vähän jokaiselle) en itse ole ollenkaan hpi:in tuotteiden puoleen niissäkin on omat vikansa

• tollanen

HPI Savage X 4.6 sitte maksais?

• rc hobby
        tollanen kirjoitti:

HPI Savage X 4.6 sitte maksais?

600 euroa. ukomailt sen saa tilattuu paljon halvemmal.

• traxxas rc
        rc autoilija 678 kirjoitti:

no kyoshon vehkeitä ei juu kannata ostaa ne on yli hintasia huono laatu ja ilmeisesti olet ostamassa atala rc:stä joka on ihan paska liike siellä ei toimi takuut ynm ynm eli minä en missään nimessä tulisi ostamaan ikänä kyoshon tuotteita... ja HPI Savage X 4.6 on ihan hyvä mutta parempia on en tiedä traxxasista mutta myy erittäin hyvin ja on tosi suosittu eli noista kolmesta valittisisin traxxasin ilman muuta ( ja ihis81 tuntuu tunkevan tuota HPI Savage X 4.6 vähän jokaiselle) en itse ole ollenkaan hpi:in tuotteiden puoleen niissäkin on omat vikansa

joo on toi revo kyl aika hyvä. itellä on toi revo ja oon ajellu 16 asteen pakkasissa on toiminut ihan tolkuttoman hyvin. ja tosiaan noista kahdesta valitsisin ehdottomasti revon kyoshon pelit on surkee laatusia ja hiton kalliita.

• ihis81

Omasta mielestäni nuo HPI,n vehkeet on hyviä. Tosiaan vastasin hieman hätäisesti tuohon aikaisemmin,eli jos noista jompikumpi niin ehdottomasti sitten tuo Traxxas Revo, ja eikös tuostakin ole tullut se uudenpi versio?
      Tarkoitus ei ollut vähätellä tuota revoa,olen siitäkin kuullut hyvää.

• ovat jo...

..alustarakenteeltaankin kovin erityyppisiä.

Revo 3.3 ja Kyosho MFR voisivat paremminkin olla vertailupari.

• painivat eri

painoluokassa:
        MFR (3.0) painaa 3,270kg ja Revo 3.3 4,448kg

• 1 KYSYMYS ?

Voiko joku laittaa linkkejä "niihin halpoihin ulkomaalaisiin"

• Traxxasss

Itselläni on Revo ja toimii pe**eleen hyvin, kaverillani on pari Kyoshoa ja hajoaa joka toisessmutkassa ja mitkään vara/viriosta ei käy kuin JUURI Kyoshon omat.
      Osta Revo, äläkä missään nimessä Kyoshoo.

• ikujguyh

ry6rtoltdfgltpt

• Ademään

Mad force keulii yli javoi vetää bäkkärin ku vaa pakotat ja nopeesti laitat kaasuu! Kyllä lähtee

• Jgjgjg

Kodjvkjdjxgjhkpggjpkgnkaggakaka

• ok

Mikä olisi paras mahdollinen kolmensadan euron hintaluokkainen rc polttomoottori auto?

• yy y

kyosho dbx 2.0 maksaa 340 eukkaa mutta kannnattaa!

• Surkikyosho

Kyosholla ajat alle 5 minuuttia ja se on rikki.boksista avattunakin se oli jo hajalla.

• tulga

onko joku halli missa voi harjoitelee off road aitolla tietysti polttomootorinen traxxas slyayer pro sta tiedatko mista saa ostaa mikä on hinta luokka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1793
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe