Ajattelin varoittaa kyseisestä yrityksestä. Takkojen osien laatu on todella huono ja asennuksesta suoriutuisi kädetön apinakin paremmin. Yhteyshenkilöön on myös mahdoton ottaa yhteyttä etenkin jos erehdyt maksamaan penniäkään etukäteen. Kokonaiskustannuksiltaan tulee todennäköisesti kalliimmaksi, kuin merkkitakat. Kyseessä on Turussa toimiva yritys, takkamestareita näyttää olevan Suomessa muitakin.
Takkamestarit(.com)
3
3396
Vastaukset
- takan jo hankkinut
Itselläni ollut jo 11 vuotta käytössä Takkamestarien toimittama leivinuunilla varustettu tulisija.
Asennuksen suorittanut muurari ei ollut paras mahdollinen ja osissakin oli hieman hiomista, mutta tehtaan toimintaa reklamaation yhteydessä en voi haukkua. Silloinen yhteyshenkilö Kai Toivola hoiti asian mallikkaasti. Muurarin pikku kömmähdyten jälkeen takka on toiminut erinomaisesti päivittäisessä käytössä.- takkamuurari1
Kyllä ne hyvin toimii. Asentajasta se on paljon kiinni minkälaisen takan saa. Osissa välillä pientä heittoa, mutta kyllä ne suoraan saa. Samalla voi tienata itselle äkkilähdön Phukettiin.
- vituttaaniinsaatanas
Minulla on kyseisestä yrityksestä samoja kokemuksia. Harmia on tullut ko. yrityksen takasta tosi paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657