Tuli sellanen ongelma, että kun starttaa cmr04.exe:n (PC) peli alkaa toimia mukavasti ja pääsen valikkoihin valitsee championshippejä sun muita, sitten valitsen esim. quick race ja peli alkaa lataa mappia,autoa ym. Ja kun ne on ladattu näen noin 2 sekunnin ajan auton ja poks, koko peli katkee ja tulee työpöytä näkyviin.
Tietääkö kukaan mikä tässä vois olla ongelma? Onko mahdollisesti koneessa liika vähän tehoja vaiko? Oon asentanu pelin uusiksi jo pariin kertaan, mutta edistystä ei ole kyllä tullu:|
CMR04 ongelmaa
5
1108
Vastaukset 5
- koneesi
sitten muuten kunnossa, eli levyn eheytykset, ccleanerilla tai muulla siivottu? Mikä käyttis, entä koneen palikat?
- j907
Kone on kyllä putsattu, eli se ei pitäis olla syynä. Windowsina on XP pro ja muistia 512MB, mutta muut koneen osat on melko vanhaa laatua. mm näyttis on asus v9180.
Lisää ihmettelyä aiheuttaa myös se, että miten CMR5 kuitenkin toimii(tosin vähän hitaammin). - päivittää
j907 kirjoitti:
Kone on kyllä putsattu, eli se ei pitäis olla syynä. Windowsina on XP pro ja muistia 512MB, mutta muut koneen osat on melko vanhaa laatua. mm näyttis on asus v9180.
Lisää ihmettelyä aiheuttaa myös se, että miten CMR5 kuitenkin toimii(tosin vähän hitaammin).pelisi, se voi parantaa tilannetta.
- j907
päivittää kirjoitti:
pelisi, se voi parantaa tilannetta.
Päivit pelin mutta ei silti toimi:| joka kerta kun tulee joko niitä intron rallivideoita tai yrittää alkaa pelaa niin tulee windowsin virhesanoma.
- samaa vikaa
j907 kirjoitti:
Päivit pelin mutta ei silti toimi:| joka kerta kun tulee joko niitä intron rallivideoita tai yrittää alkaa pelaa niin tulee windowsin virhesanoma.
vuosia sitten oli kans koneella ja ihan samanlaista vikaa oli mullakin. Kuvittelin sen johtuvan silloin huonosta koneesta ja annoin pelin kaverille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4431946- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39814Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri31773SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440737- 55731
- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa39595Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40586Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 31576