joku

Aiheuttaako Skype-ohjelma palomuuriin reikiä teillä?
Miten on Skypen laita tietoturvallisuudessa?
Kannattaako ladata Skype omalle koneelle?
Kuulin, että Skype olisi heikentänyt palomuuria tietokoneella.

6

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokujossain

Aiheuttaako Skype-ohjelma palomuuriin reikiä teillä?
      Ei.
      Miten on Skypen laita tietoturvallisuudessa?
      Riippuu siitä mitä tietoturva-asioita höliset.
      Kannattaako ladata Skype omalle koneelle?
      Kannattaa jos haluaa "soittaa" ilmaiseksi toisille Skypeä käyttäville.
      Kuulin, että Skype olisi heikentänyt palomuuria tietokoneella.
      Olen kuullut että on kaupunki tuolla..Älä usko kaikkea kuulemaasi.

• jos on hyvääkin

Skype kun on suljettua koodia, sinä et pääse tutkimaan eli ei ole varmaa mikään. Se kuitenkin on varmaa, että jos sinun skype on jouten eli vain odottelee, niin silloin skypekeskus käyttää sinun konetta välipalvelimena. Ja sekin on selvää, että palomuurissa on skypen mentävä reikä. Se kuinka paljon on tietoturvauhkia, ei ole niin vain tavallisen käyttäjän selvitettävissä. Lopun kaiken voit käyttää skypeä ihan hyvällä mielin kunhan et anna sen olla sen auki päiväkaupalla turhan päiten. Käytä vaikkapa tekstiviestiä kavereittesi kanssa koska aukaisette skypen, silloin kustannukset ovat minimaaliset ja turvallisuus hyvä.

• Minäite.

Minä kans suljen kokonaan Skypen kun en tarvitse sitä. Saattaa mennä viikko tai kaksikin kun en avaa sitä.

Niinhän se meneekin että kaikkien koneet on välipalvelimena jotka käyttää Skypeä.

Muistako sen tapahtuman taannoin kun Microsoftilta tuli windows päivitys, niin Skype kaatui. Koska jokainen maailmankolkasta jotka käyttää Microsoft Windowsia päivittivät ja käynnistivät koneensa yhtäaikaa. Skypehän syytti Microsoftia siitä ;))

• ..soitellaan..

Kyllä mulla on skype aina auki kun konekin on auki, enpä ole mitään haitoja havainnu.
        Sulkekoon kuka haluaa, minä en.

• kiittää
        ..soitellaan.. kirjoitti:

Kyllä mulla on skype aina auki kun konekin on auki, enpä ole mitään haitoja havainnu.
        Sulkekoon kuka haluaa, minä en.

!!!!

• skype..
        kiittää kirjoitti:

!!!!

Käytämme myös sinun konetta, tietämättäsi, meitä ei haittaa onko sinun skype kiinni vai auki, me kiitämme myös sinua että olet ladannut skypen koneellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      392
      1986
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1799
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      755
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      729
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      703
    Aihe