Scientologien pyynnöstä...

Dekkari.

..olkaapa hövelit.

Ensiksi pahoittelut haasteeseen vastaamisen viivästymisestä,mutta jouluna on muutakin tekemistä,kuin notkua palstalla kirjoittelemassa.

Tosin näkyy se eräillä olevan joulunakin elintärkeä asia.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000040329382

Loistavana esimerkkinä scientologien aivopesusta voidaan pitää palstalla kirjoittavaa scientologien propagandaministeriä eli ACD;tä,jonka pyynnöstä todistan asian nyt.
Koska elävä esimerkki on paras todiste asiasta.

ACD,kun luet tämän viestin,niin oletan että vastaat haluamallani tavalla,jos tuloksena on hiljaisuus tai jotain scientologia-löpinää,niin asia on todistettu toimestasi.

Ja sitten asiaan.

ACD,haluan että kirjoitat tähän viestilenkkiin
alla olevan tekstin mukaisesti,sekä "signeeraat" nimimerkilläsi.Jos on jotakin asioita jota et ymmärrä,niin katso sanakirjasta.

1.
Olen scientologiaa kritisoivien kanssa samaa mieltä,että L.Ron Hubbard on ollut narkoottisten aineiden väärinkäyttäjä loppuelämänsä aikana,sillä hänen ruumiistaan löytyi ruumiinavauksen yhteydessä jäämiä masennuslääkkeistä.

2.
Olen scientologiaa kritisoivien kanssa samaa mieltä,että L Ron Hubbard koko scientologia vain rikastuakseen itse.

3.
Olen scientologiaa kritisoivien kanssa samaa mieltä,että kyseisessä lahkossa tapahtuneet epäselvät kuolemantapaukset tulisi selvittää asianmukaisesti ja syyllisten tulisi kantaa vastuu tekemistään oikeuden edessä.

4.
Olen scientologiaa kritisoivien kanssa samaa mieltä,että scientologia ei ole uskonto taikka uskomusoppi,vaan perustuu puhtaasti yritystoiminnalliseen rahan hankkimiseen.

5.
Olen scientologiaa kritisoivien kanssa samaa mieltä,että scientologia-organisaatio on vastuussa jäseniensä tekemistä kokonaisuudessaan.

6.
Olen scientologiaa kritisoivien kanssa samaa mieltä,että sccientologian suurin peruspilari on valehteleminen.

Kiitos.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aivopesu

D:)

5

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dekkari.

      ...ACD:n vastausta aiheeseen......

      Kyllä se kommentoi toissijaisia juttuja......

      Tyypillinen aivopesun tulos....

      Mitenkäs Myytinmurtajat asian ilmaisevat ?

      "Confirmed"

      D:)

    • Operating Thetan

      ...ACD taisi vetää tas pidemmän korren. Koko tuossa höpötyksessäsi et vastaa millään tavoin kohtuullisen yksinkertaiseen kysymykseen.

      ACD kirjoitti:
      >>Voitko skrivata tänne, miten mainitsemasi aivopesu oikein tapahtuu?
      Auditoija tarkoittaa kuuntelijaa, miten toinen voidaan aivopestä kuuntelemalla?
      Vastaa deksu, pliis

      • Dekkari.

        ..mihinkään suoraan vastannut,paitsi tietysti Hubbardia ylistäviin kirjoituksiin....

        Edelleenkin elävä palstalle kirjoittava scientologi on paras esimerkki aivopesun tuloksesta....

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ..mihinkään suoraan vastannut,paitsi tietysti Hubbardia ylistäviin kirjoituksiin....

        Edelleenkin elävä palstalle kirjoittava scientologi on paras esimerkki aivopesun tuloksesta....

        D:)

        ...vaan sinusta Dekkari.

        ACD kirjoitti:
        >>Voitko skrivata tänne, miten mainitsemasi aivopesu oikein tapahtuu?
        Auditoija tarkoittaa kuuntelijaa, miten toinen voidaan aivopestä kuuntelemalla?
        Vastaa deksu, pliis


    • ACD

      >>ACD,haluan että kirjoitat tähän viestilenkkiin
      alla olevan tekstin mukaisesti,sekä "signeeraat" nimimerkilläsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe