Fiesta ST '06

käyttökokemuksia

Tuollainen auto olisi kiikarissa ja nyt omakohtaiset kokemukset olisivat hyödyksi. Ihan mukavan tuntuinen ajella ja tunnokas kaikinpuolin.
Yli satasen nopeuksissa hiukan äänekäs, mutta varmaan suurin osa tämän kokoluokan autoista on.
Onko ollut mitään kampanjakorjauksia tai isompia tyyppivikoja? Focuksen ja Mondeon ruosteviat eivät ilmeisesti yllä Fiestaan asti ja miten vetoakselit? Entä huollot verraten perus Fiestaan, onko hinnoissa ST lisää?
Mitenkäs tuo moottoripuoli, onko sinne kukaan tehnyt tuunauksia ja millaisin tuloksin, osatarjonta on ainakin runsas tuolla saaressa.

Kiitos asiallisista vastauksista!

2

2259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä ajaa

Hyvä auto ajaa, mutta siihen se sitten jääkin. Vetokoukkua ei saa asennettua, jos nyt semmoista tarvitsee.
      Useimmat yksilöt ovat saaneet kovaa kohtelua kuten muutkin urheilulliset mallit eli kannattaa katsoa kunnolla se auto läpi.
      Valitettavasti nuo kuuluvat "tuning-miesten" autoihin ja niitä aletaan räpeltämään ja nähnyt monta mautonta ja pilattua yksilöä.
      Hesarissa oli muuten myynnissä liikkessä -06 mallinen 12000eur eli alkaa hinnat tippumaan kun uusi fiesta tuli myyntiin. Kun uuden fiestan vastaava malli tulee markkinoille niin sitten tippuu lisää.
      Jos sulla ei ole vanhaa autoa rasitteena tai myyt sen suoraan niin kannattaa harkita ulkomailta hakua. Ruotsista saa alle 50tkm ajettuja svenskåldeja talvivarustein n.7500eur hintaan,(toki kruunuilla joutuu ostamaan). Siitä voit laskea paljonko säästää "suomiautoon" verrattuna.
      Eli liikaa ei kannata maksaa! Toki autoliike antaa Suomessa rahoitusapua, siitä voi monella olla kauppa kiinni.

• voortimies_2990

Jos ei aja pitkää matkaa ja ajeloo kaupungissa ja taajamassa ästee on siihen aivan hyvä. Moottoritiellä kierrokset on tosi korkealla Fiesta ST:eessä. Osia saa suomesta ja englannista. Itselläni oli aikoinaan ennenkö ajoin sen ruttuun fiestassa 185hv. Oli putkea ja ohjelmointia ja cosworth:n tekemät nokka-akselit. Vikoja ei noissa kyl ole mitä olen kuulostellut ja huollotkaan ei ole aivan kalliita,nythän noita saa jo aika edullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe