näytön resoluutio

yks vaan

kertokaa mitä resoluutiota käytätte teidän näytössänne...minun näytön resoluutio on päin peetä enkä tiedä pitäisikö sitä suurentaa vai pienentää että näyttö toimisi patemmin ku peleissä vähä tökkii mut kirjotelkaa siis mitä resoluutiota käytätte?kiitos etukäteen vastaajille :)

5

2254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Resoluutio ei ole enää käyttäjän valittavissa, vaan pitää käyttää sitä resoa, mille litteänäyttö on valmistettu. Ainoassa putkinäytössäni (19") käytän resoluutiota 1280x1024 ja virkistystaajuutena 85 Hz. Myöskään virkistystaajuutta ei enää ole olemassa, litteänäyttöjen yleisin kuvanvaihtotaajuus on 60 Hz.

• yks vaan

kun pelaan tai oon netissä niin näyttöön tulee välillä ilmoitus no signal deteckt tai jotain semmostaja sen jälkeen ei voi yehdä mitään vaan pitää käynnistää kone uudelleen...mistähän se johtuu?tietääkö kukaan, kiitos!

• yks vaan kirjoitti:

kun pelaan tai oon netissä niin näyttöön tulee välillä ilmoitus no signal deteckt tai jotain semmostaja sen jälkeen ei voi yehdä mitään vaan pitää käynnistää kone uudelleen...mistähän se johtuu?tietääkö kukaan, kiitos!

Luultavasti näytönohjain hajoamassa tai ylikuumenee. Tarkista kaikki liitokset näyttöön ja emolevyyn, jäähdytinpuhaltimien toiminta ja kotelon ilmavirtauksen esteettömyys. Kokeile pelata koppa auki jäähdyttääksesi näytönohjainta. Jos silloin näyttis toimii moitteetta, on vika varmasti ylikuumenemisessa.

• joku vaan
        Kollimaattori kirjoitti:

Luultavasti näytönohjain hajoamassa tai ylikuumenee. Tarkista kaikki liitokset näyttöön ja emolevyyn, jäähdytinpuhaltimien toiminta ja kotelon ilmavirtauksen esteettömyys. Kokeile pelata koppa auki jäähdyttääksesi näytönohjainta. Jos silloin näyttis toimii moitteetta, on vika varmasti ylikuumenemisessa.

juu luulisin että on tuo ylikuumeneminen kun otin "sivulevyn irti niin nettikin rupesi liikkimaan vähän nopeammin (tai sitten vaan kuvittelen) pitää kokeilla pelata tässä ja kokeilla että johtuuko siitä ylikuumenemisesta

• Tuulettimet
        joku vaan kirjoitti:

juu luulisin että on tuo ylikuumeneminen kun otin "sivulevyn irti niin nettikin rupesi liikkimaan vähän nopeammin (tai sitten vaan kuvittelen) pitää kokeilla pelata tässä ja kokeilla että johtuuko siitä ylikuumenemisesta

Näytönohjaimissakin on tuulettimet ja jos ne pysähtyy niin peli loppuu äkkiä ja usein lopullisesti. Tarkista myös muut tuulettimet.
        Erääm naapurin koneen sisälyä löytyi kahden sentin paksuinen pölymatto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2978
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2811
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2349
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2341
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2107
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2015
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      985
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      926
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      889
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      864
    Aihe