pitäisikö boran 1.6 olla miten lämmin auto?tuntuu kylmältä golf III jälkeen!
boran lämmityslaite
4
769
Vastaukset
- se on!
Saman huomasin itse 98-vuosimalin Nissan Almeran jälkeen, joka oli 1.6 bensakoneella ja kuin sauna pakkasella! Ei sinne Boraan kuitenkaan ihan jäädy, mutta ei siellä hiki todellakaan tule! Iso plussa kuitenkin tehokkaista penkin- ja peilinlämmittimistä. En tiedä auttaisiko pahvi keulalla yhtään asiaa?
- lämminkö
itsellä 1.9diesel bora ja niin pirun kylmä!
- oot
-18 pakkasta olin liikentessä ja lämmintä tuli aivan liikaa täytyy osata käytää laitetta oikein. ei ole mitään nokkapeitteitä silti lämpö piisaa.
- boraaja
Diesel Bora on varsinkin oikein erikoisen kylmä kulkine, varsinkin kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876