aaaaaaaaaa
Mä oon 21-vuotias tyttönen, asun tääl Tampereel :)
Oon puhelias ja ulospäinsuuntautunut, tykkään keskustella asioista (jossain määrin tykkään myös väittelystä - olen suhteellisen älykäs ja ottanut selvää vähän kaikenlaisista asioista, joten keskusteluaiheet on vaan valintakysymys :) Tykkään myös käydä ulkona, leffas, kahvil, raflois, baareiskin toisinaan. :)
En varsinaisesti harrasta mitään, jonkinlaiseks harrastukseks vois laskee kielet - tykkään kielistä ja opin niitä nopeesti. Erityisesti Itä-Aasialaiset kielet ja kulttuurit on läheisiä ja pääasiallinen mielenkiinnon kohde. Aasialaispainotus näkyy myös leffa- ja musiikkimaussa enemmän tai vähemmän - korealaiset leffat on yleisesti ottaen hyvii :> Hain itse asias just töihinkin japanilaiseen ravintolaan (Maruseki) Tampereel, mut en päässy, harmi kyl :/
Mul ei kauheesti oo frendei Tampereel, muutama on mut lisää ois kiva saada.
Sit sellanen juttu must et mä oon transsukupuolinen - syntyny pojaks mut koen olevani tyttö/nainen, en oo viel alottanu prosessii (haen lähetteen pian) enkä siis syönyt hormoneit yms, joten fyysisesti oon edelleen mies, ts. Mut ulkosesti (kasvoilta ja vaatetukselta) näytän ihan naiselta :) Jos sua ei haittaa mun transsukupuolisuus, niin ois kiva tutustuu.
Vastaa jos kiinnostaa ja jos et oo yleensäkään ahdasmielinen yms :)
aaaaaaaaaa
...ystäviä tampereelta?
*C*
3
793
Vastaukset
- Azzy
Kih, vaikutat mukavalta. Mutta sähköpostia en nähnyt missään. Olen 19 v-tyttö, oma osoitteeni on [email protected], laita postia ^_^
- yksinäistä porukkaa
Tampereella - onko siellä joku ihme ongelma
- *C*
on [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818