Olemme lähdössä Berliiniin 29.12. Tietääkö kukaan ovatko vaatteiden ja kenkien talvialennusmyynnit alkaneet jo silloin, vai vastako loppiaisen jälkeen?
Alennusmyynnit Berliinissä?
3
2029
Vastaukset
- Berliinissä asunut
Uskoisin, että ale on täysillä käynnissä. Yleensä alkaa heti joulun jälkeen. Toivottavasti vietätte Berliinissä vuoden vaihteen. Se on upea kokemus Brandenburgilla! Antoisaa matkaa euroopan yhteen parhaimmista kaupungeista!
- MaikkiX
.. kommentistasi! Varsinkin tuo perheen teini odottaa alemyyntejä innolla. Olemme perillä koko viikon, ja sinne on tarkoitus mahtua Brandenburgin portille Silvester-partyyn miljoonan muun mukana :-) Muutoinkin on matkaohjelmaa laadittu sen verran ahneesti, että taitaa mennä minuuttiaikatauluksi, jos kaiken kiehtovan koettaa ehtiä nähdä. Viimeksi on Berliinissä pyörähdetty 20 vuotta sitten, joten paikat lienevät vähän muuttuneet..
- Berliini 2008
MaikkiX kirjoitti:
.. kommentistasi! Varsinkin tuo perheen teini odottaa alemyyntejä innolla. Olemme perillä koko viikon, ja sinne on tarkoitus mahtua Brandenburgin portille Silvester-partyyn miljoonan muun mukana :-) Muutoinkin on matkaohjelmaa laadittu sen verran ahneesti, että taitaa mennä minuuttiaikatauluksi, jos kaiken kiehtovan koettaa ehtiä nähdä. Viimeksi on Berliinissä pyörähdetty 20 vuotta sitten, joten paikat lienevät vähän muuttuneet..
Tultiin Berliinistä myöhään tapanina. Matkakertomus toisaalla. Alennusmyynti kyltit olivat valmiina ikkunoissa. Kaupat kuitenkin kiinni vielä tapanina. Monet paikat ilmoittivat sunnuntain 29.12 aukioloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009