Aiheuttaako Skype-ohjelma palomuuriin reikiä teillä?
Miten on Skypen laita tietoturvallisuudessa?
Kannattaako ladata Skype omalle koneelle?
Kuulin, että Skype olisi heikentänyt palomuuria tietokoneella.
1252
Vastaukset
- jokujossain
Aiheuttaako Skype-ohjelma palomuuriin reikiä teillä?
Ei.
Miten on Skypen laita tietoturvallisuudessa?
Riippuu siitä mitä tietoturva-asioita höliset.
Kannattaako ladata Skype omalle koneelle?
Kannattaa jos haluaa "soittaa" ilmaiseksi toisille Skypeä käyttäville.
Kuulin, että Skype olisi heikentänyt palomuuria tietokoneella.
Olen kuullut että on kaupunki tuolla..Älä usko kaikkea kuulemaasi. - jos on hyvääkin
Skype kun on suljettua koodia, sinä et pääse tutkimaan eli ei ole varmaa mikään. Se kuitenkin on varmaa, että jos sinun skype on jouten eli vain odottelee, niin silloin skypekeskus käyttää sinun konetta välipalvelimena. Ja sekin on selvää, että palomuurissa on skypen mentävä reikä. Se kuinka paljon on tietoturvauhkia, ei ole niin vain tavallisen käyttäjän selvitettävissä. Lopun kaiken voit käyttää skypeä ihan hyvällä mielin kunhan et anna sen olla sen auki päiväkaupalla turhan päiten. Käytä vaikkapa tekstiviestiä kavereittesi kanssa koska aukaisette skypen, silloin kustannukset ovat minimaaliset ja turvallisuus hyvä.
- Minäite.
Minä kans suljen kokonaan Skypen kun en tarvitse sitä. Saattaa mennä viikko tai kaksikin kun en avaa sitä.
Niinhän se meneekin että kaikkien koneet on välipalvelimena jotka käyttää Skypeä.
Muistako sen tapahtuman taannoin kun Microsoftilta tuli windows päivitys, niin Skype kaatui. Koska jokainen maailmankolkasta jotka käyttää Microsoft Windowsia päivittivät ja käynnistivät koneensa yhtäaikaa. Skypehän syytti Microsoftia siitä ;)) - ..soitellaan..
Kyllä mulla on skype aina auki kun konekin on auki, enpä ole mitään haitoja havainnu.
Sulkekoon kuka haluaa, minä en. - kiittää
..soitellaan.. kirjoitti:
Kyllä mulla on skype aina auki kun konekin on auki, enpä ole mitään haitoja havainnu.
Sulkekoon kuka haluaa, minä en.!!!!
- skype..
kiittää kirjoitti:
!!!!
Käytämme myös sinun konetta, tietämättäsi, meitä ei haittaa onko sinun skype kiinni vai auki, me kiitämme myös sinua että olet ladannut skypen koneellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111