jämsänkosken kulma kioski

siellä silloi tällöin käyvä

vittu ikinä en ole missään saannu niin paskaa palvelu kuin siellä, varsinkin kuin se mies on myyjänä... myy alaikäisille jaa mutenkin se on niin tyly.. mut silloin siellä on kiva käydä kun se nainen on siellä se on mukava ja tietää asiakas palvelusta jotain...

68

12218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä minä minä

      ja ettekö voi jättää koirianne kotiin kun menette sinne juomaa.. sato tai paistoi nin siellä on koiria kiinni ja omistajat sisällä juomassa..

      • sisällä

        eipä siinä mitään että ulkona koiria mutta semmonen trasseli tukko kun on siellä sisällä,ei taida hauvalla olla hygieniapassia??vissiin omistajien hauveli


      • ..__....
        sisällä kirjoitti:

        eipä siinä mitään että ulkona koiria mutta semmonen trasseli tukko kun on siellä sisällä,ei taida hauvalla olla hygieniapassia??vissiin omistajien hauveli

        Tämä likainen trasselitukko on siinä ylemmällä kioskilla.


      • Se piski on
        ..__.... kirjoitti:

        Tämä likainen trasselitukko on siinä ylemmällä kioskilla.

        Ihmettelen minäkin, kun kukaan ei ole puuttunut siihen koiran pitämiseen kioskin tiloissa. Siellä sentään tehdään asiakkaille ruokaa ja ei varmaankaan olisi kiva syödä samaan hintaan koirankarvoja.


      • Jämsän äijä
        ..__.... kirjoitti:

        Tämä likainen trasselitukko on siinä ylemmällä kioskilla.

        Tuo kosken junttiuuno tarkoittaa siin sitä DD R-kioskia... Tervetuloa Länsi-Eurooppaan muutaman päivän jälkeen, koskelaisetkin! :-)


      • ETTÄ taas sillätavalla
        Jämsän äijä kirjoitti:

        Tuo kosken junttiuuno tarkoittaa siin sitä DD R-kioskia... Tervetuloa Länsi-Eurooppaan muutaman päivän jälkeen, koskelaisetkin! :-)

        AIKA TÖRKEÄÄ haukkua henkilöitä ku tää on aika pieni paikkakunta kuitenki!!!!
        kun sulla sitä aikaa tuntuu olevan notkua täällä netissä haukkumassa asiakaspalvelijoita niin lueppas täältä suomi24 keskustelupalstalta Työpaikat ja asiakaspalvelu ja ravintola-alan keskusteluja!!
        KYLLÄ OSAA OLLA ASIAKKAATKIN VITTUMAISIA!!
        MEE ITTEES. asiakaspalvelussakaan ei tarvi kaikenlaista paskaa ottaa niskaan vastaan..
        mitä tulee koira ym valituksiis en ota kantaa mutta
        KASVA AIKUISEKS KLOPPI


      • asiakaspalvelutyössä 6v
        ETTÄ taas sillätavalla kirjoitti:

        AIKA TÖRKEÄÄ haukkua henkilöitä ku tää on aika pieni paikkakunta kuitenki!!!!
        kun sulla sitä aikaa tuntuu olevan notkua täällä netissä haukkumassa asiakaspalvelijoita niin lueppas täältä suomi24 keskustelupalstalta Työpaikat ja asiakaspalvelu ja ravintola-alan keskusteluja!!
        KYLLÄ OSAA OLLA ASIAKKAATKIN VITTUMAISIA!!
        MEE ITTEES. asiakaspalvelussakaan ei tarvi kaikenlaista paskaa ottaa niskaan vastaan..
        mitä tulee koira ym valituksiis en ota kantaa mutta
        KASVA AIKUISEKS KLOPPI

        minä olen ainakin aina saanu hyvää palvelua.. eikö myyny herralle sitä kaljaa tai tupakkaa......?? alaikäinen taidat ite olla..
        teeppä itse asiakaspalvelutyötä tovi ja katsotaan sitten miten suu menee mutrulle.

        hyvään vastataan aina hyvällä ja pahaan pahalla.
        Niin se vaa menee..
        T: nainen lähimaastosta


      • haha
        ETTÄ taas sillätavalla kirjoitti:

        AIKA TÖRKEÄÄ haukkua henkilöitä ku tää on aika pieni paikkakunta kuitenki!!!!
        kun sulla sitä aikaa tuntuu olevan notkua täällä netissä haukkumassa asiakaspalvelijoita niin lueppas täältä suomi24 keskustelupalstalta Työpaikat ja asiakaspalvelu ja ravintola-alan keskusteluja!!
        KYLLÄ OSAA OLLA ASIAKKAATKIN VITTUMAISIA!!
        MEE ITTEES. asiakaspalvelussakaan ei tarvi kaikenlaista paskaa ottaa niskaan vastaan..
        mitä tulee koira ym valituksiis en ota kantaa mutta
        KASVA AIKUISEKS KLOPPI

        sulla varmaan ei ole sit töitä:)
        ja olet kanta asiakas ala kioskilla:)


      • eläinsuojeluvalvojalle
        Se piski on kirjoitti:

        Ihmettelen minäkin, kun kukaan ei ole puuttunut siihen koiran pitämiseen kioskin tiloissa. Siellä sentään tehdään asiakkaille ruokaa ja ei varmaankaan olisi kiva syödä samaan hintaan koirankarvoja.

        ja terveystarkastajalle. Eivät ole halukkaita ilmeisesti tekemään mitään.


      • jotain.
        asiakaspalvelutyössä 6v kirjoitti:

        minä olen ainakin aina saanu hyvää palvelua.. eikö myyny herralle sitä kaljaa tai tupakkaa......?? alaikäinen taidat ite olla..
        teeppä itse asiakaspalvelutyötä tovi ja katsotaan sitten miten suu menee mutrulle.

        hyvään vastataan aina hyvällä ja pahaan pahalla.
        Niin se vaa menee..
        T: nainen lähimaastosta

        Onko jämsänkosken kulmakioski sunnuntaisin auki?


      • piski on
        Se piski on kirjoitti:

        Ihmettelen minäkin, kun kukaan ei ole puuttunut siihen koiran pitämiseen kioskin tiloissa. Siellä sentään tehdään asiakkaille ruokaa ja ei varmaankaan olisi kiva syödä samaan hintaan koirankarvoja.

        kuollut. Onneksi. Niin huonolla hoidolla näkyi koiraparka olevan...


      • lasse sal 6

        Koiran paikka on ulkona, mitäs synty koiraks, varsinkin koiranilmalla koiran on hyvä ulkoila.
        Siinähän se elukka pysyy porraspielessä jos on kunnossä köytetty ja jos on kylmä tai sataa, niin ei ainakaan helteeseen läkähdy tai janoon kuole.
        Ei siltä sisällä olevalta elukalta voi hygieniapassia vaatia, sillä ei niitä elukoille myönnetä, (kyse koirasta, ei omistajasta)


    • Kannan ottoni

      Minusta asiakaspalvelu on sopivaa, mutta naisten kanssa flirttailun voisi lopettaa. Tarkoitan tässä myös alaikäisiä.

      • poliisi kehiin

        palvelu eikä flirttaaminen mutta tupakan ja kaljan myynti alaikäsille on rikos.


      • Hei haloo!
        poliisi kehiin kirjoitti:

        palvelu eikä flirttaaminen mutta tupakan ja kaljan myynti alaikäsille on rikos.

        alkoa ja tupakkaa alaikäisille, niin tehkää nyt herran jestas ilmoitus alkotarkastajalle!


    • Röökiralli

      Tupakkaa alaikäisille. Melkein ihan kenelle vaan. Muksu kertoi että se mies myy vaikka 13v tytölle jos sillä on vaan isot tissit. Yks teinityttö kertoo saaneensa sieltä röökiaskin ilmaiseksi kun vilautti tissejä. Nainen taas on tarkempi mutta varmaan joka mopoteini sieltä sen röökiaskin saa. Kumma kun siihen ei puututa vaikka mäkin olen jo yhdelle poliisille kertonut asiasta.

      • pantitos

        pakkoo puuttuu jos tommosta tapahtuu.


      • LKG
        pantitos kirjoitti:

        pakkoo puuttuu jos tommosta tapahtuu.

        Noniin kukkahattutädit jotka on tekemässä rikosilmotutsta, hankkikaa elämä. Kyllä ne nuoret saa sen tupakan kuitenkin, joko välikäden kautta tai ilman.


      • jusu 95

        Täällä Koskella on moraali muutenkin mennyt tosi alas. Se näkyy tässä tupakka-asiassa ja siinä ett koulull saa varastaa rahaa 3000-4000 egee...


      • VITUNVITUNVITTU
        jusu 95 kirjoitti:

        Täällä Koskella on moraali muutenkin mennyt tosi alas. Se näkyy tässä tupakka-asiassa ja siinä ett koulull saa varastaa rahaa 3000-4000 egee...

        VUODENVANHAANKETJUUN VIITSITÄÄN VASTAILLA JA TUHRATA AIKAA!
        LAITTAKAA UUSIA ALOITUKSIA TAIM ANTAKAA OLLA!
        hUONOKIN ALOITUS ON PAREMPI KUIN VAMHAN KAIVELEMINEN!


      • pienet kirjaimet
        VITUNVITUNVITTU kirjoitti:

        VUODENVANHAANKETJUUN VIITSITÄÄN VASTAILLA JA TUHRATA AIKAA!
        LAITTAKAA UUSIA ALOITUKSIA TAIM ANTAKAA OLLA!
        hUONOKIN ALOITUS ON PAREMPI KUIN VAMHAN KAIVELEMINEN!

        hassu ajatus,jos opettelisit kirjoittamaan??


      • itse että
        pienet kirjaimet kirjoitti:

        hassu ajatus,jos opettelisit kirjoittamaan??

        lause aloitetaan ISOLLA kirjaimella, ja että pilkun jälkeen tulee välilyönti?


      • redrop

        Jätä tuo "melkein" tuosta pois, siellä myydään ihan kenelle vain tai en naismyyjästä tiedä mutta mies myy ainakin ja taitaa tuo mies olla vielä kioskin omistaja... Muistan kerran, kun noin 3 vuotta sitten eräs tuttu kävi ostamassa sieltä tupakkaa, mies kysyi "oletkos jo 18?" johon tuttuni paniikissa vastasi kieltävästi. Sen jälkeen mies kysyi "oletko edes 16?" johon tuttuni vastasi että on ja rahat käteen ja kessut taskuun ja kylälle keuhkoja pilaamaan.. Muutenki tuntuu olevan aika rotta tuo mies, laittomia irtisanomisia taitaa olla kontollaan jo useampia.. viimeisin huhu minkä kuulin liittyy kesäiseen murtoon kyseiseen kioskiin.
        Käräjillä oli mies ovesta, kahvipannusta, vajaasta kartongista tupakkia, n.korin verran alkoholi juomia.. Näistä ja jostain pienestä tilpehööristä saanut kasatuksi n. 1500 euron korvaus vaatimukset.. 30 euron tuntipalkalla mies kuulemma tekee töitä kioskilla.. ja nuo korin verran alkoholijuomia sun muita oli pomsahtanut noin kolminkertaiseksi.. Voi olla että ihan normaali käytäntö tuo pieni linssiin viilaus, mutta oli käräjillä ollu syyttäjä ja tuomarikin useampaan otteeseen kysellyt että mistä tuollaiset summat tulee?
        Ja jotai muminaa oli miehen suusta kuulunut..


      • kkkkkkkkkakkkkkkkkkk
        pienet kirjaimet kirjoitti:

        hassu ajatus,jos opettelisit kirjoittamaan??

        JOO JA OLISKO KIRJOTETAAN OLISIKO.


      • Anonyymi
        itse että kirjoitti:

        lause aloitetaan ISOLLA kirjaimella, ja että pilkun jälkeen tulee välilyönti?

        Aloititko itse lauseesi isolla kirjaimella?


    • Runkenberg Rolf

      Kylläpä täällä lasketaan palturia ja oikein huolella!!Kyllä ei tasan varmasti myydä.Tyttäreni ei saanut minulle rapula kaljoja ja tupakka askia koska papereita ei ollut.Tyttäreni on 20 vuotias.Asiakaspalvelu kioskissa on todella hyvää ja ystävällistä.Niin mies kuin nais asiakkaillekin hymyillään ja tervehditään mennen tullen.

      • redrop

        Sinuna kävisin muissakin kioskeikka asioimassa, ni voisit jopa huomata eron.. aika jännä juttu tuo ettei myynyt, tais olla liikaa asiakkaita tai muuta vastaavaa.. Kulmakioskilta on jämsänkosken teinit hakenu röökinsä mitä nyt ite muistaa ni semmosen 7 vuotta ainaki.. Ainakin mitä ite muistan.. Mutta oma henk.koht. mielipiden kulmakioskista on kaikkea muuta kun positiivinen..


      • sinne ei
        redrop kirjoitti:

        Sinuna kävisin muissakin kioskeikka asioimassa, ni voisit jopa huomata eron.. aika jännä juttu tuo ettei myynyt, tais olla liikaa asiakkaita tai muuta vastaavaa.. Kulmakioskilta on jämsänkosken teinit hakenu röökinsä mitä nyt ite muistaa ni semmosen 7 vuotta ainaki.. Ainakin mitä ite muistan.. Mutta oma henk.koht. mielipiden kulmakioskista on kaikkea muuta kun positiivinen..

        tule enää ensi vuonna sitä "terassia". Ensinnäkin selllaista kyhäelmää ei lain mukaan saisi olla. Toiseksi, hönöt istuu siinä aamusta iltaan ja huutelee ohikulkijoille idioottimaisuuksia.


      • Puistolanjuodas
        sinne ei kirjoitti:

        tule enää ensi vuonna sitä "terassia". Ensinnäkin selllaista kyhäelmää ei lain mukaan saisi olla. Toiseksi, hönöt istuu siinä aamusta iltaan ja huutelee ohikulkijoille idioottimaisuuksia.

        On hienoa kulkea vierestä ja kuunnella kuinka juopuneet arvonsa menettäneet sielut arvostelevat minua,annan heille anteeksi koska tiedän heidän vain säälivän itseään ja tietävän minun olevan heitä parempi.Martosen,Veijasen ja Sepeteuksen 4:jäs iso Tuoppi,heleveetin vanah tetsament.


      • haappyjoy
        Puistolanjuodas kirjoitti:

        On hienoa kulkea vierestä ja kuunnella kuinka juopuneet arvonsa menettäneet sielut arvostelevat minua,annan heille anteeksi koska tiedän heidän vain säälivän itseään ja tietävän minun olevan heitä parempi.Martosen,Veijasen ja Sepeteuksen 4:jäs iso Tuoppi,heleveetin vanah tetsament.

        miksi ihmeessä käytte niissä kioskeissa jos on noin paljon valitettavaa?
        T: tyytyväinen asiakas


      • k
        haappyjoy kirjoitti:

        miksi ihmeessä käytte niissä kioskeissa jos on noin paljon valitettavaa?
        T: tyytyväinen asiakas

        kivahan se on että kaikki nikotiiniriippuvaiset saa ne syöpäkääryleensä jostain, oli sitten 13 taikka 100 vuotias :) eiks näi o!


    • ohhoijaa123

      Kyllähä siellä vieläki myydää alaikäsille tupakit jos toisetki. Ja onhan siellä poliisitki joskus käynny, niitä ei vissii enää kiinnosta.

    • CaroLuna

      Erään kerran itse asioineena kiskassa. Pikkulikat kertoivat sieltä kuullensa jos mitäkin kun karkkia olivat ostaneet.
      No minäpä menin sit likan kanssa ostamaan jätskiä (tämä kun yksin ei suostunut), ja hölmistyin.

      Myyjä kysyi: Syödäänkö yhdessä? No joo, eihän siinä ollut mitään herjaavaa, ja pilaa koko ehdotus, mutta että lapsen edessä. Lapsi = Ei osaa kanavoida aikuisen tapaan ehdotuksia mikä on pilaa ja mikä ei.., ei pidäkkään sillä moiset jutut muutenkaan kuulu 9 vuotiaan maailmaan.
      Jos tykkää ollakkin flirtti, niin tyrkky ei sovi olla samaan aikaan.

      Kokemus oli siis epämukava, ja siihen se taitanee jäädäkkin.

      • Keijo. P

        Miksi ihmeessä ette vie kyseisiä tietoja joita voitte toteennäyttää ja todistaa eteenpäin, jos kaikki kokemukset, tiedot ja puheet pitävät paikkansa todistajineen, ei pitäisi olla ongelmia. Toimikaa te joilla on näyttöä jotta kyseiselle toiminnalle tulisi loppu, tupakanmyynnille alaikäisille sekä "keskustelut mielipide ja ehdotuksineen".


      • CaroLuna
        Keijo. P kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ette vie kyseisiä tietoja joita voitte toteennäyttää ja todistaa eteenpäin, jos kaikki kokemukset, tiedot ja puheet pitävät paikkansa todistajineen, ei pitäisi olla ongelmia. Toimikaa te joilla on näyttöä jotta kyseiselle toiminnalle tulisi loppu, tupakanmyynnille alaikäisille sekä "keskustelut mielipide ja ehdotuksineen".

        Myyjän kysymys ei kuulu Rikos ilmoituksen piiriin.. Mutta toki alaikäisille myynti on se seikka jonka pitäis jopa kiinnostaakkin. Kokemusta ole kuin edellä mainitusta (kysymyksestä), ja joku viisaampi voinee vastata mietintääsi.


      • Keijo.P
        CaroLuna kirjoitti:

        Myyjän kysymys ei kuulu Rikos ilmoituksen piiriin.. Mutta toki alaikäisille myynti on se seikka jonka pitäis jopa kiinnostaakkin. Kokemusta ole kuin edellä mainitusta (kysymyksestä), ja joku viisaampi voinee vastata mietintääsi.

        Nimimerkkien taakse on hyvä piiloutua, lukea ja kertoa muilta kuultua. Tapahtumien todellisuudesta tuntuu olevan ristiriitaisia mielipiteitä, kertojia, todistajia ja vastaanottajia nettikeskustelujen perusteella. Siis jääkäämme odottelemaan "tosi näyttöä ja todistusta", silloin asiat etenevät hyvinkin nopeasti virkateitse.


      • CaroLuna*
        Keijo.P kirjoitti:

        Nimimerkkien taakse on hyvä piiloutua, lukea ja kertoa muilta kuultua. Tapahtumien todellisuudesta tuntuu olevan ristiriitaisia mielipiteitä, kertojia, todistajia ja vastaanottajia nettikeskustelujen perusteella. Siis jääkäämme odottelemaan "tosi näyttöä ja todistusta", silloin asiat etenevät hyvinkin nopeasti virkateitse.

        Näitä juoruiksi :)

        Tosin syyllistyin minäkin juoruiluun viitaten siihen mitä puistolan muksut kertoivat myyjän ehdotelleen, tällöin oma kokemus teki juoruista uskottavamman tarinan.

        Mutta uskon kyllä sanontaan: Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää :)


      • Keijo P
        CaroLuna* kirjoitti:

        Näitä juoruiksi :)

        Tosin syyllistyin minäkin juoruiluun viitaten siihen mitä puistolan muksut kertoivat myyjän ehdotelleen, tällöin oma kokemus teki juoruista uskottavamman tarinan.

        Mutta uskon kyllä sanontaan: Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää :)

        Vielä pieni kysymys sinulle, käsi sydämmellä: minkä vuoksi kerrot asiasi nimimerkin takaa "CaroLuna"


      • CaroLuna*
        Keijo P kirjoitti:

        Vielä pieni kysymys sinulle, käsi sydämmellä: minkä vuoksi kerrot asiasi nimimerkin takaa "CaroLuna"

        Kirjoitan Nimimerkillä, jossa on kyllä kummatkin nimet omiani... Profiilissa on kuva, joka osaltaan taas ajaa asiaansa sen suhteen että olen hyvinkin tunnistettavissa, olipa nimimerkki sitten vaikkapa "tiina".. Jonkin sortin anonyymiys olisi suotavaa, ja olen omasta mielestä Profiilin ansiosta liiankin julkinen, vaikka netissä nimenomaan pitäisi olla hiukan suojatumpi.

        Ps. ja En kirjautunut kun en vaan jaksanut..


      • CaroLuna*
        CaroLuna* kirjoitti:

        Kirjoitan Nimimerkillä, jossa on kyllä kummatkin nimet omiani... Profiilissa on kuva, joka osaltaan taas ajaa asiaansa sen suhteen että olen hyvinkin tunnistettavissa, olipa nimimerkki sitten vaikkapa "tiina".. Jonkin sortin anonyymiys olisi suotavaa, ja olen omasta mielestä Profiilin ansiosta liiankin julkinen, vaikka netissä nimenomaan pitäisi olla hiukan suojatumpi.

        Ps. ja En kirjautunut kun en vaan jaksanut..

        ..Mikäli en ymmärtänyt kysymystäsi oikein, niin tässä vastaus B.
        Koska tapahtumista on ties kuinka monta vuotta, ja kertaalleen vain tapahtunut. Toisekseen että kuulopuheista ja mielipiteistä en voi lähteä ilmoitusta tekemään.. Siksi kirjoitan nimimerkillä, sillä se on suotavaa mielipiteen, kertoman vaihtoa.. Ilman että tarvitsee paisutella asiaa, puhua paskaa, tai vain kehuskella kokemuksellaan.

        Eikä tässä elämässä pärjää sillä että jokaisesta asiasta (pienestä) raportoidaan viranomaistahoon. Saisin olla tekemässä valituksia jatkuvalla syötöllä..

        Toivottavasti sait vastauksen mietintääsi.


      • mööööööö
        CaroLuna* kirjoitti:

        ..Mikäli en ymmärtänyt kysymystäsi oikein, niin tässä vastaus B.
        Koska tapahtumista on ties kuinka monta vuotta, ja kertaalleen vain tapahtunut. Toisekseen että kuulopuheista ja mielipiteistä en voi lähteä ilmoitusta tekemään.. Siksi kirjoitan nimimerkillä, sillä se on suotavaa mielipiteen, kertoman vaihtoa.. Ilman että tarvitsee paisutella asiaa, puhua paskaa, tai vain kehuskella kokemuksellaan.

        Eikä tässä elämässä pärjää sillä että jokaisesta asiasta (pienestä) raportoidaan viranomaistahoon. Saisin olla tekemässä valituksia jatkuvalla syötöllä..

        Toivottavasti sait vastauksen mietintääsi.

        on se juttu ,että alaikäiset tytöt saavat sieltä jotain alennuksia?


    • Kevät jo ovella

      Hei.Tällä palstalla valittajat/mustamaalajat:-Hei eikös se ole vanhempien kasvatusvika jos lapsi poltaa ja juo,Ei kioskin myyjä ole mikään opettaja tai moralisti. Kioskin omistaja yrittää hankkia toimeentulonsa myynnistä/ palvelusta.
      Olishan se aika huono asia, jos sieltä tämäkin kioski lopettasi toiminnan. siinä menisi monta työpaikkaa ja veronmaksajaa,ja vanhemmilta ja huonosti liikkuvilta ihmisiltä lähi kauppa/Baari.Jämsänkoski/Puistola tuppikylä ,ihmisillä ei ole mitään positiivisia ajatuksia yrittäjiä kohtaan.toivottavasti ihmiset oppisivat puhumaan.Menkää sinne kioskiin ja sanokaa suorat sanat,mitä mieltä olette,niin varmaan tämä kioski-yrittäjä antaa vastauksia teidän kysymyksiin. Minä olen kioskin asiakas ja olen aina saannut tosi hyvää ja ammattitaitoista palvelua kioskista ja muuten kioskin pitäjä mukava heppu.Jättäkää tämmöiset p-kirjoittelut pois ja ajatelkaa positiivisesti.Nim:Hei kevät on jo ovella. Terkkuja Kulmakioskiin

      • CaroLuna

        Hohhoo, miten ihanaa ja älykästä kommentointia! - So not.

        Kukaan ole sanonutkaan jonkun kioskin myyjän, tai pitäjän olevan maikan roolissa. Sen sijaan hän on vastuussa puljustaan kun kyse on lakien mukaisesta bisneksestä, kuten tupakan tai alkoholijuomien myynti ALAIKÄISELLE..
        Ja jos tosiaan on näin huonossa jamassa kioskin asema jotta tuloelantonsa pitää saada pennuille myydyistä tupakoista, niin voi voi.
        Mikä suru siitä kohtaisikin, jos kyseinen paikka menisi kiinni --- Konkurssiin.. Lapset eivät sais enään puistolasta tupakkaa, ja alkon kanssa läträäjät joutuisivat liikuttamaan luitaan koiriensa kanssa hiukan pitemmälle...


      • rehellisyys tärkeää
        CaroLuna kirjoitti:

        Hohhoo, miten ihanaa ja älykästä kommentointia! - So not.

        Kukaan ole sanonutkaan jonkun kioskin myyjän, tai pitäjän olevan maikan roolissa. Sen sijaan hän on vastuussa puljustaan kun kyse on lakien mukaisesta bisneksestä, kuten tupakan tai alkoholijuomien myynti ALAIKÄISELLE..
        Ja jos tosiaan on näin huonossa jamassa kioskin asema jotta tuloelantonsa pitää saada pennuille myydyistä tupakoista, niin voi voi.
        Mikä suru siitä kohtaisikin, jos kyseinen paikka menisi kiinni --- Konkurssiin.. Lapset eivät sais enään puistolasta tupakkaa, ja alkon kanssa läträäjät joutuisivat liikuttamaan luitaan koiriensa kanssa hiukan pitemmälle...

        Samaa mieltä Luna, elanto ei saa olla kiinni laittomasta bisneksestä. Kosken "kakarat" hakee tupakkinsa ko. paikasta, koska saavat sen. Tosin voi joutua maksaa ylimääräistä, tai ostaa karkkipussin....


    • ndmgljtoto

      Kesällä humalaiset asiakkaat pitää koiriaan kioskin nurkalla kiinni monta tuntia.Talvella koirat saa palella kioskin nurkalla kun omistajat keskittyy kaljan kittaamiseen . Kuinkas kioskin omistaja puuttuu asiaan ,,,EI MITENKÄÄN !!!! Fiksu omistaja kieltäisi koirien tuomisen kioskille.
      Kesällä omistaja vois pitää paidan päällä sillä ei mitään kaunista katseltavaa kun ohi kävelee.Ylensä yritän kyllä kiertää jotain toista kautta,,

    • näin on

      Puhut asiaa.minunkaan mielestä niitten koirien paikka ei todellakaan ole siell kioskin nurkalla.hyvät kulman asiakkaat,jättäkää ne koira poloiset kotio siks aikaa kun ite olette siell ryypiskelemässä.

    • hellu69

      viljo on jo iso poika

      • jeppuliis

        lopettaako jo toi haukkuminen ettekö tiedä et bisnestä tehdään kun myydäään omat juomat valtion kaupasta.näin tekee jokainen järkevä bisnesmies.
        ei ole pakko juoda ..


    • Puistolalainen

      Asun itse lähellä Kulmakikoskia. Minulle siitä ei ole mitään haittaa eikä hyötyä. Tietenkään tuo alaikäisille myyminen ei ole laillista ja siitä kannattaisi käydä juttelemassa vanhempien tai muiden vastuullisten aikuisten omistajan kanssa. Olen siinä pari kertaa jotain hakenut ja olen saanut aivan normaalia palvelua ja näinä kertoina ei ole kioskissa alaikäisi ollut asiakkaana... Jos siellä jotkut nyt kaljottelevat, niin näitä lähiökuppiloita on vähän joka nurkalla ja annetaan myös ongelmaisten elää ja jos koirat säälittävät, ilmoittakaa eläinsuojeluviranomaisille. Annettaisiinko kaikkien kukkien kukkia ja jokainenhan voi valita käyttääkö kioskin palvelua ja mennä vaikka Kosken R:lle, jonne matkaa on noin kilometri Kulmakioskista.

      • jeppuliis

        Voi voi yhteiskunta pyörii veromarkoilla jojs vedetään välistä pari kossupulloa / päivä noin 25x6€ 150€ on 4500€€ x12 on 54000€ miksi ei kannattaisi?


    • omat juomatko

      näinkö siellä oleillaan?

    • Lisää hintaa

      Kulmakioski on kuulemma nyttemmin muuttanut käytäntöjään. Alaikäiset joutuu maksaan röökiaskista 1,5e ylimääräistä.

    • Karkkii kans

      Ennen ainakin on joutunut ostamaan aina jotain karkkia kanssa että ei epäillä myynti tilastoja kun myydään pelkkää tupakkaa.

    • näin

      Minun puolesta koko pulju kiinni.välill olen käyny tekemässä loton siellä,mutt nytt kun on myös k ja s kaupoissakin veikkauspiste,niin käyn mielummin kaupassa tekemässä ja samalla jos tarvin jotain muuta niin ne hoituu samalla,eikä tarvi ostaa kioskin kovilla hinnoilla.

    • puistolassa

      Turhaa vinkumista,kioski pyörii hyvin ja omistaja tekee hyvää duunia.hyvä tunnelmainen paikka ja mukava ottaa joskus yksi bisse ohi mennessä!

    • kkkkkkkkikkkkkkkk

      Moneen se on viikolla auki? ... jos lähtis käymään?

    • Perseilyä

      kyllä nuoret sitä tupakkaa muualtakin sais, että mitähän helvetin pyhimyksiä tääällä on taas liikkeellä ? kulmakioskin ukko on yleensä mukavalla päällä, naistahan siellä ei näy kun 2 kertaa viikossa joten en osaa sanoo.

    • ala-ikäinen

      Nykyään kun ostaa kulma-kioskilta ala-ikäisenä tupakkaa, täytyy ostaa esim karkkipussi (4,80e) siihen kylkeen että se mies suostuu myymään tupakkaa. Kulmakioskilta alaikäinen hakee tupakka-askin niin hintaa tulee n. 10e per. aski.
      Ja tupakkaahan ei saa ala-ikäinen kulmakioskilta ostamatta sitä karkkipussia, joskus päiväyskin mennyt niistä karkeista mitä sieltä saa.

    • n0un00000

      jämsänkoski on paska paikka! Täynnä juoppoja ylipalkattuja paperiduunareita.

      • ovnjjvn

        Minä paperiduunari en jalallani astu tuohon paikkaan ,niin montaa on huijattu ei vahinkoja voi sattua jatkuvasti niin monelle asiakkaalle.
        Uskoisin että lappu luukulla piakkoin.
        Kossua vissyllä iman kossua.


      • alipalkattu
        ovnjjvn kirjoitti:

        Minä paperiduunari en jalallani astu tuohon paikkaan ,niin montaa on huijattu ei vahinkoja voi sattua jatkuvasti niin monelle asiakkaalle.
        Uskoisin että lappu luukulla piakkoin.
        Kossua vissyllä iman kossua.

        minä paperimies käyn välillä,olusilla.homma toimii hienosti,ei moittimista kioskin toiminnasta.


    • samusetä

      samaha se missä paperimies oluensa juo, niin aina maittaa...! =D

    • Anonyymi

      Nyt on myynnissä kulma kiska. Aika kallis on hinta pyyntö

      • Anonyymi

        Missä myynti-ilmoitus, kiinnostaisi


      • Anonyymi

        Pyyntihinta on usein erilainen kuin myyntihinta. Toisaalta ei ole tyhmä joka pyytää. Se, joka maksaa, on sitten eri asia. Onhan tietysti niinkin, että rahattomalle kaikki hinnat on kalliita....


    • Anonyymi

      Kuka masa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe