Spyro: Dawn Of The Dragon apua!

Gipsu

Eli tässä pelissä olen jumissa siellä missä pitäisi laittaa jotkin avaimet lohikäärmepatsaisiin. Oon saanu jo 3, mutta se neljäs on vaikea. Olen siinä kohdassa jossa pitäisi hajoittaa lattiassa oleva luukku, ja kun menee sinne ja sitten siitä eteenpäin, alkaa se takimmainen seinä liikkua ja siinä on piikit. Pitäisi siis jotenkin hajoittaa se portti jotta ei joutuisi liiskatuksi, mutta jonkinsortin vipu on toisella puolella. Oon yrittäny kaikkea, mutta ei se portti aukea. Oon myös koittanu avata sitä sieltä ylhäältä käsin, mutta en nää mitään vipua jonka pystyisi avaamaan. Ylhäällä siis on 2 porttia, toisen takana on vipu ja toisen vipu ja sellanen iso punainen kristallimuna. Osaako siis joku auttaa?

Ja anteeksi sekava selitys :D

20

2070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arafmkamf

      Siinä täytyy mennä tyttölohikäärmeellä siin varjojutussa..siis sillee mustana pallona ni se pääsee sen portin läpi :) Itse en tajua miten sen ison avaimen saa sinne reikään kun ei niitä juttuja saa pois siitä eestä :O

      • Jake&Mannu

        Seinässä olevat palkit saa pois edestä, kun käyttää sähköelementtiä siihen yhteen seinässä olevaan kullan väriseen juttuun.


      • tyttönen....
        Jake&Mannu kirjoitti:

        Seinässä olevat palkit saa pois edestä, kun käyttää sähköelementtiä siihen yhteen seinässä olevaan kullan väriseen juttuun.

        Hemmetti kokeilin siihenki vaikka mitä mutten näemmä sit ollukkaan kokeillu kunnolla :D kiitoksia vaan kokeiltu kauan jo tajuta miten pääsee eteenpäin :)


      • Jake&Mannu
        Jake&Mannu kirjoitti:

        Seinässä olevat palkit saa pois edestä, kun käyttää sähköelementtiä siihen yhteen seinässä olevaan kullan väriseen juttuun.

        Eli siis, ensin tyttölohikäärmeellä pitää mennä roikkumaan siihen palkkiin, jossa on valo pohjassa. Sitten poikalohikäärmeen salamaelementillä tulitusta ja sitten äkkiä lennätät poikalohikäärmeen kohti avaimenreikää. Ja voilà, kenttä on selvitetty.


      • nimetön233333

        Onko ketää muuta joka ois pelannu tän pelin läpi? 100/100? ite oon pelannu läpi mut 97/100 En löyä katakombeista viimosta punasta kivee... Neuvoja?


      • Help?
        Jake&Mannu kirjoitti:

        Eli siis, ensin tyttölohikäärmeellä pitää mennä roikkumaan siihen palkkiin, jossa on valo pohjassa. Sitten poikalohikäärmeen salamaelementillä tulitusta ja sitten äkkiä lennätät poikalohikäärmeen kohti avaimenreikää. Ja voilà, kenttä on selvitetty.

        Okei minulla on ongelma, olen siinä kohtaa missä pitää viedä niitä kiteitä lohikäärmepatasaisiin, olen viennyt jo yhden, mutta miten se toinen saadaan ja mistä?


      • :);):/
        nimetön233333 kirjoitti:

        Onko ketää muuta joka ois pelannu tän pelin läpi? 100/100? ite oon pelannu läpi mut 97/100 En löyä katakombeista viimosta punasta kivee... Neuvoja?

        se punainen kivi on siel ylhäällä siinä kohtaa missä pitää viedä se kuula sinne ylös niin lentelet vaan ympäriinsä niin löydät sen kyl varmaan...


    • kauhiaa

      Noh, nyt on kolme lohikäärmettä hoidettu mut mitä siel ylätasanteella pitää tehä?
      Siinä ei pääse kiipeemään murattia pitkin ku siinä on joku seinä "tiellä"
      Saaks sen kaadettua tms jotenki?

      • ;P:)

        niin sun pitää vaan rikkoa se seinä sillä Kulon maa-elementillä kun isket sitä seinää niin varmaan hajoo....


    • jee

      joo tota pääset portin kun käytät Kekäleen varjoa. paina R2 pohjassa ja meet vaan portin läpi! sitten sun pitää vain kääntää se vipu nopeesti alas että Kulokin pääsee läpi! toivottavasti tajusit!;)

      • ongelma tyyppi

        Mul on sama homma voikko kertoo mulle koko homman?
        oisin tosi kiitollinen ku mä en vaan hokaa sitä :(
        siskoki yritti mutta ei.AUTAAAAA!!!!


    • auttaja

      Uhraudu kerran sille seinälle siellä alhaalla niin seuraavalla kerralla se on poissa. :) ps:se ei vie mihinkään.

      Mulla on ihan sama ongelma.jos oot päässy siitä ohi niin voikko auttaa :)

    • riir

      Heips. osaisikohan joku auttaa minua eteenpäin ? Olen jumissa "sektorilla Korkea torni" Golem siis hyökkää. En vain pääse eteenpäin, kun en keksi miten se voitetaan. Any tips ?

      • Shiara

        Sinun täytyy mennä toiseen kerrokseen ja hämätä hirviötä iskemään sinua(sillä oikealla kädellään, koska toinenhan on kiveä) ja väistä ja sitten hakkaat sitä kättä. Jatkat näin jonkin aikaa ja sitten kun otus väsähtää nouset nopsasti toiseen kerrokseen ja lyöt sen pään kristallikohtaa. Kun onnistut saamaan hirviön nousemaan seuraavan kerrokseen jatkat samantyyppisellä meiningillä.


      • Shiara
        Shiara kirjoitti:

        Sinun täytyy mennä toiseen kerrokseen ja hämätä hirviötä iskemään sinua(sillä oikealla kädellään, koska toinenhan on kiveä) ja väistä ja sitten hakkaat sitä kättä. Jatkat näin jonkin aikaa ja sitten kun otus väsähtää nouset nopsasti toiseen kerrokseen ja lyöt sen pään kristallikohtaa. Kun onnistut saamaan hirviön nousemaan seuraavan kerrokseen jatkat samantyyppisellä meiningillä.

        Olen jäänyt jumiin tuhoajan/destroyerin oikeaan etukäpälään kun pitäisi nousta ylös selkään on vastassa ilmavirtaus. Miten siitä pääsisi läpi? Pitäisikö käyttää Kekäleen tuulielementtiä tai jotain vastaavaa?

        Kiitos avusta :)


      • Spyro the dragon
        Shiara kirjoitti:

        Olen jäänyt jumiin tuhoajan/destroyerin oikeaan etukäpälään kun pitäisi nousta ylös selkään on vastassa ilmavirtaus. Miten siitä pääsisi läpi? Pitäisikö käyttää Kekäleen tuulielementtiä tai jotain vastaavaa?

        Kiitos avusta :)

        Tietäisikö kukaan yhtään bugeja tästä pelistä.Oon saanu huijauskoodit ja koko pelin 100%,mutta en ole löytänyt bugeja.Voisitteko auttaa?


      • Spyro the dragon
        Spyro the dragon kirjoitti:

        Tietäisikö kukaan yhtään bugeja tästä pelistä.Oon saanu huijauskoodit ja koko pelin 100%,mutta en ole löytänyt bugeja.Voisitteko auttaa?

        Hei mikä teillä kestää?Oon odottanu yli kuukauden eikä vastausta.Bugit ovat pelien pieniä virheitä esim. kun pelasin Slyta jouduin jostain syystä maan alle.Vastatkaa pian


    • asasala

      mä oon siin lohikäärme kaupungissa kunse hirviöä hyökkäs mitäteen minnemeen!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????

    • Millu.

      se on tosi helpoo vaihdat Kekäleen elementin varjoksi ja pidä R2 tai R1 pohjassa ja mene Kekäleellä sen portin ali ja käännä se vipu

    • Miiv12

      Gipsu kato toi mun viesti niin saat vastauksen se on siellä lopussa se mun viesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8941
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1463
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      79
      1387
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1269
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1147
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1114
    7. 50
      877
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      104
      857
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      833
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      828
    Aihe