Niitä kuulemma saa remppailla vähänväliä.Tyylikkäitä ne on,mutta siihen se sitten jääkin.......
Opelisti
Mie en tykkää Rellun laadus...
7
1774
Vastaukset
- m.lk
ooppeli on aina ooppeli,kädet olkapäitä myöden rasvassa!
- masa
ne vasta tosia ovatkin!
- opelista
...::::opelin ainoa(!!) hyvä puoli on se, että ilman sitä ford olisi maailman huonoin auto!! ;)
- huonompia
kuin ford ja opel, ei taida vw olla sen kummempi.
- Voi Opelisti..
... kaikista autoista tulee vanhimmiten Opeleita ;)
- Me II
On ns. ilo ja kunnia ajella työssään Astralla. Suoraan sanottuna v......aa pelkkä Astran näkeminenkin, puhumattakaan sen ajamisesta.
- Anonyymi
Opelini sentään toimi paljon paremmin kuin ex VAG tekeleet joita tuli hinattua ja rempattua vitusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622