Apua !!! Legend of Spyro: Dawn of the Dragon

Assas

Miten se sotahampaan ovien 3/4 lohikäärme tehtävä tehdään ??
En saa siitä päätä enkä häntää. Siin on se mekamismi, mutta en tajuu siit mittään.

Ja toinenkin asia on. Kun siellä on niitä portillisia luolia, tai niitä aitahäkkejä, ja niiden sisällä on elementti kiviä, ja mekamismeja, miten ne saa auki, onko jokin elementti voima ??

19

4186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Assas

Se on ovea katsottaessa vasemmalla puolella ylhäällä. Siin on sähkömekanismi. Mitä siinä vaiheessa kuuluu tehdä ???

• tietämätön....

Itsekin olen jumissa..viimeisessä (vasemmaisin)lohikäärmeessä :O jos keksit siihen keinon niin voisin myös haluta tietää! :) Eli siis siinä kun on se semmonen iso avainjuttu ja iso avaimenreikä seinässä niin miten hemmetissä ne 2 isoa palikkaa siitä välistä saa pois?! kiertänyt kaikki paikat 5 kertaa läpi eikä vaan mitään tuu...

• aaaaaaaaaaaaaaaa

Ainii unohdin tuossa edellisessä mainita, että ne portit (jos nyt tiedän mitä alkuperäsessä viestissä tarkotettiin) niin on luultavasti niitä, missä alareunassa semmone ''sumu''.. niistä pääsee läpi Kekäleen sillä varjojutulla..tai siis kun se menee semmoseks varjopalleroks niin pääsee siitä portistä läpi

• Assas
        aaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Ainii unohdin tuossa edellisessä mainita, että ne portit (jos nyt tiedän mitä alkuperäsessä viestissä tarkotettiin) niin on luultavasti niitä, missä alareunassa semmone ''sumu''.. niistä pääsee läpi Kekäleen sillä varjojutulla..tai siis kun se menee semmoseks varjopalleroks niin pääsee siitä portistä läpi

okee

• asdf
        Assas kirjoitti:

okee

Täälläkin viime tunnit pähkäilty samaa kohtaa, ja oli pakko tulla netistä lunttaamaan ohjeita.. :P Lähinnä porttien aukaisu oli hukassa. Nyt sit vaan kokeilemaan... :)

• nimetön233333

Sitä vasemman puolimmaista ylhäälläkö tarkotat? Siis pitää mennä siitä ovesta (semmone "aitahäkki" tai siis mistä et vissii oo päässy) nii kekäleen varjoviitalla pääsee siitä ovesta (R2 pohjassa) nii sinne ylös laskeutuu "avain". sitte spyrol teet sen sähköhommelin :D ja sit ku siin on köynnös nii hyppäät siitä sinne ylös mis on semmone kohta et siin voi tehä jotai nii jäät sinne roikkumaan. sit veät toisella lohikäärmeellä esim. jos kekäle on roikkumas nii spyrolla veät sen samal taval ku avalarin laaksos se lautta nii sinne toisee päähän.

• Assas

sen pääsinkin jo, mutta siihen pato kohtaan, olen avannut, jo ne 2 kohtaa, ja nytr pitäisi avata se iso pato. Siinä tulee sellane iso hirviö, joka oli avalarin laaksossa siellä rinteen päällä. Onkos siihen jotakin vinkkejä, pitääkö se tappaa, kun en saa siihen edes vaurioo...

• nimetön23333
        Assas kirjoitti:

sen pääsinkin jo, mutta siihen pato kohtaan, olen avannut, jo ne 2 kohtaa, ja nytr pitäisi avata se iso pato. Siinä tulee sellane iso hirviö, joka oli avalarin laaksossa siellä rinteen päällä. Onkos siihen jotakin vinkkejä, pitääkö se tappaa, kun en saa siihen edes vaurioo...

Se on eliitti vihollinen. Niit on melkee joka kentäs ja ne stunnistaa siitä "päähineestä" ja elinvoimapalkista. Ne kannattaa tappaa sillein että kerää sen raivopalkin täytee ja sit menee raivotilaan nii sitku painaa r2 nii siltä menee melkee heti kaikki energiat. oon ite pelannu läpi 98/100... tiiätkö missä on katakombien punane kivi?

• pyro
        nimetön23333 kirjoitti:

Se on eliitti vihollinen. Niit on melkee joka kentäs ja ne stunnistaa siitä "päähineestä" ja elinvoimapalkista. Ne kannattaa tappaa sillein että kerää sen raivopalkin täytee ja sit menee raivotilaan nii sitku painaa r2 nii siltä menee melkee heti kaikki energiat. oon ite pelannu läpi 98/100... tiiätkö missä on katakombien punane kivi?

miten pääsee raivotilaan?

• dgfdg
        pyro kirjoitti:

miten pääsee raivotilaan?

siihen pääse ku painat samaa aikaa kolmio ja neliskantti näppäintä

• SofQ
        dgfdg kirjoitti:

siihen pääse ku painat samaa aikaa kolmio ja neliskantti näppäintä

jouduttii alottaa alusta koko peli ku se pimahti nii kiva oli jo 60\100 ja elementit oli täydet . . .

• dsvshbfhjk

mei l ei tullu kyl mtn. avain´t eikä mtn. sen näköst siihe .

• klkyiolru9öltlu

ei meil oo vaa mitää avainta siin tullu? enkä voi "vetää sitä" köynnöstä pois? Auta mua siel herätä lohispatsaat 3/4 oon löytyny. vasemmal ylhääl on etsimättä miten löytyy ollaa saatu siel tunnelist portti pois jotenki ei avainta tai mtn. ??!!

• jkvcdfvgbgvfc

no se pitää tehdä sillä tavalla että etit vaa ne kaikki neljä koska itelläni on toi peli ja kyl mä sen pääsin.

• spyro

mten sielta 1/4 lohikäärmepatsaista on siel ylhääl ne verkkohäkit miss on niitä jalokivikiteitä ja haarniskoita niin miten sinne ssälle pääsee

haluaisin tietää kun aion pelata 100prossaa lävi mut en osaaa avata niitä häkkejä

• jumpero

oon siinä 2/4 lohikäärmejokukidehomma kohdassa niin en saa sitä seinää kaatumaan ! miten ihmeessä se ihme "elementtiheilahdus" oikein tehdään?

• Spyro-Fan

Oon löytäny 3/4 sielt oikeelt yhe ja vasemmalt kaks. Avain juttu eliitti vihollinen, sit sielt se toinen onks siel vasemmal kaks?

• spyrocynderfani

Yhen lohikäärmepatsaan saa kun siinä on semmone jutttu josta muodostuu avain sit spyro (Kulolla) pitää syöksee siihen mekanismiin salamaa ja sit äkkiä siinä näkyy kimalletta siinä avainjutussa hyppät ja paina ympyrää niin sit se tarraa kiinni. sit toDellla eäkkiä vaihat Cynder (Kekäleeseen) ja vedät spyron (Kulon) siihen "lukkoon"

• spyrocynderfani

NIIN ja Spyro-Fan lue TÄÄ neljännen saa siitä kun meet siihen ilmavirtaan vasemmalla puolella niin sit se vie sut sinne ylös ja voila! nujerrat viholliset ja haet kiteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe