aaaaaaaaaa
Mä oon 21-vuotias tyttönen, asun tääl Tampereel :)
Oon puhelias ja ulospäinsuuntautunut, tykkään keskustella asioista (jossain määrin tykkään myös väittelystä - olen suhteellisen älykäs ja ottanut selvää vähän kaikenlaisista asioista, joten keskusteluaiheet on vaan valintakysymys :) Tykkään myös käydä ulkona, leffas, kahvil, raflois, baareiskin toisinaan. :)
En varsinaisesti harrasta mitään, jonkinlaiseks harrastukseks vois laskee kielet - tykkään kielistä ja opin niitä nopeesti. Erityisesti Itä-Aasialaiset kielet ja kulttuurit on läheisiä ja pääasiallinen mielenkiinnon kohde. Aasialaispainotus näkyy myös leffa- ja musiikkimaussa enemmän tai vähemmän - korealaiset leffat on yleisesti ottaen hyvii :> Hain itse asias just töihinkin japanilaiseen ravintolaan (Maruseki) Tampereel, mut en päässy, harmi kyl :/
Mul ei kauheesti oo frendei Tampereel, muutama on mut lisää ois kiva saada.
Sit sellanen juttu must et mä oon transsukupuolinen - syntyny pojaks mut koen olevani tyttö/nainen, en oo viel alottanu prosessii (haen lähetteen pian) enkä siis syönyt hormoneit yms, joten fyysisesti oon edelleen mies, ts. Mut ulkosesti (kasvoilta ja vaatetukselta) näytän ihan naiselta :) Jos sua ei haittaa mun transsukupuolisuus, niin ois kiva tutustuu.
Vastaa jos kiinnostaa ja jos et oo yleensäkään ahdasmielinen yms :)
aaaaaaaaaa
...ystäviä tampereelta?
*C*
3
820
Vastaukset
- Azzy
Kih, vaikutat mukavalta. Mutta sähköpostia en nähnyt missään. Olen 19 v-tyttö, oma osoitteeni on [email protected], laita postia ^_^
- yksinäistä porukkaa
Tampereella - onko siellä joku ihme ongelma
- *C*
on [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521817
- 621752
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101288- 611101
- 491064
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566