Oisko kenelläkään

onneton tosi onneton

vinkkiä, miten saisi ylimääräiset kilot pois?

17

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisi olla

      Säännöllinen liikunta auttaisi...

    • älä syö ollenkaan!

      parin viikon päästä huomaat, että jopa on kilot hävinneet! Kerkeät ehkä sen toteamaan, ennen kuin kupsahdat!

      • olen itse

        anoretkikko, ei tunnu hyvältä!


      • mä itse
        olen itse kirjoitti:

        anoretkikko, ei tunnu hyvältä!

        sori, se oli anorektikko!


    • vähemmän on enemmän

      Miten olisi liittyminen johonkin kalliiseen / hyvään dietti kerhoon ?

      Aina mitä vähemmän saisit kiloja pois niin sitä kalliimmaksi ruoka kaupassa sinulle tulisi ?

      • laihako

        kunnonsalilta siitä laihdutusryhmästä, tehokasta on!


    • M.F

      ..Syö vähemmän, liiku enemmän!!!

    • muuta kuin

      vihanneksia ja hedelmiä!

    • ostoskanavalta

      joku niistä vyötärön hytkyttäjistä, sillä ne kilot lähtee. Usko vaan, totta se on, eikä tarvii kun sohvalla maata.

    • pdg

      Jätä kaikki herkut pois arkisyömisestä ja herkuttele vain kerran viikossa. Lisää vihanneksia ruokalautaselle ja jätä kaikki ylimääräinen liikarasva. Liiku ainakin kolmesti viikossa niin että hiki lentää =) Kokeile vaikka kuukauden verran, uskon että huomaat ainakin jotakin muutosta!!!

    • Jätä ruokavaliosta pois sipsit, limpparit, sokeriset mehut, pizzat ja alkoholi(kirkkaat). Tämän jälkeen hiihtämään ja lenkkeilemään niin parin kuukauden päästä on kadonnut jo 10kg.

      • osalta

        mainittakoon, että pahempia kaloripommeja ovat oluet ja esimerkiksi liköörit.


    • ON-

      Syö vähän noin joka 3-4tunti.Läski eli valkonen rasva pois ja makeaa vähennä jos syöt sitä.En ole kokonaan jättänyt herkkuja ,mut paino tippunut.Lisää hieman liikuntaa.Jos et ole ollenkaan liikkunut aloita vaikka 10min päivässä ,niin tehoo .Kevyttä ateriaa(ei rasvoja)muutama ateria ja liikuntaa vointisi mukaan,siitä se lähtee.Muutaman viikon päästä näkyy jälki ja retkahtaakkin saa.

      • en muuta sano

        Ja ihanko se piti LÄÄKÄRIN SANOA!!!!!!
        Ja ei ole pitkä aika kun puhuttiin nimenomaan siitä miten lääkäripalveluja käytetään väärin!
        Sinunkin piti ihan lääkärissä käydä, jotta läskit, jotka olet saanut ylensyönnillä saisit pois!!! Voi voi voi perke.. en paremmin sano!!!
        Etkö idio....tti sitä muka tiennyt, että se minkä ylensyönnillä olet saanut aikaan siihen on yksinkertainen lääke SYÖ VÄHEMMÄN JA LIIKU ENEMMÄN!!!!!Eikä siihen tarvitse mitään LÄÄKÄRIÄ!!!


      • tiennyt, että

        läskit lähtee liikunnalla? Syö vähemmän ja liiku enemmän! Se pitäisi mennä jokaisen jakeluun, eikä sellaiseen lääkäreitä tarvita!
        Joulun alla pisti silmään Prismassa, kun nuoret tytöt olivat paketoimassa joulupaketteja. Siinä oli yksi iso tyttö, joka söi joka kerta kun siitä ohi kävelin. Ajattelin, että tosta pitäisi ottaa video ja laittaa tytölle joululahjapakettiin, jossa aina menee suuhun jotain mutusteltavaa! Sitten itse näkisi oman syömätottumuksensa ja heräisi ruusuisesta unestaan todellisuuteen!
        Juuri tällaiset valittavat liikalihavuuttaan ja jopa käydään lääkärissä kyselemässä missähän on vika kun jatkuvasti lihoo ja toisessa kädessä on kimppu suklaata,karkkia, läskistä makkaraa ym.. ym...??????????????? Mikähän se nyt minua lihottaa, saadaan just just sanottua lääkärille, kun suu on niiiiiin täynnä makeaa, läskiä, yms..????????


      • mulla on
        tiennyt, että kirjoitti:

        läskit lähtee liikunnalla? Syö vähemmän ja liiku enemmän! Se pitäisi mennä jokaisen jakeluun, eikä sellaiseen lääkäreitä tarvita!
        Joulun alla pisti silmään Prismassa, kun nuoret tytöt olivat paketoimassa joulupaketteja. Siinä oli yksi iso tyttö, joka söi joka kerta kun siitä ohi kävelin. Ajattelin, että tosta pitäisi ottaa video ja laittaa tytölle joululahjapakettiin, jossa aina menee suuhun jotain mutusteltavaa! Sitten itse näkisi oman syömätottumuksensa ja heräisi ruusuisesta unestaan todellisuuteen!
        Juuri tällaiset valittavat liikalihavuuttaan ja jopa käydään lääkärissä kyselemässä missähän on vika kun jatkuvasti lihoo ja toisessa kädessä on kimppu suklaata,karkkia, läskistä makkaraa ym.. ym...??????????????? Mikähän se nyt minua lihottaa, saadaan just just sanottua lääkärille, kun suu on niiiiiin täynnä makeaa, läskiä, yms..????????

        vaan niin isot luut...


    • Diet Varka Us

      Riippuu minkä ikäinen olet ?

      Oletko koskaan ajanut polkupyörällä ?

      Oletko koskaan käynyt uimassa ?

      Oletko koskaan kerännyt sieniä / marjoja metsästä ?

      Oletko koskaan pilkkonut omia saunapuita ?

      Oletko koskaan miettinyt että mitä pistät suuhusi ?

      Juotko alkoholia taikka tupakoitko ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe