Susia

liian vähän

10

1191

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pum23434

No höpö höpö. Joku espoolainen avensiksella ajava perheenisä siinä on purkanut tuntojaan sen jälkeen kun on ekan kerran nähnyt naapurin susikoiran jäljen jossain kehäkolmosella.

• tarvitaan

FAKTAA ja TODELLISUUTTA, eikä sinunlaisia höpökirjoitusten laatijoita. Tosiasiat esiin!!! Ja tosiasioita on ensimmäisenä esilletuonut kokemuksistaan kirjoittanut metsästäjä Pohjois-Karjalasta.

• missä evidenssi?

Ikuiseksi arvoitukseksi jäänee miten em. kirjoitus perustelisi sen väitteen että "Susia liian vähän".

• siihen tarvitaankin

jo omaa päättelykykyä ja toisilta se saattaakin juuri sen takia jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.

• kanssasi..

samaa mieltä.
      Sudet joutaa monttuun ja syvälle.
      Kuten sanoitkin:"kuollut susi,paras susi".

• jaa-koppi

Olen samaa mieltä sinun kanssasi. Ei muuta kuin monttuun! Minä ainakin ammun jos nään metsällä käydessä.

• sudet monttuun
        jaa-koppi kirjoitti:

Olen samaa mieltä sinun kanssasi. Ei muuta kuin monttuun! Minä ainakin ammun jos nään metsällä käydessä.

Aina kun lähen mehtään niin otan haulikon mukaan ja jos susi tulee näköpiiriin niin PUM!

• HURUS
        sudet monttuun kirjoitti:

Aina kun lähen mehtään niin otan haulikon mukaan ja jos susi tulee näköpiiriin niin PUM!

OVAT RAUHOITETTU JOPA METRINKIN SYVYYTEEN.................

• ja lainkuuliaisia..

Ei voi kyl pitää paikkaansa....... :)

• kirjoittaja

mainita tarkoittamansa metsästysseuran nimen. Samoin alueen. Kävisin paikanpäällä jututtamassa paikallisia muitakin metsästäjiä. Täällä Kainuussa sudet tappaa joka vuosi kymmeniä koiria. Vai onko Pohjoiskarjalassa kokonaan eri rotuinen susi.HÄH.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      237
      749
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      406
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41