Pokerihuoneen kyylät

lollia tarjolla fisuille

Koska Pokerihuone mainostaa olevansa erityisesti suomalaisille tarkoitettu pokerisaitti, on ihan luonnollista että heidän edustajansa seuraavat tarkasti tätä Suomi24-keskustelupalstaa. He seuraavat tarkasti, mitä Pokerihuoneesta kirjoitellaan tänne ja kun siitä ei kirjoitella paljon mitään hyvää, he yrittävät pelastaa mitä pelastettavissa on. Agressiivisuudesta päätellen he eivät aio muuttaa Pokerihuoneen strategiaa mihinkään suuntaan. Ei muuta kuin haukutaan valittelijat fisuiksi, lapsiksi ja vainoharhaisiksi.

15

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veppes

      ei niitä tarvi haukkua kun ne on ja kaikki sen tietää! on ihan turha kirjottaa tänne paskaa pokerihuoneesta kun ei sitä kukaan usko kuitenkaa ja jos joku uskoo se on juuri se paisti joka hävis ne kauan säästämät viikkorahat!!!!

      • lol rofl ja

        henkilökohtainen suosikkini "this is so rigged" aikuiset ihmiset luulevat tosissaan että ohjelma on liittoutunut heitä vastaan.


    • veppes

      Minä puhun aina viikkorahoista ja yks on se, joka tykkää haukkua apinoita ja yks vaan lollottelee ja kiroilee. Me ollaan yks ja sama tyyppi, jota aina v****taa.

    • RU.US

      No kuka huijari yleensäkään myöntäisi olevansa huijari. :) Vanha kansa tietää, se älähtää johon kolahtaa.

      • liittyy pokerihuoneseen?

        ei mitenkään.


      • myöntää

        sillä tuli paskat housuun, kun erehtyi kusettamaan vääriä jätkiä. Luulee raukka olevansa turvassa vankilassa.

        Sitten vielä pokerihuoneesta. Onhan se nyt päivän selvä asia, että pelaajia kustaan silmään sen kuin ehditään. Mikään ei ole helpompaa, kuin kierrättää pelaajien rahoja jakamalla heille sopivia pelikäsiä ja sitten vain kerätä raket saitille. Pokerihuoneen puolustajat ovat juuri näitä samoja tolloja, joilta kulta-hannu kääri miljoonansa. Eihän nyt netissä ketään kusta silmään :D


      • on kusetusta?
        myöntää kirjoitti:

        sillä tuli paskat housuun, kun erehtyi kusettamaan vääriä jätkiä. Luulee raukka olevansa turvassa vankilassa.

        Sitten vielä pokerihuoneesta. Onhan se nyt päivän selvä asia, että pelaajia kustaan silmään sen kuin ehditään. Mikään ei ole helpompaa, kuin kierrättää pelaajien rahoja jakamalla heille sopivia pelikäsiä ja sitten vain kerätä raket saitille. Pokerihuoneen puolustajat ovat juuri näitä samoja tolloja, joilta kulta-hannu kääri miljoonansa. Eihän nyt netissä ketään kusta silmään :D

        sinulle kerrotaan että huone kerää rakea poteista eli ei siis kuseta sinua. ja raha vaihtaa omistajaa väkisinkin joka vitun potissa ihan ilman mitään sun harhaluulo kusetusta, ellei potti sitten mene splittiin!

        mihin vitun kohtaan mielestäsi mahtuu tämä KUSETUS?


      • kulta-hannukin,
        on kusetusta? kirjoitti:

        sinulle kerrotaan että huone kerää rakea poteista eli ei siis kuseta sinua. ja raha vaihtaa omistajaa väkisinkin joka vitun potissa ihan ilman mitään sun harhaluulo kusetusta, ellei potti sitten mene splittiin!

        mihin vitun kohtaan mielestäsi mahtuu tämä KUSETUS?

        kun joku epäili WinCapitaa kusetukseksi. Ja pellet tilitti hannulle miljoonia :D


      • asian tuolla lailla
        kulta-hannukin, kirjoitti:

        kun joku epäili WinCapitaa kusetukseksi. Ja pellet tilitti hannulle miljoonia :D

        perustelet niin jokaista vitun ihmistä voi epäillä kusetuksesta. et sillei hei!


      • aina siellä missä
        asian tuolla lailla kirjoitti:

        perustelet niin jokaista vitun ihmistä voi epäillä kusetuksesta. et sillei hei!

        liikkuu iso raha, esiintyy myös huijareita, jotka tekevät kaikkensa kusettaakseen sinua.

        Opit kyllä vielä, kunhan vähän kasvat ja käyt enemmän kouluja. Siperia opettaa :D


      • ole yksikään
        aina siellä missä kirjoitti:

        liikkuu iso raha, esiintyy myös huijareita, jotka tekevät kaikkensa kusettaakseen sinua.

        Opit kyllä vielä, kunhan vähän kasvat ja käyt enemmän kouluja. Siperia opettaa :D

        pokerihuone minua kusettanut. sinä olet vain harhaluuloinen ipana, jotta älä minulle rupea kouluista ja kasvamisesta höpöttämään, sinä lapsukainen!


      • Wincapitaan
        ole yksikään kirjoitti:

        pokerihuone minua kusettanut. sinä olet vain harhaluuloinen ipana, jotta älä minulle rupea kouluista ja kasvamisesta höpöttämään, sinä lapsukainen!

        sijoittaneetkin aikanaan. Varmaan olivat oikeassa :D

        Sinua on kustu niin paljon silmään, että se on sokaissut sinut. No, mitäpä sinä siitä välittäisit, isukin rahathan siinä vain palavat :D


      • jäänyt päähän
        Wincapitaan kirjoitti:

        sijoittaneetkin aikanaan. Varmaan olivat oikeassa :D

        Sinua on kustu niin paljon silmään, että se on sokaissut sinut. No, mitäpä sinä siitä välittäisit, isukin rahathan siinä vain palavat :D

        tuo wincapita joka ei edes tähän aiheeseen liity. minua ei ole kustu silmään. harva siihen edes kykenisi. niin ja isukki kuoli jo silloin kun olin vielä lapsi. että DDDDD vaan sulle apina..


      • että arkaan
        jäänyt päähän kirjoitti:

        tuo wincapita joka ei edes tähän aiheeseen liity. minua ei ole kustu silmään. harva siihen edes kykenisi. niin ja isukki kuoli jo silloin kun olin vielä lapsi. että DDDDD vaan sulle apina..

        paikkaan napsahti :D

        Jos et keksi miten Wincapita liittyy aiheeseen, olet juuri niin fisu, kuin ajattelin sinun olevankin. On vain oikein, että rahasi siirtyvät toisten taskuihin :D


      • se on niin
        että arkaan kirjoitti:

        paikkaan napsahti :D

        Jos et keksi miten Wincapita liittyy aiheeseen, olet juuri niin fisu, kuin ajattelin sinun olevankin. On vain oikein, että rahasi siirtyvät toisten taskuihin :D

        että sun rahat siirtyy mulle. itke sitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe