Kerrottaan vielä yks sitten lopetellaan :-9
Saunassa neiti 4- vee ja neidin Serkkupoika 4 vee puolenvuoden ikäerolla Neidin serkku katsoi pitkään minua sanoin sitten no
anna tulla vaan kun on kysyttävää.
Pikkupoika kysyi miksi sinulla on isommat
tissit kun mun äidillä on noin pienet.Alkoi naurattaa johon vaan osasin vastata
Et naisilla on erikokoiset tissit toisilla
pienet toisilla suuret. Poika oli hiljaa..
Pikkupojan äiti vastasi sitten äkkiä älä sitten uimahallissa mene kysymään keltään noin..
Oli kai huolissaan heh. No Kun tultiin vilvoittelemaan Neiti ja serkkupoika istuivat vierekkäin. Neiti tokaisi yks kas
Mun isällä on paljon isompi kun sulla.Ja äkkiä takaisin saunaan ennen kuin kommentteja tulee lisää heheh
Saunassa...mietitään kokoja..:-)
äippäliini
0
752
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222410- 1402061
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121497Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991097- 61990
- 68972
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48972- 2831