hyvän kipinän antaa,ja bensaa ja ilmaa saa,mutta käyntiin ei vaan yksinkertasesti lähe,mikä helvetti voi olla vikana? vettäkään ei tankissa ole,kun vasta pistin tankin täyteen.
tässä yks päivä kävin ajamassa ja toimi oikein hyvin,mut sitte ku pyörä jäähty ja kävin kokeilemassa käynnistää ni eipä inahtanukkaan enää.
miks ei crossi käynnisty??
19
13650
Vastaukset
- joo.
samoja ongelmia joskus, ja vika oli tulpanhatussa, välillä anto kipinää ja välillä ei. Sullaki ilmeisesti 2-tahti.
- epätoivonen..
kakstahti on mullakin, 125cc..mä eilen irrotin sen tulpan johdon siitä puolasta kokonaan,ja sit pistin takasi ni sitte se lähti käyntiin,mut sit taas tänään ei,voiskohan se olla niin hapettunu..mut kun se kipinän antaa kumminki,pitäs kai sen kipinä antaa sit ku tulppa on paikallaanki?
pitäskö tuo tulpan hattu vaihtaa vai? - Kipinä kadoksissa
epätoivonen.. kirjoitti:
kakstahti on mullakin, 125cc..mä eilen irrotin sen tulpan johdon siitä puolasta kokonaan,ja sit pistin takasi ni sitte se lähti käyntiin,mut sit taas tänään ei,voiskohan se olla niin hapettunu..mut kun se kipinän antaa kumminki,pitäs kai sen kipinä antaa sit ku tulppa on paikallaanki?
pitäskö tuo tulpan hattu vaihtaa vai?Kipinä ei välttämättä riitä jos siinä ei ole tarpeeksi pauhua (virtaa). Koita uutta tulppaa ja tarkista kaikki liitokset. Sähköpuolen onkelmat on joskus hyvinkin ongelmallisia.
- epätoivonen
Kipinä kadoksissa kirjoitti:
Kipinä ei välttämättä riitä jos siinä ei ole tarpeeksi pauhua (virtaa). Koita uutta tulppaa ja tarkista kaikki liitokset. Sähköpuolen onkelmat on joskus hyvinkin ongelmallisia.
tulppa on ihan uus,elikkä sen puolesta ei pitäs olla valittamista. pitää vaan toivoo että ei oo puola hajonnu tuosta,se ei varmaan ihan halpa kapistus ole.
täytyy kokeilla vaihtaa se tulpan hattu,jos ei sit ala toimii ni pitää keksii jotain muuta. - juu.
epätoivonen kirjoitti:
tulppa on ihan uus,elikkä sen puolesta ei pitäs olla valittamista. pitää vaan toivoo että ei oo puola hajonnu tuosta,se ei varmaan ihan halpa kapistus ole.
täytyy kokeilla vaihtaa se tulpan hattu,jos ei sit ala toimii ni pitää keksii jotain muuta...kokeilla sitä hatun vaihtamista, ne on noissa kakstahti vehkeissä aika herkkiä. Varmista kaikki sähköliitokset muutenkin kiinnitys/puhtaus.
- juu.
epätoivonen kirjoitti:
täytyy kokeilla vaihtaa se tulpan hattu,jos ei sit ala toimii ni pitää keksii jotain muuta.Vaikka sulla on uus tulppa, niin sekin voi olla paskana vaikka heti ekoilla polkasuilla. Esim. männän vaihdon jälkeen poksahtelee. Eli aina hyvä pitää varatulppia. Voit kokeilla kans muilla tulpilla.
- masa84
juu. kirjoitti:
Vaikka sulla on uus tulppa, niin sekin voi olla paskana vaikka heti ekoilla polkasuilla. Esim. männän vaihdon jälkeen poksahtelee. Eli aina hyvä pitää varatulppia. Voit kokeilla kans muilla tulpilla.
niin kannattaa käyttää ainakin ngk:n kisatulppia ne on ainakin kestänyt minulla hyvin eikä ole poksahellut. niin jos tulppa pääsee kastumaan niin silloin se on sama heitää lepikkoon silloin et saa pöyrää autolla vetämälläkään käymään.
- motocross man
masa84 kirjoitti:
niin kannattaa käyttää ainakin ngk:n kisatulppia ne on ainakin kestänyt minulla hyvin eikä ole poksahellut. niin jos tulppa pääsee kastumaan niin silloin se on sama heitää lepikkoon silloin et saa pöyrää autolla vetämälläkään käymään.
eihän sitä tulppaa nyt pois kannata heittää sen takii jos se kastuu,eihän se siitä mikskään mene,kuivaa vaan sen ja uus yritys..
- juu.
motocross man kirjoitti:
eihän sitä tulppaa nyt pois kannata heittää sen takii jos se kastuu,eihän se siitä mikskään mene,kuivaa vaan sen ja uus yritys..
työkalu on meinaan sytkäri, sillä voi poltella tulppaa kuivaksi. Ja kuumentuessaan tulppa myös toimii paremmin, eli käynnistyminen saattaa helpottua. Ei tosiaan kannata heittää tulppaa sorsille jos se on kastunu.
- Anonyymi
motocross man kirjoitti:
Itel ei käynnisty motocross pyörä ku se o ollu monta vuotta ilma et sitä on käynnistetty mut on ollu lämpimäs varastoa enkä tiiä mikä on ku ei käynnisty
- boxisökö
Ota lompakko vasempaan käteen ja singahda mp-liikkeeseen ja osta uusi hemmetin kallis sytkäboxsi
- epätoivonen..
eli vika ei ollukkaan sytytys puolella,vaan siinä että läpät alkaa olla vähän väsähtäneet,eli niissä on pieni rako josta bensaa pääsee sylinteriin ihan liikaa,ei varmaan kerkee ees antaa kipinää kunnolla kun kastelee jo tulpan. eli pitää suunnata tästä joku päivä teholäppä ostoksille.
kiitoksia kaikille vastanneille!=)- läpät
Osta boysen-läpät ne on parhaat ja tulee sopivasti lisävääntöä alhaalle.
- epätoivonen..
läpät kirjoitti:
Osta boysen-läpät ne on parhaat ja tulee sopivasti lisävääntöä alhaalle.
joo mulla on tuossa nytkin boyesenin teholäpät,ihan hyvin tosiaanki alakierroksilla vääntää ihan kylmänäkin,vaikka nuissa läpissä nyt pienet raot onkin,mut ei se tunnu ajossa haittaavan mitenkään,kun käyntiinkin nyt lähtee tuo ihan ok.
- pitpro1
Mikä vika on silloin kun yrittää käynnistää niin ei tunnu puristuksia
- P.p.e
Jos ei oo puristuksia voi olla että on leiponu
- Jo.p
Mikä vikana ycf 140 kun kun maa piuhan yhdistää puolaan niin virta piuhaan ei tule virtaa. Ja sit kun laittaa maa piuhan liittimeen rauta langa kiinni ja laittaa johonkin rautaan vähän kiinni niin sit kun polkee niin yrkäilee kovasti mutta ei kuitenkaa pysy käynnissä.
- Anonyymi
Sama ongel ei 4-tahti.ycf 125 crossi ei lähe sitte millään käyntiin
- Anonyymi
No perskeles siellä o toi straangeli akseli viturallaa hoiappa se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549