Olemme lähdössä Berliiniin 29.12. Tietääkö kukaan ovatko vaatteiden ja kenkien talvialennusmyynnit alkaneet jo silloin, vai vastako loppiaisen jälkeen?
Vastaukset 3
- Berliinissä asunut
Uskoisin, että ale on täysillä käynnissä. Yleensä alkaa heti joulun jälkeen. Toivottavasti vietätte Berliinissä vuoden vaihteen. Se on upea kokemus Brandenburgilla! Antoisaa matkaa euroopan yhteen parhaimmista kaupungeista!
- MaikkiX
.. kommentistasi! Varsinkin tuo perheen teini odottaa alemyyntejä innolla. Olemme perillä koko viikon, ja sinne on tarkoitus mahtua Brandenburgin portille Silvester-partyyn miljoonan muun mukana :-) Muutoinkin on matkaohjelmaa laadittu sen verran ahneesti, että taitaa mennä minuuttiaikatauluksi, jos kaiken kiehtovan koettaa ehtiä nähdä. Viimeksi on Berliinissä pyörähdetty 20 vuotta sitten, joten paikat lienevät vähän muuttuneet..
- Berliini 2008
MaikkiX kirjoitti:
.. kommentistasi! Varsinkin tuo perheen teini odottaa alemyyntejä innolla. Olemme perillä koko viikon, ja sinne on tarkoitus mahtua Brandenburgin portille Silvester-partyyn miljoonan muun mukana :-) Muutoinkin on matkaohjelmaa laadittu sen verran ahneesti, että taitaa mennä minuuttiaikatauluksi, jos kaiken kiehtovan koettaa ehtiä nähdä. Viimeksi on Berliinissä pyörähdetty 20 vuotta sitten, joten paikat lienevät vähän muuttuneet..
Tultiin Berliinistä myöhään tapanina. Matkakertomus toisaalla. Alennusmyynti kyltit olivat valmiina ikkunoissa. Kaupat kuitenkin kiinni vielä tapanina. Monet paikat ilmoittivat sunnuntain 29.12 aukioloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su366899Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543