Pystybaari joutui lopettamaan toimintansa, kun sponsorit vetivät tukensa pois. Eihän mikään liiketoiminta kannata ilman plus-merkkistä kassavirtaa.
Emännän ominaisuudessa toivotan kaikille entisille, laskunsa maksaneille asiakkaille, rakkauden- rahan- onnellisuuden- ja paremman tulevaisuuden täyteistä vuotta 2009.
Erikoistoivotukset lähetän ylimmäiselle kaljahananhoitajalle Tellastiinalle, ohjelmankeksijälle Marjapensaalle, uskolliselle asiakkaalle KristaTeelle (ei koskaan ostanut mitään, mutta maksoi silti), raharuhtinas KingKalelle, Pertta-tädille ja hänen runsaalle nuorukaisjoukolleen, Pelle1Pelottomalle tolpan lainasta, Wompatille piristävistä jutuistaan, Pohpojalle miehisestä läsnäolostaan ja kaikille, kaikille muille mukana olleille, joiden nimiä en seniiliydestäni johtuen millään pysty muistamaan.
Sen muistan, että paljon nesteitä nautittiin, kuka mitäkin, monta hupaisaa juttua kerrottiin, monet naurut naurettiin ja lukemattomat maljat nostettiin. Ja rupateltiin, tarpeelliset ja tarpeettomat tarinat.
Kiitos teille kaikille, jotka vaivojanne ja rahojanne säästämättä olitte mukana, teitte muiden olon mukavaksi tai sitten ei, viihdyitte, vihasitte, moititte...
VUOSI VAIHTUU,
VANHA HAIHTUU...
MINNE LIE
KÄY SEN TIE.
YSTÄVÄT JA TUTTAVAT,
KAIKKI MUUTEN MUKAVAT,
SAMA POLKU
MEITÄ JOHTAA,
KUKA TIETÄÄ, KENET KOHTAA.
Hyvää tulevaa uutta vuotta 2009.
Pystybaari
63
2640
Vastaukset
- KristaTee
Olivia! Melkein vuosi on kulunut ja paljon vettä on joessa virrannut (tosin ei meidän joessa, se on vain noro). Silloin tällöin (melko usein) on Pystis juolahtanut mieleen. Silloin oli hauskaa, ei aina mutta joskus kuitenkin. Sitten erkanivat tiet, kuka kulki minnekin. Mutta kuten on sanottu: Kaikki tiet johtavat Pystikseen. Ja nyt on mainittava, että kyllä minä joskus siellä vähän naukkasinkin. Jaffaa. Ja muistaakseni Lumumbaa. Sitä Lumumbaa en varmuudella muista ...
Ja Olivia, koko sydämestäni toivotan sinulle Hyvää Vuotta 2009! - Pertta-täti
kyynelehdin muistoista niin, että Jordan-virta jää toiseksi.
Tosin kyynelehtiminen jää lyhytaikaiseksi, sillä American Hunksít odottavan jo Kartanon salissa.
Meillä on pikku partyt, minä ja American...
Olkoon. Säästän teidät kadehtimiselta.
Aamulla balettitunnille, ei sovi ottaa whiskyä kahtatoista grogia enempää.
Sitten on jouduttava Tour de Skille Obersdorfiin, siellä uljaat hiihtäjänuoremme panevat parastaan.
Aivan kuten minäkin... - folk
Muistelen kaikkea mukavaa mitä Pystiksessä touhuttiin.Muistan poppanalinat pöydälle kutoneeni.
Ja tulihan sitä joitakin drinkkejäkin nautittua.
Kerrassaan jo luulivat,että ihan juoppoja mummuja
siellä istuu.
Toivotan Olivialle ja kaikille Pystiksen asiakkaille
hyvää tulevaa vuotta. täällä ilmoittautuu yksi, joka harvoin joi mitään ja taisin maksaa vain joka toisella kerralla.
Yhdessä olo oli sitäkin hauskempaa ja sain tutustua mukaviin ihmisiin ;)
Kaikki kiva loppuu aikanaan.
Teille mukaville oikein hyvää ja antoisaa uutta vuotta!- OliviaKoo
Vouti haluaa omansa ja jos et halua saataviasi ulosottoon, kassavastaava toivoo Sinin suorittavan saatavan mahdollisimman pian.
Seuraamuksista emme vastaa...juu nou. - OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Vouti haluaa omansa ja jos et halua saataviasi ulosottoon, kassavastaava toivoo Sinin suorittavan saatavan mahdollisimman pian.
Seuraamuksista emme vastaa...juu nou.Työntekijät ovat, mitä ovat. Näinä aikoina on äääääärettömän vaikeaa saada kunnollista työväestöä.
Korjauksena kassavastaavan törkeään virheeseen,
ei siis Sinin, vaan Sinun.
Olen pahoillani. Otan täyden vastuun.
Ruusut anteeksipyyntönä ovat matkalla Californiasta. Toivottavasti ne tyydyttävät. OliviaKoo kirjoitti:
Työntekijät ovat, mitä ovat. Näinä aikoina on äääääärettömän vaikeaa saada kunnollista työväestöä.
Korjauksena kassavastaavan törkeään virheeseen,
ei siis Sinin, vaan Sinun.
Olen pahoillani. Otan täyden vastuun.
Ruusut anteeksipyyntönä ovat matkalla Californiasta. Toivottavasti ne tyydyttävät.tyydyttävä noihin ruusuihin, jos ei kotimaasta kerran niitä löydy....öyh.
Laita tänne tilinumero, niin siirrän siihen rahaa, vai toimitaanko kädestä - käteen systeemillä, vai sähköpostiin, vai?
Mistäs sen summan kehittelis, tai jos laitetaan joku pyöree raha vaik.
Hyvää loppiaista!
Pitipä oikein kaksi kertaa hieraista vanhoja silmiään, kun näin Pystybaarin neon-valojen loistavan aivan kuin silloin joskus vanhaan hyvään aikaan.
On se kiva muistella mitä kaikkea hauskaa on pidetty, monet kaljat tuli trahteerattua ja joskus vähän väkevämpiäkin.
Muistaako kukaan, mihin joutuivat Pedro ja Donna? Eivät kai vallan heitteille jääneet,
vaikka aika riesa olivatkin?
Luin jostain ketjusta, joka näkyy poistuneen täältä, että olisi lähdetty soitellen sotahan, mutta en minä ainakaan mielestäni mitään rummutusta asiasta pitänyt - tilanne vain oli sellainen, että kaipasi jotain vaihtelua ja eikö uusi aina viehätä...
Toivottelen minäkin Pystiksen emännälle ja kaikille "vanhoille asiakkailleni" oikein hyvää tulevaa vuotta!
Hymyillään kun tavataan!- leila-mlä
Usein olen lukenut, mutta nyt uskaltauduin joukkoonne toivottelemaan Hyvää loppuvuotta teille kaikille.Terveisiä Aitanpolulta :).
leila-mlä kirjoitti:
Usein olen lukenut, mutta nyt uskaltauduin joukkoonne toivottelemaan Hyvää loppuvuotta teille kaikille.Terveisiä Aitanpolulta :).
Minä kun huntsein melkein pääni puhki ja sinäkö se oot...
Terveisiä vain Aitanpolulla astelevalle ehtoisalle emännälle!- sie siel
leila-mlä kirjoitti:
tyttö raasu pakkasell siel polul teit vai poikkesitko muutoin vaa
- leila-mlä
sie siel kirjoitti:
tyttö raasu pakkasell siel polul teit vai poikkesitko muutoin vaa
kyllhä tääll tarkenoo ko polu vierell on paljo nietoksii ja kevättäkkii pääle pukkaa.
Aittakii on vuoluhirrest oikeihe salvamii teht.
Mikä täs on valmiis maalimas olles ;).
- pohpoika
näänkö mä unta vai valtion viinaa, pystis tuohon tullu jo on maailman kirjat sekaste.
Nyt täytyy ottaa kyl yhet airis kofet täs ei muuten selviä olleskaan.
Kiva nähdä taas kaikki vanhat tutut täällä ja pystis paikallaan.
Toivotan kyl emännälle eikein hyvää uutta vuotta 2009 ja nostan maljan emäntämme kunniaksi et kippis vaan.- jokisen jaska
Oletpas sinä kekseliäs. Kuinka ihmeen monta rekattua nikkiä sulla mahtaa olla. Perä perään pukkaat vaa tarinaa et edes kerkeä henkeä vetää. Tóki niin saat tehdä se vain huvittaa.
- pohpoika*
jokisen jaska kirjoitti:
Oletpas sinä kekseliäs. Kuinka ihmeen monta rekattua nikkiä sulla mahtaa olla. Perä perään pukkaat vaa tarinaa et edes kerkeä henkeä vetää. Tóki niin saat tehdä se vain huvittaa.
jokisen jaska on semmoinen löyhäpäinen kaveri tuos naapurist, kun sillä on niin hyvä tuo mielikuvitus. Tosiasiahan on et eihän sitä voi kauhalla ottaa jos lusikalla on annettu et ei välitetä sen huuteluista mitään et minkäs sille voi kun niin heikosti on.
- rauha Tauti
Mietin ja mietin, jot oiskoha joku sattunt meijä Aulista näkemää.
Viimese tiijo mukkaa hää ois olt eräoppaana Olostunturil, mut sitä mie en saata uskoo. Aulis ei oo mikkää lumimies. Paremmiikkii kuumie metsie mies. Ja kuumie naiste mies.
Mie oon kuult huhhui, jot meijä Aulikse saattas, mie sanon, jot SAATTAS, olla jottai tekemist tään rynnäsTUKIAISE kans, mut sehä saattaa olla pelkkää panettelluu. Kommeita miehii ko ain eppäillää, vaik ei ois syyttäkää.
Em mie sillä, jot mie ennää toe perrää hännee kaipuuta kokisin, se o mänt, mikä o mänt, iha vaa kiinnostukse takkii oisi tahtont tietää.
Ja ko o lapseruokot maksamat kuuvelt vuuvelt.Aina vainko sinä sen ketaleen perään haikailet.
Silloin joskus Suppilon Selman kanssa muhinoitsi, mutta taitaa se romanssi olla menneen talven lumia niin kuin moni muukin asia...
Koita hyvä ihminen jättää se mokoma pois mielestäsi!- näihä mie
siun Auliksen. Hää ol mennä metikköön tarpeilee. Oikein sillai riul, sii vaa käv sil viisii jot se riuku katkes usot sie et tuo ei oluna hauskoo siin se Aulis sit pihtaroi omas paskassaan ja mie kuule luulen jot siin ol naapurinki paskat.
- huomana
siult kysyy jot miten ne ruokot on syntyneet. Auliksest en uskois. hä nimittäin juoks tuol nurmel lemän perässä, hnnäs hyö pit kii. siit mie jot liekö tuo Aulis lehmiin menevä .
- Rauha Tauti
Tellastiina kirjoitti:
Aina vainko sinä sen ketaleen perään haikailet.
Silloin joskus Suppilon Selman kanssa muhinoitsi, mutta taitaa se romanssi olla menneen talven lumia niin kuin moni muukin asia...
Koita hyvä ihminen jättää se mokoma pois mielestäsi!Oonha mie jo jättänt. Mänköö vai hiije kuusee, mie vähät välitän.
Mut kato, mie oon jo aikasemmi kertont, jot hää on nii epäluotettava miehekutale, jot mie saata uskoo, liekö hää ees tään viimese tekelee isä.
Se minnuun korpee. Korpeis sinnuukii, iha varmast, ko et vois olla varma.
Kato, ko epävarmamuus, se on se kaikkii pahin täplä siel syvämes.
Ymmärrät sie? - mennä,
Tellastiina kirjoitti:
Aina vainko sinä sen ketaleen perään haikailet.
Koita hyvä ihminen jättää se mokoma pois mielestäsi!suppilo on mennä ja muutiin kuppilot Auliksel on olluna pitemmän aikoo uus mors maikku tossavaisen Mansikki hyö tunnustoo olevan nimeltää. eiköön niis par tuu jos pääsöö se manisik siitä sonnist eroon. et silviisii
Aulista näkynyt näillä nurkilla ainakaan, enkä Oloksellakaan ole tänä vuonna käynyt, tai en siis koskaan.
Muistaakseni joskus kirjoitit Auliksen olevan Hjalliksen näköinen. No tuosta ulkoisesta komeudestaki voi olla montaa mieltä ;P
Tukiaisen kanssa taitaa olla moni muukin mies tekemisissä, eihän se kyllä minulle mitään kuulu, eikä edes näykään...onneksi.
Rauhalle rauhallista uutta vuotta!
- kockelcoo
Antoisaa tulevaa vuotta, paitsi ehtoisalle emännälle, myös kaikille, jotka tavalla tai toisella hauskuuttivat meitä lukijoita Pystybaarissa.
- Hili(ma)kka
Harmittelemme toiminnan vähentämistä.
Kylä tarvitsee oman, elämännäköisensä, paikan, kuten juuri tämän.! Kun minä keännyin ja kahoin, jotta neänkö minä veärin, mutta ei, siinähän luki ihan selvästi: Pystybaari.
Sainpa mainion tilaisuuden toivottaa kaikille oikein hyvää UUTTA VUOTTA 2009!- KristaTee
Kylmää on, -7 astetta. Ei sitä oikein ole tottunut tällaisiin hyytäviin pakkasiin. Mutta kaunista kuitenkin, valkoinen huntu peittää puut ja pensaat. Sitä kelpaa ikkunan takaa katsella.
- OliviaKoo
Jouluruokaa tarjoo kunnon väki...Jokos on kaikki jouluruuat tullut nautittua?
Minulla oli aattona kaksi ruokavierasta ja laitoin ruokaa kuin kymmenen hengen seurueelle. Ettei vaan mikään pääsisi loppumaan!
No, nyt niitä sitten itse saa näkertää koko loppuvuoden ja heti uuden vuoden puolella ottaa pakastimesta sinne laitetut ja aloittaa samat syömiset uudelleen.
Kinkku onnistui yli odotusten ja sitä minä himoitsen aamusta iltaan. Ja syönkin. Muusta syömisistä täytyy sitten tinkiä, ettei tule uumalle ylimääräisiä senttejä. Kun ovat niin hemmetin huonoja lähtemään pois.
Mistähän minä luinkaan erään kuntosalin mainoksen, että meillä kun treenaat, niin kyllä läski palaa!
Mutta ei kai tarkoitus ole, että kerran pois saatu läski palaisi takaisin.
Tuntuu oudolta, kun aurinko paistaa. Minusta kun joulukuuhun ei auringonpaiste kuulu ollenkaan. Myös aattona paistoi aurinko vähän aikaa, samoin Tapaninpäivänä.
Jotenkin tulee ihan keväinen olo, kun katsoo vähäistä lumen määrää, paljaita puita ja sinistä taivasta, jota aurinko vielä valaisee.
Nyt pitää mennä, hiihdot alkavat, eikä niitä sovi missata.
- a-woman1
Hyvää alkavaa vuotta kaikille! Toivottavasti tämä baari saa nyt olla pystyssä mahdollisimman kauan.
Olivia Koo, mukavaa, että mahdollistit tämän :).
Terkkuja, Vompatilta!- marjapensas
Vanha Pystis kukoistaa taas, entisen emännän johdolla:DD
Otan osaa Rauha, kun Aulista ei vieläkään kuulu :(
Ja pertta tätitin tuntuu olevan vieläkin voimissaan :DD
Mukava päätös tälle vuodelle, ja alku ensi vuodelle, kun pystis on taas avannut ovensa meille:DD
Toivottavasti koko vanha porukka, papukaijat mukaan lukien löytää takaisin,
puhumattakaan uusista mielenkiintoisista tuttavuuksista.
Siitä hanasta minäkin haluaisin sen tavallisen;)
- Kingkale
Mitä keski-ikäiset akateemiset silmäni näkevätkään? Rakas Oliviani on avannut jälleen baarin, hieno ele ystäviä kohtaan.
Ehdotan shamppanjamaljaa Olivialle ja vanhoille ystävilleni, sekä ruusut kaikille naisille käsisuudelman kera! Tarjoilija, parasta pöytään, King Kale maksaa!- marjapensas,
Otan ilolla vastaan shampanjan, jos se todellakin tarjotaan käsisuudelman kera;)
Enkä epäröi hetkeäkäkään.
Kingkale on aina ollut ja tulee aina olemaan Gentlemann. Eipä ole lainkaan tilanne vuoden aikana korjaantunut, yhtä helkutisti saa oven takana rynkyttää ennen kuin se aukeaa. Kumma tapaus!
Nyt kuitenkin ovat ovet auki ja kaljahanat myös ja talo tarjoaa, paitsi Kingkalen jo tilaamat samppakaljat laitetaan hänen korkea-arvoisuutensa piikkiin.
Olkaatte sydämellisesti tervetulleita kaikki uudet ja vanhat ja kuten sanottu talo tarjoaa!
Nyt on jukeboxikin kunnossa.
Musiikkia, olkaa hyvä!
http://www.youtube.com/watch?v=yriKRVw6CQA
(Ei ehkä ihan Pystiksen emännän mielimusiikkia)- a-woman1
Ihanaa, että joukossamme on KingKalen kaltainen herrasmies:). Kiitos shampanjasta!
Joku kyseli papukaijoista; muistelen, että ruokin niitä viimeiseksi ja sitten joku otti ne mukaansa hoivatakseen kotonaan. Muistanko oikein? - KristaTee
Hetkeksi piipahdan. Jos vaikka Jaffaa löytyisi, ei tarvitse edes olla kylmää. On kamala jano. Jotain suolaista olen varmaan syönyt.
Muistelisin että Pedro ja Donna lähetettiin jonnekin hyvin kauas. Etelä-Ameriikkaan taisivat mennä. - leila-mlä
a-woman1 kirjoitti:
Ihanaa, että joukossamme on KingKalen kaltainen herrasmies:). Kiitos shampanjasta!
Joku kyseli papukaijoista; muistelen, että ruokin niitä viimeiseksi ja sitten joku otti ne mukaansa hoivatakseen kotonaan. Muistanko oikein?Jopas sattuikin hyvä tuuri tälläiseen seuraan sattuessani...
että valssiksi pistetään aivan itsensä suuren Olan kera ja papukaijojakin tulossa
mikäli sattuvat kierrokseltaan löytymään...ja kyllähän ne kaijat löytyyy... - pohpoika*
Tellastiina kirjoitti:
Eipä ole lainkaan tilanne vuoden aikana korjaantunut, yhtä helkutisti saa oven takana rynkyttää ennen kuin se aukeaa. Kumma tapaus!
Nyt kuitenkin ovat ovet auki ja kaljahanat myös ja talo tarjoaa, paitsi Kingkalen jo tilaamat samppakaljat laitetaan hänen korkea-arvoisuutensa piikkiin.
Olkaatte sydämellisesti tervetulleita kaikki uudet ja vanhat ja kuten sanottu talo tarjoaa!
Musiikkia, olkaa hyvä!
(Ei ehkä ihan Pystiksen emännän mielimusiikkia)että pystiksessä talo tarjoaa niin päätimpä poiketa ottaan pienet.
Tuolla kahlasin ale myymälöitä vaan en kyllä mitään löytänyt et turhaan tuli hikoiltua siellä.
No otetaan taas ja sit pitää joutua tuonne saunaan tekee tosi kivan olon et kippis vaan. - marjapensas,
Tellastiina kirjoitti:
Eipä ole lainkaan tilanne vuoden aikana korjaantunut, yhtä helkutisti saa oven takana rynkyttää ennen kuin se aukeaa. Kumma tapaus!
Musiikkia, olkaa hyvä!
(Ei ehkä ihan Pystiksen emännän mielimusiikkia)Kukapa ei kultaiseta nuoruudesta ja Olavi Virrasta tykkäisi.
Mutta senhän me tiedämme vanhastaan,, että,
emännän mielimusiikkia on,tämän herran esittämät
kappaleet, tässä yksi.
http://www.youtube.com/watch?v=6RSWOu0ZNi0&feature=related
Toivottavasti baarissa saa laulaa karaokea,
muutkin, joilla on omia mieltymyksiä?
Muistaakseni A.N.N.A oli hyvä karaokessa?
Vai onko ne karaokekelaitteet ja se iso screeni vielä tallella, tai, ei kai vouti niitä ole vienyt?? KristaTee kirjoitti:
Hetkeksi piipahdan. Jos vaikka Jaffaa löytyisi, ei tarvitse edes olla kylmää. On kamala jano. Jotain suolaista olen varmaan syönyt.
Muistelisin että Pedro ja Donna lähetettiin jonnekin hyvin kauas. Etelä-Ameriikkaan taisivat mennä.Toivon, että antaisitte niiden höyhenpalleroiden olla siellä missä pippuri kasvaa, vai kasvaako pippuri Etelä-Amerikassa...
Onkos Krissen kinkku ollut liian suolaista, vai vieläkö on jämiä jäljellä? D))
Meillä viimeiset siivut ovat vielä jääkaapissa,
toivottavasti isäntä tuhoaa ne huomenna.
Itse lähden huomenaamulla Myllyyn!sängyssä, kun kuului Pystiksesta mekkalaa. Aamutakin kiskaisin päälleni ja menoks.
Mikä upea shampanjatarjoilu, en millää voi jäädä pois. Ja ruusutkin...oi kiitos, kohotan sinun maljasi KinKale ;)
Mie voin unipäissäni laulaa loilottaa kaikki karaoke kappaleet kohta, käyn vain tämän unen ensin nukkumassa pois.
Onpa hauskaa tavata teidät kaikki.
Eiköhän oteta kimppahali.....- Pohpoika*
A..N..N..A kirjoitti:
sängyssä, kun kuului Pystiksesta mekkalaa. Aamutakin kiskaisin päälleni ja menoks.
Mikä upea shampanjatarjoilu, en millää voi jäädä pois. Ja ruusutkin...oi kiitos, kohotan sinun maljasi KinKale ;)
Mie voin unipäissäni laulaa loilottaa kaikki karaoke kappaleet kohta, käyn vain tämän unen ensin nukkumassa pois.
Onpa hauskaa tavata teidät kaikki.
Eiköhän oteta kimppahali.....taitaa olla varhainen aika pystikseen poiketa kylläkin.
Tässä tuonne lenkille suunnistaessani meinasin samalla vilkaista kuuluuko tänne mitä erikoista näin vuodenvaihteen lähestyessä.
Hiljaista on näköjään mut eiköhän se siitä,,,,, - OliviaKoo
läntisen pallonpuoliskon hurmaavin ja huomattavin herrasmies, kiitos shampanjasta, eipä ollutkaan mitään sekundaa kuplajuomaa. Sen olen aina tiennyt, että Sinulla on hyvä maku mitä tulee naisiin ja juomiin.
Kerrohan muillekin, miten vanhaa on vanhin whisky, jota kellarissasi on. Sen hintaa Alkossa (jossa sitä ei edes myydä) en uskalla arvaillakaan.
Ennen en ole tähän aikaan päivästä kuplivaa nauttinutkaan, mutta en toki kieltäydy, kun harvinaista herkkua on tarjolla.
Muuten onkin viime ajat mennyt ihan limppalinjalla. Limppaa teen ihan itse, sain syntymäpäivälahjaksi SodaStreamin ja sillä tulee tosi hyvää juomaa. Pikkuisen hiilihappo nenässä kutittelee ja muutaman kulauksen jälkeen on mentävä nurkan taakse röyhtäisemään.
Otetaan vaikka huomisiltana pikku drinkki uuden vuoden kunniaksi. - OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
Musiikkia, olkaa hyvä!
(Ei ehkä ihan Pystiksen emännän mielimusiikkia)Olit ihan oikeassa sen arviosi kanssa. Pyörryin, kun avasin linkkisi, mutta toivuin nopeasti ja nyt olen jo ihan entinen oma itseni (en siis sano, että normaali), ja toipumiseen auttoi puolestaan Marjapensaan linkki.
Joka minua vähääkään tuntee, tietää, että se todellakin on juuri sitä MINUN musiikkiani. Makuni on melko rajoittunut, sen olen itse valmis ensimmäisenä myöntämään.
Viimeisin Ankan konsertti, Tampere-talolla elokuussa, oli kaikkein tylsin ja tylsyydellä tarkoitan nimenomaan yleisöä, näitä hitaasti syttyviä hämäläisiä. Takanani istunut herrahenkilö tempoi minua koko konsertin ajan selästä saadakseen minut istumaan paikallani. Väitti, ettei nähnyt mitään, kun minä pompin edessä.
Ikävä tyyppi. - OliviaKoo
leila-mlä kirjoitti:
Jopas sattuikin hyvä tuuri tälläiseen seuraan sattuessani...
että valssiksi pistetään aivan itsensä suuren Olan kera ja papukaijojakin tulossa
mikäli sattuvat kierrokseltaan löytymään...ja kyllähän ne kaijat löytyyy...saada "uutta verta" joukkoon. Täällä kun oikein tunnelma nousee, niin ei ole väliä mitä kappaletta soitetaan, tangot tanssitaan valsseiksi ja päinvastoin.
Pääasia on, että kaikilla menee lujaa ja on hauskaa. - OliviaKoo
Pohpoika* kirjoitti:
taitaa olla varhainen aika pystikseen poiketa kylläkin.
Tässä tuonne lenkille suunnistaessani meinasin samalla vilkaista kuuluuko tänne mitä erikoista näin vuodenvaihteen lähestyessä.
Hiljaista on näköjään mut eiköhän se siitä,,,,,kyllä se tästä taas ryminäksi muuttuu, jos vanhat merkit paikkansa pitävät ja vanha jengi ryhtyy toimintaan.
Oliskohan syytä pitää kunnon kemut, kun ihan pääministeritasolla kehotetaan kansalaisia kuluttamaan ja kuluttamaan, jotta saadaan taantuma pysähtymään.
Ja täällähän sitä olisi ihan hyvä kuluttaa, ei tarvitse edes lähetä kodistaan minnekään.
Sitäpaitsi, pohpoika, Sinun on nyt muututtava moneksi mieheksi, kun olet ainoa urospuolinen KingKalen lisäksi. Pelleä ei ole näkynyt, ei kuulunut. Jos tanssiksi pistetään, joudut koville. - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
läntisen pallonpuoliskon hurmaavin ja huomattavin herrasmies, kiitos shampanjasta, eipä ollutkaan mitään sekundaa kuplajuomaa. Sen olen aina tiennyt, että Sinulla on hyvä maku mitä tulee naisiin ja juomiin.
Kerrohan muillekin, miten vanhaa on vanhin whisky, jota kellarissasi on. Sen hintaa Alkossa (jossa sitä ei edes myydä) en uskalla arvaillakaan.
Ennen en ole tähän aikaan päivästä kuplivaa nauttinutkaan, mutta en toki kieltäydy, kun harvinaista herkkua on tarjolla.
Muuten onkin viime ajat mennyt ihan limppalinjalla. Limppaa teen ihan itse, sain syntymäpäivälahjaksi SodaStreamin ja sillä tulee tosi hyvää juomaa. Pikkuisen hiilihappo nenässä kutittelee ja muutaman kulauksen jälkeen on mentävä nurkan taakse röyhtäisemään.
Otetaan vaikka huomisiltana pikku drinkki uuden vuoden kunniaksi.Yllärit kaikille,
Katsokaas mitä toin tuliaisiksi iloksemme, (toivottavasti Tella ei suutu)?
Näin niinkun fiksusti ilmaistuna, niin, toin maistiaisia leipomastani joululimpuista,
joista viimeisen otin aamulla pakkasesta (Tellan reseptillä leivottuja, mahottoman hyviä),
sitten vielä pussillisen pähkinöitä, arvatkaas kenelle?
Saanko esitellä kaipaamanne maskotin, Pedron:DDDD
Valitettavasti Donnaa en löytänyt, mutta voimmehan etsiä Pedrolle uuden tipusen:
Kait emännällä on se vanha lintuhäkki tallella ?
No minulle taas se samanlainen juu nou;))?
Onhan kaikki kuulolla, mister Pedro esiintyy.
Pedro on, sanoisinko, aika vaativa, joten ilmaiseksi se ei esitä tätä kaunista kappaletta:))
Minulta palkkioksi pähkinäpussi, muut saa antaa
mielensä mukaan, mutta luulen että, raha ei kelpaa,?
http://www.youtube.com/watch?v=11L8qFYo4cE&feature=related - kuppikunta täällä
marjapensas kirjoitti:
Yllärit kaikille,
Näin niinkun fiksusti ilmaistuna, niin, toin maistiaisia leipomastani joululimpuista,
joista viimeisen otin aamulla pakkasesta (Tellan reseptillä leivottuja, mahottoman hyviä),
Valitettavasti Donnaa en löytänyt, mutta voimmehan etsiä Pedrolle uuden tipusen:
Pedro on, sanoisinko, aika vaativa, joten ilmaiseksi se ei esitä tätä kaunista kappaletta:))
http://www.youtube.com/watch?v=11L8qFYo4cE&feature=relatedkokoontuukaan?Tietty sisäpiiriläisiä saattamassa muut kateellisiksi.Ettekö pidä pöytäkirjaa istunnoistanne.Voi olla teille hauskaa,mutta en usko muiden iloitsevan sisäpiirijutuistanne.
- "sisäpiiriläinen"
kuppikunta täällä kirjoitti:
kokoontuukaan?Tietty sisäpiiriläisiä saattamassa muut kateellisiksi.Ettekö pidä pöytäkirjaa istunnoistanne.Voi olla teille hauskaa,mutta en usko muiden iloitsevan sisäpiirijutuistanne.
on että meillä on hauskaa :)
- marjapensas
kuppikunta täällä kirjoitti:
kokoontuukaan?Tietty sisäpiiriläisiä saattamassa muut kateellisiksi.Ettekö pidä pöytäkirjaa istunnoistanne.Voi olla teille hauskaa,mutta en usko muiden iloitsevan sisäpiirijutuistanne.
Toki vuosi sitten oli ketju samalla nimellä,
sekä monta sen aikaista kirjoittajaa näkyy olevan vielä mukana.
Eihän täällä ketään kateelliseksi tehdä, vaan halutaan muita mukaan, pitämään hauskaa.
Onhan sitä meidän ikäisillä muutakin, kuin murheita?
Mukaan vain sinäkin ja anna mielikuvitukselle tilaa, piristää kummasti:))) kuppikunta täällä kirjoitti:
Pystiksessä ovat ovet kaikille auki ja sana on vapaa. Tule vain sinäkin mukaan kirjoittamaan, ettei tarvitse kadehtia.
Toinen vaihtoehto on jättää Pystiksen tarinat lukematta, jos ei ne kerran huvita.
Että se siitä!- tuolla se
marjapensas kirjoitti:
Toki vuosi sitten oli ketju samalla nimellä,
sekä monta sen aikaista kirjoittajaa näkyy olevan vielä mukana.
Eihän täällä ketään kateelliseksi tehdä, vaan halutaan muita mukaan, pitämään hauskaa.
Onhan sitä meidän ikäisillä muutakin, kuin murheita?
Mukaan vain sinäkin ja anna mielikuvitukselle tilaa, piristää kummasti:)))kahvipirtti, mutta sinne ei saakkaan kuka tahansa tulla.
Ei kai nyt kukaan ole tosisaan kateellinen jos jotkut leikisti juo kahvia tai kaljaa. Halvemmaks tämä tulee kuin oikeessa baarissa käynti eikä tule kankkustakaan. Hauskaa jatkoo!:))) - OliviaKoo*
marjapensas kirjoitti:
Yllärit kaikille,
http://www.youtube.com/watch?v=11L8qFYo4cE&feature=relatedLäähätän ja läkähdyn...;))) En arvannutkaan, että videoit tuon Pedron esityksen meidän kaikkien iloksi! Muistan "live-esityksen", läähätin ja läkähdyin silloinkin ja aina vaan se koskettaa yhtä syvältä:DDD
Tunnetta ei voi näytellä, sen on tultava suoraan sydämestä ollakseen uskottava.
Pedrolle ALPOODIT!!!! marjapensas kirjoitti:
Yllärit kaikille,
http://www.youtube.com/watch?v=11L8qFYo4cE&feature=relatedEn tietenkään suutu, vaikka sinä limppua tuo maistiaisiksi ja tottakai se on hyvää, enkö
sanonut, että se on idioottivarma repsetti.
Asia onkin toinen sen Pedron kanssa, enkö esittänyt pienen toivomuksen tuolla ylempänä?
Onneksi se toinen rääkkyjä on mennyt sen siliän tien.
On mulla sitten vielä yksi asia mikä risoo mua.
Miksi kaksnelonen heittää mun kesken kaiken ulos?
Kirjoitin äsken oikein piiitkän sepustuksen ja kun piti se lähettää huomasin, että en ollut kirjautuneena. Juu juu, ihan varmasti olin kirjautunut tullessani tänne!
Sitten kävi kuten arvasinkin, että kirjautumiseni jälkeen mun kirjoitukseni oli mennyt Huitsin Nevadaan, niinpä jäätte vaille sitä tarinaa.
Taisi olla parempikin niin...- satunnainen lukija
Tellastiina kirjoitti:
En tietenkään suutu, vaikka sinä limppua tuo maistiaisiksi ja tottakai se on hyvää, enkö
sanonut, että se on idioottivarma repsetti.
Asia onkin toinen sen Pedron kanssa, enkö esittänyt pienen toivomuksen tuolla ylempänä?
Onneksi se toinen rääkkyjä on mennyt sen siliän tien.
On mulla sitten vielä yksi asia mikä risoo mua.
Miksi kaksnelonen heittää mun kesken kaiken ulos?
Kirjoitin äsken oikein piiitkän sepustuksen ja kun piti se lähettää huomasin, että en ollut kirjautuneena. Juu juu, ihan varmasti olin kirjautunut tullessani tänne!
Sitten kävi kuten arvasinkin, että kirjautumiseni jälkeen mun kirjoitukseni oli mennyt Huitsin Nevadaan, niinpä jäätte vaille sitä tarinaa.
Taisi olla parempikin niin...Taitaa olla niin, että rek.nikki pysyy varauksessa tietyn ajan. On kokemusta. Hyvää jatkoa pystybaarille! Eikä kannattaisi nälviä jotain toista pirttiä. Jos kokee niin, ettei kelpaa, katsoisi ensin peiliin ja hakisi uuden paikan. Onhan näitä!
- KingKale ek
OliviaKoo kirjoitti:
Otetaan vaikka huomisiltana pikku drinkki uuden vuoden kunniaksi.kauniista sanoistasi. Shamppanja oli tosiaan ykköslaatua Ranskasta.
Kysyit viskistäni. Vanhin viskini on isoisoisoisoisäni varastosta ja hän kuoli jo 1871. En ole varma viskin tarkasta iästä, mutta vanhaa on, kuten voit vuosiluvusta laskea. Alkossa ei sitä ole tietenkään myynnissä, mutta saat toki drinkin jos tulet tänään juhlimaan uutta vuotta.
- Kingkale
Ruusuiset terveiset Kingkalelta ja paljon rakkautta kaikille ihanille naisille tulevalle vuodelle. Vuodet vierii, mutta ladyt vaan kaunistuu.
Kartanoni ovet ovat avoinna kaikille sulottarille auringonlaskusta lähtien. Tervetuloa kaikki juhlimaan vuoden vaihtumista. Shamppanja ei lopu, sen lupaan ja jokaiselle löytyy yösija, joten varatkaa se "yöpaita" mukaan ;)
Teidän
King Kale- outolintu*
Entäs hammasharjat? Onko niitä jo rivi ja pepsodenttia kans?
Ostin kyllä tulomatkallani pari ylimääräistä hammasharjaa varalle,kun sitä ei aina tiedä missä joutuu yöpymään...
Tuo ripsien oikaisuharja oli huono hammasharjana,jäi kaikki jouhet suuhun,niitä sitten sai sylkeä aamupäivän suustaan pois.
Mutta nyt olen varautunut,ajattelin vaan noita muita vieraita... - KingKale ek
outolintu* kirjoitti:
Entäs hammasharjat? Onko niitä jo rivi ja pepsodenttia kans?
Ostin kyllä tulomatkallani pari ylimääräistä hammasharjaa varalle,kun sitä ei aina tiedä missä joutuu yöpymään...
Tuo ripsien oikaisuharja oli huono hammasharjana,jäi kaikki jouhet suuhun,niitä sitten sai sylkeä aamupäivän suustaan pois.
Mutta nyt olen varautunut,ajattelin vaan noita muita vieraita...Et tarvitse hammasharjaa, et -lankaa. Kaikkea löytyy KingKalen varastosta vieraille. Kartanon 360 m2:n länsisiipi on varattu kokonaan vieraille. Tervetuloa.
- a-woman1
Missäs kaikki ovat? Pakkasin mukaan hammasharjan ja Chanel-viitosen. Joko mennään KingKalen kartanoon?
Pedrolle toin tuliaisiksi pähkinä-manteli-rusinasekoitusta pussillisen. Olepa hyvä! - marjapensas
Poikkesin vain tällä kertaa
toivottelemaan kaikille pystybaariin.
OIKEIN HYVÄÄ TÄTÄ VUOTTA.
Juomaksi tänään, vettä, siis ainoastaan kylmää vettä (meni eilisilta vähän pitkäksi)
Mutta ettei pystis mene konkurssiin niin tarjoan kymmenelle ensiksi ehtineelle
ilmaisen juoman makutottumuksiensa mukaan:DD
Löytyykö janoisia, ellei niin Pedro saa juhlia tänään:DDD- OliviaKoo
Lahjuska/Nikito! Minä tekisin laillasi, jos minusta olisi siihen naista.
Tupakanpolton lopettaisin mieluusti. Alkon tuotteet eivät ole minulle ongelma, savukkeet ovat.
Lopettaminen on vaikeaa, tiedän, koska olen yrittänyt monta kertaa.
Jotkut vitsikkäät kertovat, että eihän se ole ollenkaan vaikeaa, ovat lopettaneet monta kertaa.
Naura siinä sitten hyvää vitsiä.
Olen hengessä mukana ja kannustan Sinua näin virtuaalisesti!
Onnistumistasi toivoen...Olivia... - pohpoika"
toivotan tosiaan onnistumista sen lakon kanssa kun itse aikoinani lopetin ja mut nikotiinilaastarin avulla ainakin siihen se jäi.
Eka kerralla niin vahvaa laastaria kun sain ja muutama päivä sitä ja sit miedompaa muutama viikko ja niin jäi pois ja aikaa on kyl kulunut jo toistakymmentä vuotta et semppiä sinulle
En kyl yritämitään tipatonta tammikuutakaan nyt vaan kuhutampa oluttuopin kunniaksesi näin virtuaalisesti - pohpoika"
tuo on et on jotain tavoitettakin minkä takia vois tupakoinnin lopettaa.
Paljonhan tuo tupakki on syöpää aikaan saanut ja monta vienyt niinkuin kävi isällenikin et keuhkosyöpä vei.
Tsemppiä vain sinulle - marjapensas
parantumattomasti sairas.
Tupruttelin minäkin aikoinaan, ennenkuin lääkäri sanoi, että ellen lopeta,
niin keuhkoahtauma on seuraavaksi flunssayskimisien jälkeen.
No, siitä on vuosia. Päätin että lopetan, hissukseen, viimmeinen aski kesti kuukauden verran,
jonka jälkeen, tupakat sai jäädä kaupan hyllylle.
Olihan se vaikeaa ensin, mutta onnistuu, kunhan tahtoa löytyy.
En kyllä ikuna pistäisi enää sitä pahalta haisevaa myrkkykäärylettä suuhuni:((
No, varmasti onnistuu tipaton tammikuukin, tälle porukalle, joten emännälle toivomus,
voisitko, laittaa listaan kahvia, erilaisissa muodoissa, kuten,
kaffe latte, expresso, capuccino, kuin myös se tuiki tavallinen,
kermalla, maidolla, sokerilla, tai ilman, onnistuuko?
Vesi, jaffa ja vichyt jo löytyvät listalta, niin että mites teelaadut sopisivat pystikseen??
Kakkuja, pullia ja voileipiä on tullut aina silloin tällöin, noin niinkuin kylkiäisinä;))
Kaikkihan on toki auvoisesta emännästämme kiinni, joten toivomuksia palautelaatikkoon,
joka löytyy baaritiskin oikeasta nurkasta, tämä oli vain minun vaatimaton ehdotukseni?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310088- 725116
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494842Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234132Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433852Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363723Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383588- 483263
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443189- 492804