vielä ostaa erotteluaidalta. Voisi viedä lomaltapalajaisia eteläänpäin.
Poronlihaa
12
1965
Vastaukset
- 5 euroa
kilolta heti tosta 5 tien varrelta
- jos vielä
joltakin saan poron lihaa,niin teen sen marinadin ja laitan poronlihan siihen marinoitumaan.On se kaikenlaisten muiden konstien jälkeenkin ollut niin inhottavan makuista,että jospa se sillä konstilla paranee.Sulaako jänteetkin sillä konstilla?
- yösanko
pane hirvenlihat kusisankoon vuorokaudeksi marinoitumaan niin saat todella maukasta poronlihaa.
- 999999
Metsälöt täynnä yhteisiä poroja.Tee tarjous,niin minä sinulle lihhoo pakastimen täyten reivaan.Onhan se kaverit ´poro yhteistäomaisuutta.Ihan kuin aikonaan peurat Hallan paliskunnan miehhille.
- Sie niitä laukotat..
Sie niitä laukotat henkihieveriin ja sitten teurastat! Kusellehan ne sitten lihatkin maistuu! Eihän sellaista lihaa syö pöljäkään! Syö vaan itse lihasi!
- casvis
Sie niitä laukotat.. kirjoitti:
Sie niitä laukotat henkihieveriin ja sitten teurastat! Kusellehan ne sitten lihatkin maistuu! Eihän sellaista lihaa syö pöljäkään! Syö vaan itse lihasi!
Kaikki saasteet keräytyy jäkälään ja siitä poroon ja lopuksi poronlihan syöjään.
- poronliha
casvis kirjoitti:
Kaikki saasteet keräytyy jäkälään ja siitä poroon ja lopuksi poronlihan syöjään.
kyllä se näin on. jäkälään on kerääntytynyt kaikki saasteet. Luojan kiitos porot sieltäkin painuvat petojen suuhun. T: Matkalanen
- nuolee
poronliha kirjoitti:
kyllä se näin on. jäkälään on kerääntytynyt kaikki saasteet. Luojan kiitos porot sieltäkin painuvat petojen suuhun. T: Matkalanen
maantieltä tiesuolaa, ja sitten niitä myydään puhtaana ruokana, ihmeellistä touhua.
Voisi hallalaiset siirtää nuo karjansa pois vitostieltä, vai tuottaako se auton alle jäänyt kampura niin pajon paremmin, että niitä kannattaa elättää maantiellä?
- Anonyymi
Poronliha on parasta mitä on. Etenkin kylmäsavuporo. Jos asuu tai vierailee Tampereella, niin kannattaa käydä Koivistolta Tampereen Kauppahallista hakemassa. Sieltä löytyy Poroa monessa muodossa. Poronkäristystä, kylmäsavustettuna, sisä- ja ulkopaistia jne.
Lisäinfoa -> https://www.leikkeleliike.com/tuotteet
Helppo löytää -> https://www.leikkeleliike.com/yhteystiedot
https://www.leikkeleliike.com - Anonyymi
Nåkee, että taukki alottanu jutun, ei poroja tapeta kesällä. Oo vaa åitis kanssa, eläkä sotkeuvu miesten asioihin, pöljä.
- Anonyymi
...onhan se liki paikallinen erikoisuus,se poronliha...ei aivan näiden ruotsin ystävyyskuntalaisten hapansilakan veroista mutta ei kaukanakaan..
- Anonyymi
Kerran tulin ostaneeksi savuporon ropan, se oli jo hidasta syötävää, täynnä niitä perhanan kalavoja, eikä se makukaan ollut hääppöinen. Lopulta piti se mustunut liha heittää pakkasesta pois. Hirvenliha on toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822