Onko teillä kokemusta ko hotellin puolihoidon menusta, onko ruoka syötävää,ja minkähintaiset juomat(viini tai olut) ovat? Joissakin hotelleissa on myös täysihoito all inclusive,onko kokemuksia?Suunnittelen äkkilähtöä tammikuussa, tuosta säätilasta;voiko siellä sataa kaatamalla koko päivän vai onko sade yleensä hienoista tiputtelua?Olisin kiitollinen myös golf-tiedoista.
Puolihoito/Hotelli Atlas
Golf-Sirpa
2
658
Vastaukset
- ja päätä sitten
Voit ostaa ko.palvelut hotellista jos tykästyt. Ja ystävä hyvä, voiko kukaan ennustaa sateiden määrää? Omalla lomallani ei satanut kertaakaan koko päivää, ystävän lomalla tuli parikin päivää vettä kuin Esterin p..stä.Golfkentistä kuullut sekä hyvää että huonoa, makuasia nääs. Mutta vain menemällä voit kokea:)
- Curmi
vahingossa eteen tullut osoite mistä "selviää" kahden seuraavan viikon sää. Meillä se piti joulukuun alussa täsmälleen paikkansa. Suosittelen!! www.zoover.se/marocko/marocko/agadir/vadret
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013