Susia

liian vähän

10

1191

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pum23434

No höpö höpö. Joku espoolainen avensiksella ajava perheenisä siinä on purkanut tuntojaan sen jälkeen kun on ekan kerran nähnyt naapurin susikoiran jäljen jossain kehäkolmosella.

• tarvitaan

FAKTAA ja TODELLISUUTTA, eikä sinunlaisia höpökirjoitusten laatijoita. Tosiasiat esiin!!! Ja tosiasioita on ensimmäisenä esilletuonut kokemuksistaan kirjoittanut metsästäjä Pohjois-Karjalasta.

• missä evidenssi?

Ikuiseksi arvoitukseksi jäänee miten em. kirjoitus perustelisi sen väitteen että "Susia liian vähän".

• siihen tarvitaankin

jo omaa päättelykykyä ja toisilta se saattaakin juuri sen takia jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.

• kanssasi..

samaa mieltä.
      Sudet joutaa monttuun ja syvälle.
      Kuten sanoitkin:"kuollut susi,paras susi".

• jaa-koppi

Olen samaa mieltä sinun kanssasi. Ei muuta kuin monttuun! Minä ainakin ammun jos nään metsällä käydessä.

• sudet monttuun
        jaa-koppi kirjoitti:

Olen samaa mieltä sinun kanssasi. Ei muuta kuin monttuun! Minä ainakin ammun jos nään metsällä käydessä.

Aina kun lähen mehtään niin otan haulikon mukaan ja jos susi tulee näköpiiriin niin PUM!

• HURUS
        sudet monttuun kirjoitti:

Aina kun lähen mehtään niin otan haulikon mukaan ja jos susi tulee näköpiiriin niin PUM!

OVAT RAUHOITETTU JOPA METRINKIN SYVYYTEEN.................

• ja lainkuuliaisia..

Ei voi kyl pitää paikkaansa....... :)

• kirjoittaja

mainita tarkoittamansa metsästysseuran nimen. Samoin alueen. Kävisin paikanpäällä jututtamassa paikallisia muitakin metsästäjiä. Täällä Kainuussa sudet tappaa joka vuosi kymmeniä koiria. Vai onko Pohjoiskarjalassa kokonaan eri rotuinen susi.HÄH.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe