itselläni on pokemon yellow,crystal ja red puhelimessa toimii moiteeta mutta taistelut ovat hieman hitaita.jos haluut pokemon pelin puhelimeeen teee näin
1.mee puhelimen netillä osoiteeseen www.mobile9.com
2.paina softwares
3.ja siinä lukee että more options paina siitä ja kirjoita key words pokemon
4.valitse minkä haluut
5.paina siitä kuvasta ja sitten download pc
6.sit se lataa sen sun puhelimeen
pokemon pelit puhelimeen!
27
6761
Vastaukset
- ilmasta?
ilmasta onko?
- Otsikko.. .
Otsikko
- joku taas
kirjoita pokemon niin löydät kaikki pokemon pelit
- patso-ragy
Miks joku haluis pokemon pelin kännykkää? ei voi esim. vaihtaa tapella
- pokemon kännykässä
bluetoothin avulla voi kait tehdä noitakin juttuja
- supponakki
pokemon kännykässä kirjoitti:
Ai tunnistaako se sen kun vaan iskee bluetootit molemmista puhelimista päälle ja yrittää vaihtaa?
- hipsundaaling
pokemon kännykässä kirjoitti:
jos menee puhelimel tonne sivulle se maksaa wap ja datasiirto maksun. ja jos lataa puhelimeen ei voi vaihtaa eikä tapella ite oon koittanu mut latasin ne koneen kautta ni tuli ihan ilmasiks.
- pearl player
latasin aivan kaikki pokemon pelit sieltä mitä löyty!
- hipsundaaling
otsikkoo
- pearl player
hipsundaaling kirjoitti:
otsikkoo
otsikko
- pearl player
hipsundaaling kirjoitti:
otsikkoo
otsikko
- pokemania
pearl player kirjoitti:
otsikko
kyll se toimii sun pitää vetää vaa tarpeeks pitkälle ekal savella :P
- huonojuttu
mulla on vikan kun olen lataa massa pokemon pelii nii se lataa ja sit se tyssää tai jää lataamaan
- aö täh?
pystyykö ottaa kaksin peli taistelun toisen puhelimen kanssa?
- pdheqhuhoh
PROTIP: MeBoy. Googleta lisätietoa. Oliko apua?
- pokemon friikki
toi ei toimi nokia 5230 lle
- 10
toimii nokia c5sellekin
- pdheqhuhoh
Toimii. Omistan itse ja hyvin pelittää. :)
- ideuutti
mitä järkee
- Mieiteolinjodkus;/
Hommatkaa gpsp Sillä toimii vanha kunnon emerald =)
- tyhmä tyttö
siis mitä nyt pitää tehä...mä menin ihan sekasin noista kaikista ohjeista, pitääkö itellä oli toi peli valmiina jo koneella et saat sen ladattua kännykkään vai voiko sen ottaa tuolta www.mobile9.com
- kysymys123
Toimiiko nokia 9300.taitaa olla s60
- joku
ei oo ees ääniä
- moro
Vai kännykälle... Ei oo paljoakaan jäkeee jos ei voi otella eikä vaihtaa... Jos ois psp lime & light ille niin sitten mutta puhelimelle,
- k
Latasin pokemon goldin nokia 5230:lle. Toimi iha okei. Ainoo et bugaa aina jossai vaihees yhtäkkii eli kannattaa tallentaa about puolen tunnin välein. Helpompi tapa tallentaa nokia puhelimis ku painat valinnat nappia nii siihen tulee valikko. Painatte suspend nii tallentaa. Ja pystytte jatkaa kun alotatte pelin ja painatte resume game.
- tyhmä
kiitti
- jaa a
saako pokemon peliä nokian windows 710 puhelimee ja miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694