Tietääkö joku, onko kyseisen herran litografia"keltaiset merkit"v.1966 arvokaskin?? Sain isältäni lahjaksi.
Vastaukset 3
- Peksu7.7
jonkinsorttinen lasimaalausluonnos?
Tiedän taiteilijaprofessori Lauri Ahlgrenin tuotannosta kun itse teen lasimaalauksia. Klikkaa googlella hänen nimensä ja lisää sana "lasimaalaus", niin pitäisi löytyä onko kyseisen henkilön työ. Voi olla suht arvokaskin, en osaa suoralta kädeltä sanoa.
Yst terv Pekka J. - taideopiskelija
Litografiat eivät ole yleensäkään ottaen halpoja. Litografia on kivipainomenetelmä, jolla saadaan painettua useita vedoksia. Periaatteessa hintaan vaikuttaa montako väriä kuvassa on (mitä enemmän, sen kalliimpi) sekä vedosten määrä. Vedosten määrä ilmoitetaan yleensä esim. 5/23, jolloin kyseinen teos olisi viides vedos kahdenkymmenenkolmen sarjasta. Kolmiväri litografiasta voisi ihan hyvin pyytää 50-200e vaikka ei olisi mitenkään nimekäs taiteilija. Jos taas nimeä löytyy ja vedoksia ei ole montaa, hinta on suurempi.
- leelia1
Kiitos teille tiedoista.Taidan pitää hyvää huolta teoksestani :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561144
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561061Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141022Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7930- 93884
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5745Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27691Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 70641
- 73617