kun konella on windows defender plus spyboat, onkko yks niistä tarpeeton?
spyboat ja windows defender
6
1004
Vastaukset
- mutta älä
Käytä niitä yhtäaikaan.
Löytävät erinlaisia pöpöjä, defender ei ole pärjänyt testeissä, mutta siinä on realiaikainen suojaus.
Kokeile a-sguared Free ohjelmaa! Vaikuttaa laadukkaalta ja toimivalta. : )
Vaikka siinä ei ole realiaikaista suojausta : (
Realiaikaisen suojan saa jos laittaa Avastin virustorjunnan, se poistaa myös rootkit haittaohjelmia. : )
AVG spywaren päivitykset lopuu 31.12.2008 sitä älä laita!- s.w.s
..kun mulla on SYMANTEC siis siinä on palomuuri ja virustutka, niin en voi asenta AVASTia...kokeilen vielä se a-sguared..
- ohjelma
Itse en suosittele Spybot & Destroyta. Omassa koneessani (Vista) se aiheutti paljon ongelmia ottaessaan koneen liian paljolti haltuunsa. Jumitti esimerkiksi tinyurlit, halvaannutti satunnaisesti NIS:n, jumitti välillä IE7:n ja mitäköhän vielä. Ongelmista osa oli sellaisia, että oli vaikea uskoa, että Spybot aiheutti ne. Uskottava on, kun kaikki on nyt pelannut jo monta viikkoa hyvin. Sitä paitsi Spybot taisi monen kuukauden aikana antaa vain yhden ilmoituksen, vaikka kaikki päivitykset oli aina ennen skannauksia tehty.
Ehkä sen Spybotin voisi saada toimimaan oikeinkin, jos jaksaisi sen virittelyihin tarpeeksi paneutua. Itse en jaksa.
Suosittelen Superantispywarea ja Spywareblasteria. Defender kannattaa pitää mukana. Vistan palomuuria en käytä, vaan Nortonissa olevaa.- .....
..se pyrkii jo hallinnoimaan vähän sitä ja tätä, eikä kuitenkaan kykene kuin häiritsemään.
SpywareBlaster korvaa sen täysin. Eikä häiritse.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spywareblaster.htm
- kannattaa...............
spybotissa päivittää myös betapäivitykset,antimalware ja superspyware lisäksi itselläni,vikasietotilas antimalware,superspyware ja spybot skannaukset ni tehoaa jos vakoiluohjelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875