Onko missäpäin maata/maailmaa töitä? Itse pakenin alalta edellisen laman aikana, vuonna -97. Olin ihan eri alalla muutaman vuoden, mutta eksyinpä takaisin suunnittelutoimistoon jossain vaiheessa. Nyt tuli taas lomautuspaperit. Mites teillä muilla menee..?
Vastaukset 2
- 1953
menee miten menee.Otin irtioton 1993 kulkenut paljon ,nyt taas täällä keskellä ei mitään.Tuntuu hyvältä.
- Rauno Kangas
...ihan kaikkia työtilaisuuksia ole lopettanut, mutta uusia haasteita voi olla vaikea löytää. Tällä hetkellä paras tilanne taitaa olla muutamissa kasvukseskuksissa, joissa kunta on ryhtynyt investointeja aikaistamalla elvyttämään. Ainakin Jyväskylä ja Oulu taitavat olla niitä paikkoja, joissa yhteiskunta panostaa rajummin juuri nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479