Pelaat voitollista peliä saat itseluottamusta sekä hyvää mieltä ja rahaakin! Sitten jämähdät tilanteeseen jossa voitat ja häviät samanverran vaikka pelaat yhtähyvin kuin ennenkin. Onko muut oppineet lukemaan peliäsi? Onko sinusta tullut liian itsevarma? Pelaatko tosiasissa heikommin? Ei välttämättä mikään näistä, mikä sitten neuvoksi? Vaihda saittia ja huomaat olevasi jälleen voitollinen pelaaja, niin yksinkertaista se on! Lopeta rahojesi kierrättäminen nyt heti ja viikon kuluttua olet vailla suurempaa vitutusta ja mikä parasta saat rahaa!
onko käynyt näin?
wendell_45
8561
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
Vastaukset 8
Vanhimmat
mutta kyllä poikkeus softia löytyy.. esim cakepoker. 50 pääoma sisään, kassa kasvoi 350$ nopeasti, tyypillistä SSS stategia peliä, eli vain vahvoilla korteilla pelaamista..
sit jostain kumman syystä, alettiin häviämään, saletti värillä, kaksi kertaa AA, KK, tultiin ihme käsillä ohi.. sen softan palaaminen loppui lyhyeen..
sitä oon ihmetelly että porukka voi pelata voitollista peliä joka päivä.. yleensä tulee katkimenoja.. mut jotkut varmaan on syntynyt ammattilaisiksi :)
ei. yksinkertaista.
"sitä oon ihmetelly että porukka voi pelata voitollista peliä joka päivä.. yleensä tulee katkimenoja.. mut jotkut varmaan on syntynyt ammattilaisiksi :)"
Elikkäs tota noin.. Alkuun sanoisin tärkeimmän, eli VOITOLLINEN PELI JA VOITOLLE JÄÄMINEN EI OLE SAMA ASIA. Ammattilainen tai hyvä amatööri pelaa melkein aina voitollista peliä (pelaa itselleen edullisilla kertoimilla, on rauhallinen ja ei perusta pelaamistaan siihen, onko voitolla vai häviöllä) Tämä ei silti todellakaan tarkoita sitä, että voitollista peliä pelaamalla jäisi välttämättä voitolle. Pelissä on tuurielementti, ja se näkyy lyhyellä aikavälillä hyvin voimakkaana.
voitollinen peli = pelaaminen vastustajia paremmin peliteoreettisesti
voitolle jääminen = voittaa rahaa huolimatta siitä miten pelasi
kaksi täysin eri asiaa
No tässähän meillä todellinen teoreetikko on!!!!
#voitollinen peli = pelaaminen vastustajia paremmin peliteoreettisesti
#voitolle jääminen = voittaa rahaa huolimatta siitä miten pelasi
#kaksi täysin eri asiaa
#Elikkäs tota noin.. Alkuun sanoisin tärkeimmän, eli VOITOLLINEN PELI JA VOITOLLE JÄÄMINEN EI OLE SAMA ASIA. Ammattilainen tai hyvä amatööri pelaa melkein aina voitollista peliä (pelaa itselleen edullisilla kertoimilla, on rauhallinen ja ei perusta pelaamistaan siihen, onko voitolla vai häviöllä) Tämä ei silti todellakaan tarkoita sitä, että voitollista peliä pelaamalla jäisi välttämättä voitolle. Pelissä on tuurielementti, ja se näkyy lyhyellä aikavälillä hyvin voimakkaana.
jäin voitolle??? sehän tarkoittaa että jätit taaksesi jotain mihin et palaa, vai vitullako mittaat milloin jäit voitolle milloin et?
Sinun teoriasi mukaan voit pelata voitollista peliä kahdeksan 8 vuotta ja jäädä häviölle, tai voi pelata häviöllistä peliä 8 vuotta ja jäädä voitolle, sano vielä että pokeri on taitopeli:D paradoksi on täydellinen. Ei tuuri peli, vai mitä URPO? koska sattuman osuus on teoriasi mukaan kaikkein suurin, oletko samaa mieltä HOMO?
jos olet ymmärsit teoariasi, jos et ole, olet helvitin tyhmä hinttariks!
Voit kuule väännellä noita voitollisia... ja voittoja... ihan kuten lystäät, ITSE ASIA EI SIITÄ MIKSIKÄÄN MUUTU NÄPERTELET NOITA JUTTUJAS MITENPÄIN VAAN ja vielä kerran, olet urpojen URPO, toivottavasti ymmärrät urpoutesi kun sitä riittävän monta kertaa toistetaan, eli U R P O neljä kirjainta, menikö yli hilseen
sitte kaksi U.R.P.O.a! LOL!
"Sinun teoriasi mukaan voit pelata voitollista peliä kahdeksan 8 vuotta ja jäädä häviölle, tai voi pelata häviöllistä peliä 8 vuotta ja jäädä voitolle, sano vielä että pokeri on taitopeli:D paradoksi on täydellinen"
Mahdollista, mutta äärettömän epätodennäköistä. Näin voi teoriassa käydä. Käytännössä tuskin kellekään koskaan käynyt.
Pokeri on lähtökohtaisesti tuuripeli, jossa taitavampi pelaaja voi saada edun ja todennäköisesti voittaa. Mitään takeita ei silti ole.
Pokeri on tuuripeli, jossa teoriassa kaikki on mahdollista, mutta käytännössä ei. Kysymys on pitkälle myös matemaattisista todennäköisyyksistä, mikäli nämä todennäköisyydet toimivat jollain saitilla edes pääsäntöisesti, on se palaamisen arvoinen paikka.
Karkea esimerkki teoriasta, teoriassa on mahdollista että saat viidessäkymmenessä peräkkäisessä jaossa ässät, käytännössä ei. Tulevaisuutta ei voi ennustaa edellisestä tapahtumasta, ei myöskään pokerissa.
Mikäli pelaat saitilla jossa koet todennäköisyydet suorastaan harvinaisiksi ja epätodennäköisyydet todennäköisiksi, vaihda saittia.
Näissä asioissa saitella on valtavat erot, niin valitettavaa kuin se onkin.
Lopuksi vielä totean, älä tee liian nopeita johtopäätöksiä vaan seuraa pidemmän aikaa, vähintään 5.000-10.000 jakoa, alat saada varman kuvan miten homma toimii missäkin.
natsaa paremmin kuin toisilla. se on juuri sitä sattumaa. ei suinkaan sitä että ne saitit joissa juuri sinulle ei kortit natsaa, ovat "rigged" niinku te pöljät luulette asian olevan. idiootit..