mulla pohjana k5,floppi 56k, no all-inniin vastustajalla 56 tietenkin tuli turnille 6 ,hehhehehehehehehehehehehe......................
hieno ohiveto
9
449
Vastaukset
- oikee suck out! lol..
tuollasen takii nyt ei tarvi mitää avausta tehdä.
normi ohiveto, samanlaisii sattuu jatkuvasti joka vitun puolella.- huomattava ohiveto
kuitenkin,joten suck-out ittelles,vai knock-outinko haluat..
- tässä vähäsen
huomattava ohiveto kirjoitti:
kuitenkin,joten suck-out ittelles,vai knock-outinko haluat..
Oma käsi KKKAA vihulla KKKKx
Ei ollut ohiveto. Pöydässä oli KKKxx ja mulla kädessä AA. Oli kylläkin reilu vihu, passas riverille asti, mä sit löin lopuks melkein koko stäkkini, ja vihu vain maksoi. Hävisin tietysti.
Tämä tapahtui juuri äsken FullTiltin 1$ turneessa. - katatedori
tässä vähäsen kirjoitti:
Oma käsi KKKAA vihulla KKKKx
Ei ollut ohiveto. Pöydässä oli KKKxx ja mulla kädessä AA. Oli kylläkin reilu vihu, passas riverille asti, mä sit löin lopuks melkein koko stäkkini, ja vihu vain maksoi. Hävisin tietysti.
Tämä tapahtui juuri äsken FullTiltin 1$ turneessa.Mulla KK
panostan
vihu maksaa
flop K33
panostan
vihu reissaa
minä allin
vihu maksaa
vihulla A3
turn 3
river 3
elämä on - katatedori
katatedori kirjoitti:
Mulla KK
panostan
vihu maksaa
flop K33
panostan
vihu reissaa
minä allin
vihu maksaa
vihulla A3
turn 3
river 3
elämä onvihulla kolmonen ollu vaan J
- vain pokerihuoneella!
katatedori kirjoitti:
Mulla KK
panostan
vihu maksaa
flop K33
panostan
vihu reissaa
minä allin
vihu maksaa
vihulla A3
turn 3
river 3
elämä onkeksikää lisää spedet lol.. melkeen menee läpi.
seuraavalla kerralla ku kehittelet pienessä päässäs noita ohivetoja niin keksi edes sellaisia jotka ovat teoriassa mahdollisia, hah. LOL! - kolmoista?? haha..
vain pokerihuoneella! kirjoitti:
keksikää lisää spedet lol.. melkeen menee läpi.
seuraavalla kerralla ku kehittelet pienessä päässäs noita ohivetoja niin keksi edes sellaisia jotka ovat teoriassa mahdollisia, hah. LOL!eihän se mikään ohiveto sitten edes ollut. sinä johdit alusta loppuun ja voitit. ei saatana teidän juttuja. ootte te vaan niin naurettavaa väkeä..
- kenties se A-hai jolla voitti?
kolmoista?? haha.. kirjoitti:
eihän se mikään ohiveto sitten edes ollut. sinä johdit alusta loppuun ja voitit. ei saatana teidän juttuja. ootte te vaan niin naurettavaa väkeä..
päätä jo.
- katatedori
kolmoista?? haha.. kirjoitti:
eihän se mikään ohiveto sitten edes ollut. sinä johdit alusta loppuun ja voitit. ei saatana teidän juttuja. ootte te vaan niin naurettavaa väkeä..
se voitti ässällä ,niinkuin tuossa joku jo kertoi, paisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778