http://www.iltalehti.fi/tampere/200812288834135_te.shtml
Tuo konepistooli kuvassa on Browning tai Thomson.
Mielestäni Suomikonepistooli on enemmänkin tuon näköinen: http://www.palasuomenhistoriaa.net/kuvat/raate/slides/suomikp.JPG
Olenko väärässä
6
983
Vastaukset
- munapäisyysvelvoittaa
Ase on todellakin jatimatic konepistooli.
- valitettavasti
Vitsiäkö murjaisit. Talleta kumpikin kuva, avaa ne jollakin ohjelmalla, jossa voit katsella kuvia vierekkäin ja yhtäaikaa.
Minkä eron nyt olit näkevinäsi? Sitö ei lasketa, että hinha on eri tavalla ja toisessa on liipasinkaaren kautta pujotettu lukitusvaijeri.
Sama pössykkä se siinä.- on muutettu
kuvassa oli aikaisemmin eri ase. Tommygun gangsterin kädessä. itsekin hieman ihmettelin että nyt on menneet konepistoolit sekaisin asiantuntevalla toimittajalla.
- on hyväksytty
on muutettu kirjoitti:
kuvassa oli aikaisemmin eri ase. Tommygun gangsterin kädessä. itsekin hieman ihmettelin että nyt on menneet konepistoolit sekaisin asiantuntevalla toimittajalla.
Itse olen saanut koulutusta suomi kp*lle ja ampunutkin sillä.
Ihmettelin suuresti, minkä ihmeen eron sinä olit Iltiksen kuvassa oikein näkevinäsi.
Sumo kp'stä on väännetty kyllä monenlaisia muunnoksia, suujarrua sun muuta, että ei ne kaikki ole prikulleen saman näköisiä. Oliskohan tuota kolhoa koivuperääkin modifioitu. on hyväksytty kirjoitti:
Itse olen saanut koulutusta suomi kp*lle ja ampunutkin sillä.
Ihmettelin suuresti, minkä ihmeen eron sinä olit Iltiksen kuvassa oikein näkevinäsi.
Sumo kp'stä on väännetty kyllä monenlaisia muunnoksia, suujarrua sun muuta, että ei ne kaikki ole prikulleen saman näköisiä. Oliskohan tuota kolhoa koivuperääkin modifioitu.Siinä oli aiemmin Thomson konepistooli rumpulippaalla. Muistelin nimittäin ettei suomikonepistoolissa ollut kahta pistoolikahvaa.
Uutisiakin voi muuttaa mielensä mukaan kun ne osoittautuvat vääriksi. HEHEH- Tilgmann
siniverisyysvelvoittaa kirjoitti:
Siinä oli aiemmin Thomson konepistooli rumpulippaalla. Muistelin nimittäin ettei suomikonepistoolissa ollut kahta pistoolikahvaa.
Uutisiakin voi muuttaa mielensä mukaan kun ne osoittautuvat vääriksi. HEHEHpöntöiltä toimittajilta. Normaalistihan ne kutsuvat kp:tä konekivääriksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783