Skypenimen poistaminen koneelta

Kaverin koneilla soitteleva

Osaakos joku SkypePro kertoa, miten saa Skypen kirjautumistiedoista pois siinä käytetyt Skypenimet?

Toisinaan tulee lainattua muiden koneita ja en haluyisi jättää nimeäni heidän koneiden muistiin

11

2266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • msessä se menee niin

      että kun kirjautuu niin ottaa pois ruksit niistä kohtaa missä lukee muista minut jne.....

    • neuvoksi

      Historiassa näkee alekkain kaikki soitot mennen tullen. Klikkaa omasi siniseksi, paina delet ja kone kysyy poistatko. Vastaa kyllä ja niin olet pois listoilta.

    • vinkkaaja

      kokeileppa C:\Users\oma käyttäjänimi\AppData\Roaming\Skype ja poista sieltä se käyttäjänimi :)

      • hfghgfhgffg

        hei pöljä, eiköhän tuokin ongelma ole jo ratkaistu 3 vuodessa...

        Miksi watussa täällä nämä yhdellä airolla soutelijat vastailee vuosikausia vanhoihin viesteihin... per....


    • probleemi

      Vinkkaajan vinkki ei toimi. Mahtaakohan WIndows 7:ssa toimia eri tavalla vai mikä avuksi? Sama ongelma siis täälläkin.

    • Kannattaa ladata omalle muistitikulle Skype Portable, jolloin se kulkee mukana, eikä tietosi jää muiden koneille. (Se koneen Skype tulee olla suljettuna, kun käytät omaa Portable-versiotasi). Portable Skypen saat ladattua esim. http://www.download.fi/verkko/pikaviestimet/skype_portable.cfm Kun olet ladannut ja asentanut tikulle, muista päivittää versio vielä uusimpaan (Ohje> Tarkista päivitykset).

    • Skypettäjä

      Minusta on hyvä, että ihmiset palaavat samaan ketjuun vastaileen, ei tarvitse aina aloittaa uutta ketjua samasta aiheesta! :)

      Itse löysin tällaisen ohjeen ongelmaani ja toimii!! :)

      To remove your Skype Name from the Skype sign-in screen:

      1.Quit Skype and make sure that Skype is no longer running.
      2.Click Start, type "run" and press Enter. (On Windows XP: Click Start and then Run.)
      3.Type “%appdata%\Skype” and click OK.
      4.Delete the folder with your Skype name.
      If you cannot see the folder with your Skype name, press CTRL H to display hidden folders.

      When you restart Skype, your Skype Name will no longer be displayed.

    • eunokki3

      Mihin tuo appdata skype teksti kirjotetaan jotta sen kansion löytää?

      • 2. kohdassa avataan Run eli Suorita -ikkuna, johon se “%appdata%\Skype” kirjoitetaan prosentti-merkkeineen ja kenoviivoineen. Kyseisen ikkunan saa avattua myös näppäinyhdistelmällä WINDOWS R.


    • SKypen keskusteluker

      Mitenkäs sen skypen saa taas toimimaan Linux-koneessa. Minulle tuli käsky tarkastaa Skype-tilin suojaustiedot. ja sitten käyttö Linuksissa loppui siihen. Windows-koneessa (vista) toimii mutta ei kummassakaan Linux-konessa, toisessa on Ubuntu ja toisessa Debian.

    • tyhmästäpäästä

      Osaisiko joku selittää miten tämän saa tehtyä macilla? En vain osaa ja tarvitsisin pikaisesti apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe