Viikkoraha n.10-14 vuotiaat.

Jee

Eli Paljon Te Saatte Viikkorahaa 10-14 vuotiaat itse saan 5 e viikossa JOS siivoan jne.. mut haluisin kyllä edes 10 euroa entä te?

98

6645

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      se tekee sen 160 euroa kuukaudessa. ikää oli 13 v

      • ...

        Ilmeisesti et. Saat ryyppyrahaa vain koska vanhempasi eivät halua katsella sinua.


      • idk...
        ... kirjoitti:

        Ilmeisesti et. Saat ryyppyrahaa vain koska vanhempasi eivät halua katsella sinua.

        ihan samaa mieltä....:P mä en ees saa viikkorahaaa ku en tarvii :P


      • Heheh.
        ... kirjoitti:

        Ilmeisesti et. Saat ryyppyrahaa vain koska vanhempasi eivät halua katsella sinua.

        "Ei vittu miten ruma kersa. Anna sille rahaa ettei tarvii kattoo se naamaa.""Sun kakaras se on. Hakataan sitä niin sossut hakee sen pois.""Mähän saan potkut jos lyön lapsia. Anna sille nyt rahaa niin se ryyppää ja sammuu hankeen tai tukehtuu yrjöönsä.""No, hyvä on. Mutta jos se ei tälläkään viikolla delaa niin muutetaan pois ilman sitä."


      • fucking rich bitch


      • Tytteli 12

        luulempa että ei oo ihan totta :)


    • Eiköhän vitonen viikossa oo ihan tarpeeksi, pitää sen rahan eteen oppia tekemään työtäkin (:

    • X1n4

      kuukausiraha 20e. Ikää 13 v. Ei mun iha kauheesti tarvii kyllä sen rahan eteen tehä mut vaatteet ja kaiken muun mitä ostan täytyy maksaa ite.

      Toi 40 euroo viikossa on kyllä selvää lellimistä. Taidat olla ainut lapsi. Mihin sulla menee se raha? Taitaa olla sulla aika paljon säästössä, vai? Itse en kyllä sais millään kulutettua 160e kuukaudessa...

      • 14v

        Mä saan 8€ viikkorahaa mutta en mä kyllä ikinä joudu ostaa vaatteitani ite...

        Eihän 20€ riitä mihinkään kun jos sä ostat esim. kerran 3kuukaudessa uuden hupparin niin sul menee siihen se kuukausraha yheltä kuukauelta ja esim. jos kolme kertaa uuet housut vuodessa nii...
        Onneksi mun vanhemmat ostaa mulle sellaset perus jutut esim. vaatteet sun muut :D


    • 15wee tyttö

      Mie olen nyt 15-vuotias, mutta sain kuukausi raahaa 20€/kk johon sisälyy et ostan itse karkit ja ja paidat jne. Saan lisää rahaa jos siivoan ja autan kototöissä.. Toisin jos imuroin ison talomme, pesen lattiat ja pyyhin pölyt saan vitosen.

    • Siis Nii Nyt Mie sainki n.30 euroa kuukaudessa..jos siivoan jne..

      • Riikka-pirjo92

        Haluaisin lisää rahaa, koska saan vain 2 euroa kuukaudessa. Se on vandaalia!

        T:Riikka-pirjo92


      • AAvril

        nonnii :DD sain tammikuus jo 50 euroo :D


      • Ystäväsi.
        Riikka-pirjo92 kirjoitti:

        Haluaisin lisää rahaa, koska saan vain 2 euroa kuukaudessa. Se on vandaalia!

        T:Riikka-pirjo92

        Mene kesätöihin niin ei tarvii valittaa. Vai etkö pääse? No, olet aika hemmetin surkea jos ei edes mansikkapellolle huolita (en kyllä huolis tuollasta kakaraa, joka vaan valittaa ja kattoo sanakirjasta jonkun kivan jutun niin et vaikuttaa fiksummalta). Mutta mitä jos yrittäisit?


      • Jakelujuniori
        Riikka-pirjo92 kirjoitti:

        Haluaisin lisää rahaa, koska saan vain 2 euroa kuukaudessa. Se on vandaalia!

        T:Riikka-pirjo92

        Ite en saa mitää!, kaikki raha minkä saan niin tulee jostain jakelujunioreista.


    • sadasdaadsfagafda

      en saa ollenkaan viikko rahaa, siivota täytyy, jos huone on sotkuinen menee tietsikka pois..

    • saan...

      Itse saan 40€ kuukaudessa. Alunperin oli tarkoitus että teemme sen eteen kotitöitä, mutta saan tuon rahan kyllä joka tapauksessa. Yhteen aikaan en tehnyt sen eteen oikeastaan mitään laiskana kakarana. Nykyään sentään jotain teen.

      Tuosta kuukausirahasta usein joudun ostamaan kyllä itse vaatteeni ja usean muunkin tarvitsemani asian. Että ei siinä paljoa käteen jää.

      • mörkö 97

        ihme pilalle hemmoteltu kakara


    • jos saatte

      viikkorahaa. oon 14 enkä oo koskaa saanu enkä varmaa tulekkaan saamaa viikkorahaa

      • ...

        Itse sain kuukausirahaa 20€ mutta kun nyt täysin 16 niin saan 40€.. Kesätöissä käyn joka kesä jne.. Jos rahan eteen ei mitään tee niin ylpisyy ja alkaa pitää sitä itsestään selvyytenä. Saan ylimääräistä rahaa silloin kun vaatteita tai jotain kallista pitää ostaa, kunhan asiasta on neuvoteltu.


      • jonttu93

        itse saan viikkorahaa 30 euroa ja kuukaudessa 120 euroa. Rahat menee suurilta osin tupakkaan alkoholiin pelaamiseen ja limsoihin. Vaatteisiin ja hesellä ym syömiseen saan erikseen rahaa.

        ja ikää oli 15 vuotta.


    • 15v tyttö

      Näin täälläpäin. Oikeastaan rahalla en saa mitään. Mutta on sekin parempi kuin ei mitään. (Jos haluaisin ostaa vaatteita, pitäisi matkustaa 30km päähän, ja bussimatkat veisi päälle 10e. Eli ei sillä 5 eurolla kummasti vaatteita saa..Ehkä sukat!)

    • 12 v. poika

      Itse saan 50€/kk (Hintaan sisältyy kämpän siivous per. viikko).
      Muuten saisin varmaan n. 10-25€
      -Itse en saa päättää rahamäärääni, minkä saan. Joten älkää pliis alkako vineemään miten lellitty kakara olen. Koska sitä minä EN ole!

      • 12 v. poika

        Tarvitsen sitä rahaa, koska joudun itse maksamaan laskuni ja tavarat, joita en tarvitse :).
        Mitä mieltä, saanko liikaa, vai liian vähän? :O


    • erpee

      ku täytin 12 sain kortin ja kelalta on tullu lapsilisä mun tilille 110e/kuukausi. nehän menee bensoihin ja muihin "välttämättömyyksiin". täitä kyl teen rahojen eteen (lumen auraus, saunan lämmitys, hakkeen lapionti jne) porukat kyl osti mopon ja muut menopelit ja ne maksaa kaikki harrastukset

      • ...tätä

        Jos oot 12 ethän sä saa ees mopokorttia!


    • erpee

      oon siis 14

      • hsetujheatjhes

        hah saan sille suurinpiirtein 50e/viikko


    • minä vaan

      Olen 13 vuotias ja saan 10 euroa viikossa kotitöistä, johon sisältyy imurointi kerran viikossa, tiskikoneen tyhjennys ja täyttö joka päivä, pöytien pyyhkiminen, omien vaatteiden silittäminen, niiden astioiden, jotka ei mahdu tiskikoneeseen tiskaaminen, moppaaminen ja paikkojen järjestely.

      • ........

        Mä saan kuukausirahaa 10e/kk ja ikää löytyy 13v.
        Vaatteita ei tartte maksaa ite..


      • Rahaa
        ........ kirjoitti:

        Mä saan kuukausirahaa 10e/kk ja ikää löytyy 13v.
        Vaatteita ei tartte maksaa ite..

        Saan 100e. Olen 13.


      • Jaakko Trump
        Rahaa kirjoitti:

        Saan 100e. Olen 13.

        Mä saan viikkorahaa 1,5miljoonaa dollaria ja ei tarvii tehä mitää jos mä en jaksa!
        oon 11v. ;-D


      • xxr
        Jaakko Trump kirjoitti:

        Mä saan viikkorahaa 1,5miljoonaa dollaria ja ei tarvii tehä mitää jos mä en jaksa!
        oon 11v. ;-D

        EN tarvitse viikko rahaa. Asun maalla käyn kaupungissa 25 kilometrin päässä koulusssa. 8 mennään 6 kotona mihinpä minä rahaa muuhun kuin johonkin välipalaan kaupungissa. Kotona ei ole tiskikonetta tiskaan käsin. En saa rahaa en saa mistään ulko tai siä töistä rahaa.


    • $$$$$$$$$$$$$$

      5€/viikko :)

      • aaaaaaaaaaaaaaa

        20€ viikko tai joku peli/80€kuussa


    • -.............

      Olen 14 v. tyttö ja saan 50 euroa tililleni kuussa. Mutta se ei yleensä riitä alkuunkaan ja ruinaan lisää rahaa pari kertaa kuussa. Sitä yleensä saankin. Eli yleensä saan rahaa kuukaudessa noin 150-200 e. Mutta riippuu mitä tarvitsen.

    • .:.SusU.:.

      Mä en kyllä saa viikkorahaa kuin 2 euroo JOS siivoon. Ja vitonenki on sulle liikaa, jos kerta et arvosta sitä mitä jo saat.

    • qweasd

      Joskus kyl pitää käyttää koiraa ulkona, pyh ei millään viittis varsinkaan 3500e/kk
      Pitäs ny ainaki 5000e/kk saada. Noh, pitää yrittää suostulella isukki.

      Ja oon 13v

      • wewe

        3500e/kk... sillähän saa jo kunnon viinat!


    • ...

      mä saan joka viikko noin 4 euroa siivoan tai en.. Saan vaan leireille ja jsokus pitkille matkoille eväsrahaa muuten en kyllä porukoilta rahaa saa. Ne ostaa kaikki perusjutut jopa karkit. Vaikka jos oppisin säästää olisin opeesti rikas meinaan joka tammikuu mun mummo, kummitäti ja jotkut sukulaiset kiikuttaa jtn 200 euroo...

    • 14v

      Saan 10e kuukaudessa.

    • sfigsf

      Oon 14v poika ja saan kotoa 7€ viikko mummolta ruohonleikkuusta "päälläajettavalla" 5€/h ja viikossa ruohonleikkuuta tulee 4-6h.

      • pikad

        Saan 5e jos siivoon ,ja imuroin.


        En edes pyydä viikkorahaa joka viikko vaan aina välillä.Esm viimeksi 0pyysin rahaa kuukaus sit ja nyt aion taas pyytää ja sit mun mummi aina antaa välil plus kerään panttipullo rahaa eli se tekee kuukaudes:

        jos pyydän kaks kertaa viiikkoraha se o= 10e mummon rahat=20 e pantit 5e = se tekee 25 e kuukaus :)

        Mut jos ny alkaisin pyytää joka viikko ni 35 e- 5= 30 e-20=20 e viikko rahaa


    • dsasd

      Viis euroo viikossa .. liian vähän mun mielestä .

      • Viikossa

        Saan 5e viikossa, kunhan porukat eroo niin en sitäkään. Äiti maksaa vaatteet yms.


      • Jakelujuniori
        Viikossa kirjoitti:

        Saan 5e viikossa, kunhan porukat eroo niin en sitäkään. Äiti maksaa vaatteet yms.

        Mun pitää ostaa omat vaatteetkin ite...ja en saa kunminkaa yhtää viikkorahaa.


      • dhdh
        Jakelujuniori kirjoitti:

        Mun pitää ostaa omat vaatteetkin ite...ja en saa kunminkaa yhtää viikkorahaa.

        En mäkään saa viikkorahaa mut, saan kyllä kun lähen shoppailee


    • ---

      En itse saa viikkorahaa mutta ei se elämää kaada...

      • per kuukausi

        niin, siis 50e/kk. siihen sisältyy tiskikoneen tyhjennys (satunnaisesti täyttö), vaatteiden ripustus pesukoneesta kuivumaan, ruuanlaitto (kerran päivässä, yleensä lounas), huoneen siistinä pitäminen ja satunnainen pihan/talon kukkien kastelu.

        vanhemmat maksavat puhelinlaskun, harrastukset ja ruuan. vaatteet ym. täytyy ostaa itse.

        tuo raha riittää hyvin, kesällä saan marjojen poimimisesta lisärahaa(riippuen määrästä). olen 14v


      • looooolryi
        per kuukausi kirjoitti:

        niin, siis 50e/kk. siihen sisältyy tiskikoneen tyhjennys (satunnaisesti täyttö), vaatteiden ripustus pesukoneesta kuivumaan, ruuanlaitto (kerran päivässä, yleensä lounas), huoneen siistinä pitäminen ja satunnainen pihan/talon kukkien kastelu.

        vanhemmat maksavat puhelinlaskun, harrastukset ja ruuan. vaatteet ym. täytyy ostaa itse.

        tuo raha riittää hyvin, kesällä saan marjojen poimimisesta lisärahaa(riippuen määrästä). olen 14v

        "" Tarvitsen sitä rahaa, koska joudun itse maksamaan laskuni ja tavarat, joita en tarvitse :).
        Mitä mieltä, saanko liikaa, vai liian vähän? :O"


        Aivan liikaa, mä MAKSAN ihan kaiken ite, jos ruokaa ei oteta huomioon, tosin jääkaappikin on aina tyhjä niin en melkeinpä saa ruokakaan. Entä mitä saan viikkorahas? EN EDES EUROA!


    • moimoi123

      Oon 14-vuotias tyttö. Saan 10 euroa viikossa.
      Siihen sisältyy, että petaan joka aamu sänkyni, ja pidän huoneen suht hyvässä kunnossa.
      Sitten saan vielä ekstraa, jos laitan tiskit ja semmost. :)

      • JJEN-

        no olkaa onnellisia.. on sovittu että saan 2 euroa viikossa, mutta en saa sitäkää ku iskä ei maksa. ennen se oli tskikoneen täyttö ja tyhjäys joka pvä eli viikossa jotain 5 euroo mutta en jaksanu sitä, ku meidän perheellä kuluu ihan sairaasti tiskiä.. :/ mikä olis hyvä tapa tienata 13 v? tai mikä olis sopiva raha jos ei tee paljo mitään? tjtn huoneen siivous ja vaatteiden pyykkiin vienti..


    • ja se on tarpeeks

      sopiva raha mulle :) Ja riippuu, eli tämän aloittaja;
      pitääkö sinun ostaa itsellesi mitä ? Jos vanhempasi ostavat sinulle vaatteet,ruoat ja maksaa puhelinlaskut ym. niin eihän sillä rahalla sitten toisaalta ole väliä, mutta jos taas sinä itse joudut ostamaan vaatteet ja maksamaan puhelinlaskut, niin sitten tuo rahamäärä on sinulle liian pieni minun mielestäni...

      • että olen

        13-vuotias ;D


    • 10€

      saan 10€ viikossa. 13v mutta joudun tekemään paljon töitä sen eteen. lumityöt, täyttää puukopat 2-3 kertaa viikos. siivota huone, tyhjentää tuhkat, viedä roskat, ja joskus pestä auto.

    • rahaa saan

      jonkun 200 euroo viikossa. On se aika vähän, mutta toimeen on tultava. Iskä antaa välillä vähä enempi, mutta äiti ei anna kun hikisen viis kymppiä ylimäärästä, iskä on kuulemma kauheen kallis. No ei meijän iskä käy ees töissä. Äite sille laittaa aina viikkorahaa. Käyttää niitä kuulemma baarissa vetämässä. Maksaa niillä jotain pelivelkojaan ja käy maksullisissa. En tiä mitä se "maksullisissa" tarkottaa, mut luulen et ne on jotain baareja mihin maksaa et pääsee sisään.

    • anniihna

      saan viikkorahaa mallina.

    • äXDee

      20/kk ja maksan itse kaikki meikit, herkut, huvit, vaatteet, lahjat...

    • niiqDaa

      Joo siis mä sain niinq 900/viikko mikä on siis ihan sika vähän niinq joo Daa. Isukkelille oon sanonu et vähä enemmän vois antaa mut se suostu korottaa vaan tonniin! Mitä mä nyt teen? Enhän mä mitään ite maksa enkä tee kotiitä enkä mitään niinq Daa. Ku sain seiskan kokeest mun äippä anto mulle VAAN viissatase!!! Siis nii hyvästä! vittu mitä lellihauvoja. Oikeeta puuroo

      • j.k.r

        En saa mitään viikkorahaa mutta ei se harmita koska saan hyvistä kokeista hieman rahaa ja en minä ole vielä vaatteeton tai nälkään kuollut


      • XD

        Ai Vaan! Siis haloo saan 2e kuukaudes et kuule oot ite sellai lellivauva pillallehemmoteltu.


    • kolmetoistvee

      Vitosen saan viikossa. Joskus muutaman euron enemmän, jos olen saanut hyviä koenumeroita tai tehnyt töitä. Sen rahan eteen tehdään perkele jotain hyvääkin, eikä pelkästään makailla sohvalla sillä välin, kun vanhemmat hoitavat kaikki hommat.

      • 14,mn,

        eli saan 40e kuukaudes ja mun mielestä se on sopiva, koska teen sen eteen todella paljon hommia! kesällä:puu hommia,siivousta,roskat,ajella nurmikko,pestä auto,tyhjentää tuhkat pesästä (meil on puulämmitys) ja talvel samoja mut viel lumitöitä. ja olen 14v


      • 14,mn, kirjoitti:

        eli saan 40e kuukaudes ja mun mielestä se on sopiva, koska teen sen eteen todella paljon hommia! kesällä:puu hommia,siivousta,roskat,ajella nurmikko,pestä auto,tyhjentää tuhkat pesästä (meil on puulämmitys) ja talvel samoja mut viel lumitöitä. ja olen 14v

        Joo siis, mä ostan tosi harvoin vaatteitani ite,ruoan vanhemmat ostaa ja tavarat. Mut ei ne mulle vaatteita vitusti osta. :D mut tota viikkorahaa kerään 2.vuotta niin saan ihan hyvän summan shoppailuun. (:


    • minätäältä

      Itse saan vain 30e kuussa, mutta 20e menee heti kun ostaa lisää saldoa... ja 10v olen.

    • ..

      itse en saa viikko- tai kuukausirahaa ollenkaan. vanhempani maksavat minulle oikeastaan kaiken. shoppailuun saan rahaa kun pyydän 70€-500€. vanhempani maksoivat mopokorttini ja mopoautoni ja siihen bensat. he maksavat myös leirini ja harrastukseni. harrastan valokuvausta ja laulua joten sehän ei kovin halpaa lystiä ole. en jaksaisi vittuilijoita joten kiitos kiitos jo valmiiksi tiiän oon se lellitty porvaripentu.

      • Ultimate Fucker

        Mä saan 20 € viikossa ja lisäks mun vanhemmat ostaa mulle kaikki vaatteet ja muut kamat mitä tarvin. Ja oon 14v.


      • noorsku
        Ultimate Fucker kirjoitti:

        Mä saan 20 € viikossa ja lisäks mun vanhemmat ostaa mulle kaikki vaatteet ja muut kamat mitä tarvin. Ja oon 14v.

        Saan Perjantaisin kaksi euroa. Jos ei oo petannut sängyn sekä, että huone on sotkunen niin ei silloin saa kaks euroo. Tällä hetkellä säästän rahaa siihen johon toivoin jo sen verran kauan ett vois jo säästää rahaa. :) Jokapäivä jotaki kotitöitä, käytää koiraa ulkona, tyhjentää tiskikoneen/laittaa likaiset astiat koneseen, tiskata kattilaa, siivota keittiön, ja sen sellaista. Lauantaisin on siivouspäivä. (Meil iso talo), ite joudun siivota alakerran ja yläkerran vessan, imuroila oman huoneen jne. Pikkuveli ja pikkusisko saa myös kaksi euroa ja myös kotitöitä. Jokaisella erikseen kotitöitä, kuten iten joudun siivota sellaisia mitä pikkusiskon ja veljen ei sillee viel tarvi tai ei oike osaa viel ku pienejä, ite ei tarvi käyttää koiraa muutaku viikonloppuisin mut pitkiä kävelyjä. Saan rahaa vaatteihin tarvitaessa, jos tarvin jotaki mitä itel ei oo tai sitten ihan sillee ett olis uusia vaatteita. Mut harvoin niin on, en oikein tarvi mitää ku on sen verran vaatteita niin. :) Uusia vaatteita ostan joskus piristääkseen jotain vaihtelua.
        Silloin tällöin äiti ostaa viikonloppuisin jotai herkkua kaikille yhteisiksi. :D


    • punk.t

      pyöreä nolla.kaikki jotka täällä päin saa kuukausi tai viikkorahaa kotitöistä vanhemmiltaan on lellikersoja.(:
      jos haluu rahaa menee naapuriin töihin.

    • typykkää

      20 euroo/kk. Ikää tommoset 11 v

    • köyyyyhä

      Ite en saa ku jonku 3 e , niiku karkkirahaa viikos , mut kaiken muun joudun ostaa ite , ja siis en saa niiku niihi porukoilt rahaa .

    • mariaw_

      no kiva juttu -.- ite oon 13 ja saan euron joka lauantai (y)

    • tonyaaaa

      saan 50e/kk, mut sillä ostan sit kaiken minkä tarviin, enkä turhaa turhuuksiin. oon 14vee c(:

    • .....vittuoonmad.

      0e...............................................................................................................................................

    • tytskyyy

      olen 14 vuotias ja saan kuukaudessa 50e (: vaikka vanhempani eivät ole mitään kauhean rikasta sakkia ja olen tyytyväinen siihen että saan heiltä noin paljon. Minä siivoan tyhjennän tiskiastianpesukoneen jne.

      Yksi kaverini saa kuukaudessa 200 euroa. Hänellä on ylirikas perhe mutta ei käy kateeksi.

    • heiiii

      joo oon 14v saan kuukaudes 80-100e pitää ajaa nurmikko kerran viikossa.

    • 12.v

      Mulla ei oo viikkorahaa ollu koskaan mut sit ku teen kotitöitä niin saan aina välil jotain 10€ käteen.

    • juha.nyman

      mulla on 20e/viikko . olen 14v. ja tämä on ihan totta!
      siitä en kerro miten raha ansaitaan mutta sen sanon että työtä sen eteen ei paljon tarvitse tehdä...

      • arveluni

        seksuaalisilla suorituksilla?


    • trollfave69

      no mä en silleen saa viikko rahaa mut myyn itteeni joka viikko tulee semmonen 30-50€ ja vielä silla että annan ihmisen hyväillä minua ja olen 13 paremalla puolella

    • juha.nyman

      (ARVELU kirjoittajalle)
      en myy itseäni millään tavalla mutta omapahan on arvelusi ja sitän en voi muutta paljoakaan ;)

    • mmariah__

      Mä oisin ihan vitun happy jos saisin ees 5€ viikos, mutku mä en saa ollenkaa viikkorahaa tai kuukausirahaa ;o Oo onnellinen ees siitä :PP

    • Rucka rucka ali

      Saan 50 kuukaudes jos kinuun niin saan joka päivä vqik 5 e , vaattet mulle ostetaan meinaan ne maksaa joku 150€ kuukaudes ja kaiiki limut sun muut saan ei tartte itse maksaa, mutta enmä rahojani käytä kosla nulle riittä skeitti lauta ja puolen litran red bull pahoittelen kirkjoitus vikoja koska kirjoitin ipjonella

    • 13+1

      40 egeee kuukaudes mut ei mun tarvii ostaa vaatteit tai mtn ite eli toi menee ain uutee skedee tai sit ku meen juomaa =D nii ja ikää on 14...

    • juunouwatitiiis

      En saa mitään. Tosin jos tarvitsen rahaa, niin silloin saan. En joudu itse maksamaan mitään (Vaatteet, pelit, karkit, limut, mopo yms). Jos olen esim. menossa leffaan, saan rahaa, ja kaikki mitä jää yli saan pitää.

    • Jee XD

      Oon 13, saan 5 euroo... En tarvii enempää,se on hyvä määrä.

      Ps.Te ihmiset (tyyiin "Rahaa" ja "Jaakko Trump") ette niinku muuta tekemistä keksi kun tulla tänne vitsaileen :(..

    • maalla asun..

      ja viikossa töitä tekemällä voin saada 28€ mutta yleensä teen 10€ edestä. Joudun itse maksamaan vaatteet, karkit elokuvat jne. Eli rahat on riittäny hyvin :)

    • rikaslapsi

      hahahaha vittu nauran teille köyhille xDD onneks on rikkaat vanhemmat

    • LOllllllllllllllkjhg

      trolli

    • jen_chan

      mä en oikeestaan saa viikkorahaa mut saan isiltä tai äidiltä aina rahaa kun vaan pyydän..ja muutenkin isi ostaa mulle aika paljon kaikkee..oon koittanut joskus sanoo etten tarttis niin paljon kaikkee mut ei sil ollut mitään vaikutusta siihen ja kun en oikeen viitti vaan sanoo etten haluu niitä kamoja koska en haluu loukata mun vanhempia....mut mikäs siinä tietty jos rahaa on et ei niistä kamoista ikinä mitään haittaa oo ollut. ja oon 14v.

    • 11v_tytteli

      En saa enkä ole ikinä saanutkaan

    • 121212

      Mä saan 3 € viikossa mut pitää tehä kotitöitä

    • Ffyu

      5€, lisäksi pienet ekstrat joista tulee iso summa joten keskiarvolta 7€/vk

    • moivaamoivaa

      Kotityöt on automaattisesti tehtävä, ei palkkaa vastaan. Milestäni kukaan ei tarvitse vikkorahaa tuhlattavaksi. Jos on rahalle tarvetta, pyydä vanhemmilta.

    • Muussi

      Meillä tehdään kotitöitä mutta ei siitä mitään rahaa saa ellei tee jonkun isomman homman.

    • katkarapu

      Ite en saa yhtään viikkorahaa. Jos tarviin rahaa, niin pyydän :D

    • rapurapu

      En ollenkaan D::

    • veronmaksaja

      Mee töihin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe