Voiko olla totta

homoseksiä??

Nigel Martin-Smithin kommentti: "Deep down he is gay. Robbie and I were completely comfortable with each other. He was the more dominant one and knew what he wanted. That's not the behaviour of a man who's experimenting for fun. It was for real." Nathan Conroyn kommentti:"... I was very inexperienced. He wasn't. He took the lead. The kissing was very powerful. ...I was young and new to the gay thing. Robbie definitely wasn't."

Just... Ketä tässä nyt sitten uskois. Robbie ite sanoo, ettei ikinä oo tehny miehen kanssa mitään, edes yhtä kokeilua. Mua ei "järkyttäis" eikä yllättäis, jos sillä olis joku yksittäinen nuoruudenkokeilu, mutta että 100% homo niin kuin tässä vihjataan... Onhan sillä kuitenkin naisia riittänyt.

13

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se haastoi

      lehdet oikeuteen ja voitti jutun. Oon kyllä aina uskonut sitä, kun se sanoo, ettei ole homo eikä bi. Eikä mua haittais, jos se olis, mutta mua haittais asiasta valehtelu. Naisia on tosiaan ollut sen verran, että tuntuu epäuskottavalta, että niitä olis vaan kulissin vuoks. Ja nyt tämä Ayda. Eli kyllä mä uskon sitä, kun se sanoo, että on täysin hetero. Kaikista miespuolisista tähdistä on aina liikunut homohuhuja, jopa Elvis Presleystä.

    • että se on

      koska sillonhan se olis bi-seksuaali. Eikä sen levymyynti siitä laskis vaan päinvastoin se kasvais, koska sillä on niin paljon homofaneja ja naisfaneja. Eli jos se olis kiinnostunu molemmista niin senhän just kannattais tulla ulos kaapista. Eli en usko että se on.

    • väistelee kysymystä

      mut Robbie on sanonu ihan suoraan, et on hetero. Uskon, jos äijä kerran niin sanoo. Mut ihan sama se mulle noin muuten ois.

    • xxxamxxx

      se kirjotti blogin tästä aiheesta. Ja Feel-kirjassa tätä käsiteltiin myös. Että jos se olis homo, kai se nyt sen jo kertois. Ja muutenki, ei hitto, eiköhän se oo jo siinä pisteessä, että fanit ostais sen levyjä, vaikka se olis mikä tahansa. Mut sitten oo nää ihmiset, joilla on joku ihmeen päähänpinttymä tästä. Ne jatkaa vihjailua vielä sillonki kun Robbie on jo naimissa ja viiden lapsen isä.

    • on mielettömän

      rehellisen oloinen kaveri. Se vaikuttaa ihan sellaiselta, että jos se ois homo niin sillä ois uskallusta sitä myöntää.

      Jospa Nigel, joka itse on homo, tiesi kuinka hyvä Robbie on ja halusi mollata tätä, saada Robbie uskomaan jotain sellaista, mikä ei ole totta. Nigelistahan ilmeisesti kertoo aika moni Robbien biisi, esim. Karma killer. Musta toi kyseinen Nigel vaikuttaa tosi narsistiselta ja hämärältä tyypiltä muutenkin.

      • -kappaleessa

        se laulaa jotenkin niin, että "vaikka minulla ei ole kaksiosaista sukunimeä, en ole silti täysi juntti". Tajusin vasta äsken, että sehän on vinoilu Martin-Smithin "yläluokkaisuudesta". Englannissahan kaksosainen sukunimi on vaan ns.paremmalla väellä.


      • ooooooooooooooooooooo
        -kappaleessa kirjoitti:

        se laulaa jotenkin niin, että "vaikka minulla ei ole kaksiosaista sukunimeä, en ole silti täysi juntti". Tajusin vasta äsken, että sehän on vinoilu Martin-Smithin "yläluokkaisuudesta". Englannissahan kaksosainen sukunimi on vaan ns.paremmalla väellä.

        Osallistuisin keskusteluun mutta olen nyt ihan pihalla.
        Luulin että se mutsikin on jo menneen talven lumia.....


      • nyt oikeen
        ooooooooooooooooooooo kirjoitti:

        Osallistuisin keskusteluun mutta olen nyt ihan pihalla.
        Luulin että se mutsikin on jo menneen talven lumia.....

        ymmärrä mitä tarkoitat..... Ei sen äiti kuollu oo, on vaan sairaalas. Ja ei kai se tähän liity.


      • sekava kirjoittaja
        nyt oikeen kirjoitti:

        ymmärrä mitä tarkoitat..... Ei sen äiti kuollu oo, on vaan sairaalas. Ja ei kai se tähän liity.

        Tulikin painovirhepaholainen!!
        Tiedän että RW:n äiti on sairaalassa, niin tarkoitin tyttöystävää ja samalla ajattelin Robien äitiä ja tuosta lauseesta tuli hieman sekava.:D


    • Howard..

      väittää, että sillä ja Robbiella olis ollu jotain masturbointijuttuja TT:n alkuaikoina. Mutta Howardilla itellään on vaimo ja lapsia, joten jos se ei hänestä itestään tee homoa, miks Robbiestakaan?

      • fdhldfngklmflgdf

        Tää on taas tätä juorulehtien keksimää paskaa. Mää en oo ikinä lukenut hänen deittailevan miesten kanssa. Vai oletteko te? Ei sen puoleen ,että teitä syyttäisin sellaisesta. Robbie Williamskin on ihminen ja yllättävän inhimillinen sellainen.


      • sellastakin
        fdhldfngklmflgdf kirjoitti:

        Tää on taas tätä juorulehtien keksimää paskaa. Mää en oo ikinä lukenut hänen deittailevan miesten kanssa. Vai oletteko te? Ei sen puoleen ,että teitä syyttäisin sellaisesta. Robbie Williamskin on ihminen ja yllättävän inhimillinen sellainen.

        on printattu, mutta se lehti sit myönsi oikeudessa, että ne jutut oli keksittyjä.


      • Englannista,
        fdhldfngklmflgdf kirjoitti:

        Tää on taas tätä juorulehtien keksimää paskaa. Mää en oo ikinä lukenut hänen deittailevan miesten kanssa. Vai oletteko te? Ei sen puoleen ,että teitä syyttäisin sellaisesta. Robbie Williamskin on ihminen ja yllättävän inhimillinen sellainen.

        mutta ainakin Suomessa intimiteettisuojalaki estää lehtiä kirjottamasta, että henkilö deittailee saman sukupuolen edustajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe