voisko joku kertoo et mitä skillejä vai mikskä niitä nyt kutsuttiin nii tarvii warru tank eli esm defense raiting sun muut et mitä niist tuski iha kaikkii osa niist on varmaa palalle ku mulla on rare tank fullit ja iha hyvät instoista saatu oon 79 leveline ja silti se tankkaamine on vaikeeta ku viholliset hittaa aika paljo vaik kyllähä nitä blockkeja tulee jokune määrä jos joku haluu ni voin linkittää gearin ja talentit ni ehk niist näkee mitä teen toisin kiitti vastauksist (sori toi on varmaa epäselvä teksti mut ne pisteet ja plikut ei oo mun vahvoi puolii)
tankitus
5
460
Vastaukset
- fsafd
aika yksin kertane kysymys iha kiva ois saada jotai pient helppii
540def, ja niin paljon parryä, dodgea, blockia, armoria ja staminaa kuin saa. Sinisistä kamoista hyvä aloittaa.
- gswrfasefg
no miten sit raidauksen ja hc instojen alottamine tankkina ei multa varmaa rare kamoil onnistu pahemmi
gswrfasefg kirjoitti:
no miten sit raidauksen ja hc instojen alottamine tankkina ei multa varmaa rare kamoil onnistu pahemmi
Tuossa linkki malligeariin, lvl80 instojen ja hc-instojen alotukseen.
http://www.wow-pro.com/general_guides/erics_lvl_80_easy_tank_guidegswrfasefg kirjoitti:
Rare kamoillahan sitä juuri mennään heroikkeihin, parempaa gearia hakemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502672Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h792278Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31661En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa511170Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2791013On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957- 70880
- 15874
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19779Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54751