jouluaattona?Mieheni on alkanut vierailemaan entisen puolisonsa luona,koska häntä on alettu kuulema pyytämään sinne,myös hänen aikuiset lapsensa ovat siellä.Enymmärrä miksi se pitää tapahtua nykyisin entisen luona. Mielestäni mitä istua siellä enää,kun se ei luonnistanut entisessä elämässäkään hänen kanssaan.Lisäksi siellä on myös hänen uusi mies,jonka kanssa hänen exä petti monta vuotta.Itse en käy entisen mieheni luona.Vierailu loukkaa minua koska tätä ei tapahtunut alkuaikoinakaan ja laitan hänelle kotonamme viihtyisän joulun.Nämä ovat tietysti tunneasioita,kuka mitenkin kokee ja näkee....toisille se sopii,toisille ei...
Vierailetko exäsi luona
38
2686
Vastaukset
- kaikesta
päätellen päässyt yli katkeruudestaan entistä vaimoaan ja tämän nykyistä miestä kohtaan. Se on varmaankin osittain sinun ansiotasi.
Yritä sinäkin vapautua kielteisistä tunteistasi. Ne vain karkottavat miehesi luotasi. Eikö kaikki ole nyt loppujen lopuksi hyvin?- uusi puoliso
nykyinen puoliso on tärkeämpi ja hänen tunteensa kuin entinen joka on jättänyt.Mutta jos hän haluaa pitää entisensä tärkeempänä,osaa kyllä väistyä.
- mun ex-ukko
oli meillä jouluna 3 päivää putkeen ja eipä näyttänyt uusi vaimo harmistuvan, kun soittivat aatto-iltana niin tuli uusikolta vielä mullekkin hyvät joulun toivotukset. Tämä kaikki lasten vuoksi, eiköhän ne lapset ole mukavan joulun ansainneet erosta huolimatta. Aikuiset ihmiset pystyvät järjestelemään asiat jos vain niin haluavat.
- uusi puoliso
että on sitten koko jouluaaton entisen vaimonsa,uuden miehen ja lastensa kanssa.minä kyllä pärjään lasteni kanssa,mutta joulu kummankin luona ei oikein sovi ajatusmaailmaani tuntien vielä millainen hänen exänsä on käytökseltään.Mainostaa yhteisissä tilaisuuksissa tässä olevan entisen rakkaansa vaikka on lähtenyt itse vieraan miehen mukaan...
- onkin mustasukkaisuus
uusi puoliso kirjoitti:
että on sitten koko jouluaaton entisen vaimonsa,uuden miehen ja lastensa kanssa.minä kyllä pärjään lasteni kanssa,mutta joulu kummankin luona ei oikein sovi ajatusmaailmaani tuntien vielä millainen hänen exänsä on käytökseltään.Mainostaa yhteisissä tilaisuuksissa tässä olevan entisen rakkaansa vaikka on lähtenyt itse vieraan miehen mukaan...
draamaa ja uhkailuja kyseessä. Inhoat siis tätä exää ja siitä syystä johtuen et myöskään halua että miehesi on hänen kanssaan tekemisissä, et edes jouluna, etkä edes lasten vuoksi. Peiliin katsomisen paikka sinulla.
Ja jos ex-vaimo mainostaa miehesi olevan ex-rakkaansa niin eikös se ole totuus, niinhän he ovatkin. - MillaJ
onkin mustasukkaisuus kirjoitti:
draamaa ja uhkailuja kyseessä. Inhoat siis tätä exää ja siitä syystä johtuen et myöskään halua että miehesi on hänen kanssaan tekemisissä, et edes jouluna, etkä edes lasten vuoksi. Peiliin katsomisen paikka sinulla.
Ja jos ex-vaimo mainostaa miehesi olevan ex-rakkaansa niin eikös se ole totuus, niinhän he ovatkin...itelle ei tulis mieleenkään esitellä yhteisissä tilaisuuksissa ex-mies "entisenä rakkaana".
Voisin kuvitella, että mun nykyinen mies ei tuntisi tilanteessa oloaan kovinkaan mukavaksi.
Saati, et mun ex-mies esittelisi mut noin.....
....tulis vähän mieleen, että vieläkö se jollain tasolla roikkuu mussa.
Hyi olkoon. - uusi puoliso
MillaJ kirjoitti:
..itelle ei tulis mieleenkään esitellä yhteisissä tilaisuuksissa ex-mies "entisenä rakkaana".
Voisin kuvitella, että mun nykyinen mies ei tuntisi tilanteessa oloaan kovinkaan mukavaksi.
Saati, et mun ex-mies esittelisi mut noin.....
....tulis vähän mieleen, että vieläkö se jollain tasolla roikkuu mussa.
Hyi olkoon.kanssasi.Mieheni lensi aivan punaiseksi ja minä tunsin itseni vaivautuneeksi hänen puolestaan.Kehtaakin aukoa päätään kun oli pettänyt vuosi tolkulla mieheni tietämättä asiasta.
- hän on minun ex vaimoni
NAINEN jota olen aina rakastanut. Ex vaimolle kaikki kunnia kun hoitaa lapset erittäin hyvin. Kaikki ex vaimot ovat palkkionsa ansainneet. Ex vaimot naisia isolla ännällä! Ikinä ei saa unohtaa lasten äitiä, muistakaa se!
- uusi puoliso
ole koskaan asuneet äitinsä luona.Hän jätti ne isälleen ja lähti toisen miehen mukaan.Minulla ei ole mitään kadehtimista hänen exässään ja sitäpaitsi
mieheni ei kuulema ole koskaan rakastanut häntä ja senhän vuoksi juuri hän lähti...ja nyt istuu jouluna siellä. - kehuista ja
ylistyksestä. Kiva kuulla että minua arvostetaan, olen hoitanut lapset hyvin, ansainnut kiitokseni ja olen nainen!! Ja olen lasteni äiti!!... Mutta, olen myös nyxä.
- ristiriitaista...
uusi puoliso kirjoitti:
ole koskaan asuneet äitinsä luona.Hän jätti ne isälleen ja lähti toisen miehen mukaan.Minulla ei ole mitään kadehtimista hänen exässään ja sitäpaitsi
mieheni ei kuulema ole koskaan rakastanut häntä ja senhän vuoksi juuri hän lähti...ja nyt istuu jouluna siellä.nämä kuka lähti ja ketä rakasti, ja edelleen kaiken väittämäsi jälkeen miehesi istuu exän kanssa sovussa. Ehkäpä sulle on kerrottu potaskaa koko sopasta-sellaisia ne miehet on, tahi harrastavat ryhmäsellaista siellä yhteistuumin ja sinä jäit joukosta....hmmm.
Ja onkos nämä lapsokaiset sitten asuneet sinunkin kanssasi,jos isänsä luona ovat asuneet? - uusi puoliso
ristiriitaista... kirjoitti:
nämä kuka lähti ja ketä rakasti, ja edelleen kaiken väittämäsi jälkeen miehesi istuu exän kanssa sovussa. Ehkäpä sulle on kerrottu potaskaa koko sopasta-sellaisia ne miehet on, tahi harrastavat ryhmäsellaista siellä yhteistuumin ja sinä jäit joukosta....hmmm.
Ja onkos nämä lapsokaiset sitten asuneet sinunkin kanssasi,jos isänsä luona ovat asuneet?Entinen vaimo lähti toisen miehen mukaan ja lapset jäi miehelle.Nyt mies istuu samassa kahvipöydässä ex-vaimonsa ja hänen uuden miehensä sekä aikuisten lastensa kanssa.Aika koomista...itse en samaan pystyisi ja alentuisi..pettäjät toisella puolella pöytää..
- arki oli mitä?
uusi puoliso kirjoitti:
Entinen vaimo lähti toisen miehen mukaan ja lapset jäi miehelle.Nyt mies istuu samassa kahvipöydässä ex-vaimonsa ja hänen uuden miehensä sekä aikuisten lastensa kanssa.Aika koomista...itse en samaan pystyisi ja alentuisi..pettäjät toisella puolella pöytää..
Olen lukenut vain aloittajan kommentit, en muita.
Jos tosiaan on noin kuin kuvasit, voisin ajatella, että mies haluaisi kovasti, että lapsilla olisi hyvä joulu. Jos äiti on jättänyt lapset isänsä kanssa, on lapsien hylätyksi tulemisen kokemus valtava. Hyvä isä yrittää sitä kompensoida vaikka miten, koota perhettä, koota pesää, luoda lapsilleen sitä kuvaa että he (lapset) ovat alunperin jostain rakkaudentapaisesta tai yhteisestä tunteesta syntyneet, eivät pudonneet maailmaan mitenkuten ja sattumalta.
Joulu meni jo. Oletko sinä katkera vai oletko vaan taas yksi trolli täällä? - uusi puoliso
arki oli mitä? kirjoitti:
Olen lukenut vain aloittajan kommentit, en muita.
Jos tosiaan on noin kuin kuvasit, voisin ajatella, että mies haluaisi kovasti, että lapsilla olisi hyvä joulu. Jos äiti on jättänyt lapset isänsä kanssa, on lapsien hylätyksi tulemisen kokemus valtava. Hyvä isä yrittää sitä kompensoida vaikka miten, koota perhettä, koota pesää, luoda lapsilleen sitä kuvaa että he (lapset) ovat alunperin jostain rakkaudentapaisesta tai yhteisestä tunteesta syntyneet, eivät pudonneet maailmaan mitenkuten ja sattumalta.
Joulu meni jo. Oletko sinä katkera vai oletko vaan taas yksi trolli täällä?katkera,ihmettelen vain mitä hän haluaa vuosien eron
jälkeen.En minäkään käy exäni luona,kunnioitan hänen uutta vaimoa enkä halua aiheuttaa hänelle mielipahaa.Se mikä on mennyt ja ollut,olkoon niin.Ei minunkaan ex-mieheni istu meillä lapsiaan tapaamassa vaan kotonaan. - ei varmasti kirjoittanut
mies, vaan tämän palstan vaki-provoilija!
- MillaJ
ei varmasti kirjoittanut kirjoitti:
mies, vaan tämän palstan vaki-provoilija!
mullekin mieleen!
On jotenki aivan "sen näköstä" tekstiä. ; ) - kannata tärvätä
uusi puoliso kirjoitti:
Entinen vaimo lähti toisen miehen mukaan ja lapset jäi miehelle.Nyt mies istuu samassa kahvipöydässä ex-vaimonsa ja hänen uuden miehensä sekä aikuisten lastensa kanssa.Aika koomista...itse en samaan pystyisi ja alentuisi..pettäjät toisella puolella pöytää..
aikaa kyseiseen mieheen.. vanhasuola näyttää janottavan.. mies sanoo mitä vaan uusiopuolisolleen "jos ei ole tosissaan" tämän suhteen.
koska totta hemmetissä ihmistä tarvii rakastaa ollakseen toisen kanssa ellei kyse jostain kieroutumasta.
- eikä exä vieraile meillä
Lapsia kuskatessa saattaa ex-mies käydä ovella tai eteisessä, ja minä hänen kotonaan samoin. Kahvit juomme joskus harvoin, jos sattuu valmiina olemaan. Emme ole riidoissa, mutta olisi luonnotonta kyläillä puolin ja toisin enään eron jälkeen.
Lasten asiat hoituu muutenkin kuin kyläilemällä.
Eikö isä voi tavata aikuisia lapsiaan teillä tai lastensa kotona (kait aikuisilla jo omat asunnot)?
Lapsia isä tapaa omassa kodissaan.
Jos minun mieheni (siis nykyinen) alkaisi kyläilemään ja käymään ex-vaimonsa luona (kun ei sitä ennenkään ole tehnyt) niin pitäisin asiaa omituisena, ja ottaisin sen puheeksi.- uusi puoliso
auttanut,kehui vain kuinka on hyvät välit nykyään ex:n kautta.Olis kertonut aikaisemmin että alkaa tulevaisuudessa vierailee olisin positunut kuvioista..mitä sitä kenenkään tiellä.
Hänellä on aikuiset lapset joilla on omat kodit.Ehdotinkin että voisi tavata siellä,muttei käy lastensa luona juuri koskaan sen enempää kuin käskisi niitä meillekään.Minun puolestani hän voi olla vaikka koko aattoillan lastensa kanssa jos haluaa.Mutta se että pitää mennä jouluna istuu koen sen jotenkin loukkaavana. - aikuinen ihminen
uusi puoliso kirjoitti:
auttanut,kehui vain kuinka on hyvät välit nykyään ex:n kautta.Olis kertonut aikaisemmin että alkaa tulevaisuudessa vierailee olisin positunut kuvioista..mitä sitä kenenkään tiellä.
Hänellä on aikuiset lapset joilla on omat kodit.Ehdotinkin että voisi tavata siellä,muttei käy lastensa luona juuri koskaan sen enempää kuin käskisi niitä meillekään.Minun puolestani hän voi olla vaikka koko aattoillan lastensa kanssa jos haluaa.Mutta se että pitää mennä jouluna istuu koen sen jotenkin loukkaavana.ja voi tehdä mitä haluaa, miksi sinun pitää häntä holhota ja laatia sääntöjä mitä tehdä ja mitä ei? uusi puoliso ei tarjoita sitä, että kaikki vanha täytyy unohtaa....
Minulla on ex-mieheni kanssa juuri tuollaiset välit, että pitä kyllä väliin kehua, että onkin hyvät, kun monella eronneella parilla on sotatila päällä aina. Mulle on aivan sama, vaikka exä vierailee luonani (luonnollisesti tähän ei kuulu seksi koska hänellä on uusi puoliso jonka kanssa voi ne hommat hoitaa)koska hänen lapsensa ovat luonani ja niitähän käy katsomassa, ei minua. - uusi puoliso
aikuinen ihminen kirjoitti:
ja voi tehdä mitä haluaa, miksi sinun pitää häntä holhota ja laatia sääntöjä mitä tehdä ja mitä ei? uusi puoliso ei tarjoita sitä, että kaikki vanha täytyy unohtaa....
Minulla on ex-mieheni kanssa juuri tuollaiset välit, että pitä kyllä väliin kehua, että onkin hyvät, kun monella eronneella parilla on sotatila päällä aina. Mulle on aivan sama, vaikka exä vierailee luonani (luonnollisesti tähän ei kuulu seksi koska hänellä on uusi puoliso jonka kanssa voi ne hommat hoitaa)koska hänen lapsensa ovat luonani ja niitähän käy katsomassa, ei minua.että ovat aikuisia lapsia ja heillä on omat kodit
missä vierailla.Sulla ei sitten taida olla miestä ollenkaan kun entinen kelpaa vielä...eronkin jälkeen - käy kylässä
uusi puoliso kirjoitti:
että ovat aikuisia lapsia ja heillä on omat kodit
missä vierailla.Sulla ei sitten taida olla miestä ollenkaan kun entinen kelpaa vielä...eronkin jälkeenihmisiä sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta.
Onko se mielestäsi sopimatonta/rikollista/synnillistä?
Minusta on hyvä, jos entiset puolisot kelpaavat astumaan ovesta sisään. Onpahan ainakin merkki siitä, että elämä ja tunteet ovat normalisoituneet eron aiheuttamasta kuohusta. - uusi puoliso
käy kylässä kirjoitti:
ihmisiä sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta.
Onko se mielestäsi sopimatonta/rikollista/synnillistä?
Minusta on hyvä, jos entiset puolisot kelpaavat astumaan ovesta sisään. Onpahan ainakin merkki siitä, että elämä ja tunteet ovat normalisoituneet eron aiheuttamasta kuohusta.normalisoituu eron jälkeen,voi olla taas hyvissä
väleissä ja vierailla saman katon alla niin ehdotankin eronneille kaikki vaan takas saman katon alle jos se niin helpolla käy.Erot ovatkin sitten turhia ja säästytään monelta lapsille aiheuttamilta kivuilta.Minä en voi muuta kun sivusta ihmetellä mieheni käytöstä.EX vaimo istuu uuden kanssa nyt samassa kahvipöydässä ja nainen petti senkun ehti miestäni vuositolkulla uuden kanssa.HYi saasta!En ikinä pystyisi kohtaamaan tuollaista enkä moiseen alentuisikaan sen enempää kuin pettämäänkään. - enkä sellaista halua
uusi puoliso kirjoitti:
että ovat aikuisia lapsia ja heillä on omat kodit
missä vierailla.Sulla ei sitten taida olla miestä ollenkaan kun entinen kelpaa vielä...eronkin jälkeenen exää enkä ketään muutakaan miestä. Eikä mun "miehettömyys" liity tähän asiaan mitenkään.
- asiasi miettiä
uusi puoliso kirjoitti:
normalisoituu eron jälkeen,voi olla taas hyvissä
väleissä ja vierailla saman katon alla niin ehdotankin eronneille kaikki vaan takas saman katon alle jos se niin helpolla käy.Erot ovatkin sitten turhia ja säästytään monelta lapsille aiheuttamilta kivuilta.Minä en voi muuta kun sivusta ihmetellä mieheni käytöstä.EX vaimo istuu uuden kanssa nyt samassa kahvipöydässä ja nainen petti senkun ehti miestäni vuositolkulla uuden kanssa.HYi saasta!En ikinä pystyisi kohtaamaan tuollaista enkä moiseen alentuisikaan sen enempää kuin pettämäänkään.miten ex-aviopuolisot erosivat, ja miten toinen voi sietää toisen tekosia kaiken jälkeen. Kyllä ne asiat siellä kokeneen omassa päässä selvitetään. Sinä et voi ymmärtää kun et ole asiaa (tätä eroa) kokenut etkä toisen osapuolen kanssa elänyt, kuten miehesi. Älä jää tähän katkeruuteen märehtimään lopun elämääsi.
- kuinka ollaan aikuisia,
aikuinen ihminen kirjoitti:
ja voi tehdä mitä haluaa, miksi sinun pitää häntä holhota ja laatia sääntöjä mitä tehdä ja mitä ei? uusi puoliso ei tarjoita sitä, että kaikki vanha täytyy unohtaa....
Minulla on ex-mieheni kanssa juuri tuollaiset välit, että pitä kyllä väliin kehua, että onkin hyvät, kun monella eronneella parilla on sotatila päällä aina. Mulle on aivan sama, vaikka exä vierailee luonani (luonnollisesti tähän ei kuulu seksi koska hänellä on uusi puoliso jonka kanssa voi ne hommat hoitaa)koska hänen lapsensa ovat luonani ja niitähän käy katsomassa, ei minua.niin jos ei ennenkään ole käynyt exänsä luona, niin miksi alkaa siellä istumaan nytkään kun lapset jo aikuisia?
Minä olen hyvissä valeissä exäni kanssa, mutta silti emme kyläile toistemme luona.
On turhaa väittää että ollaan niin hyviä kavereita ja ystäviä erosta huolimatta, että viihdytään yhdessä vieläkin.
Sellainen on väärin esim. uusia puolisoita kohtaan, eikä kuulu eronneille pariskunnille.
Kun ollaan parisuhteessa voi puolisoltaan vaatia tiettyjä asioita, vaikka kuinka on aikuinen. Se ei ole holhoamista, eikä lakien säätämistä toiselle. On ns. käyttäytymisnormit olemassa, ja jos toinen ei itse tajua, voi toinen sanoa.
Uusi puoliso ei tarkoita että kaikki vanha täytyy unohtaa, ei, mutta exän kanssa keikkuminen täytyy unohtaa, lapsia ei.
Minulla ja miehelläni on kummallakin exät, itse en hypännyt exäni luona kylässä, mutta mieheni kävi "istumassa iltaa" exänsä luona, menivät yhdessä baariin jne.,ennen kuin aloimme olla yhdessä.
Minä tein selväksi etten hyväksy tuollaista, ja jos exä niin kovasti kiinnostaa vielä, niin minä jätän pelin siihen. Mieheni lopetti yhteyden pidon (lapsiaan tapaa säännöllisesti) exäänsä, mutta siitäkös tämä exä sai aihetta jupista minusta.
"he kun ovat niin hyviä ystäviä, ymmärtävät toisiaan ja ajattelevat asioista samoin"-jupinaa alkoi kuulua. (mainittakoon että oli jo naimisissa toisen kanssa, itse aikoinaan petti miestäni jne.)
NO nyt on jo rauhoittunut, eikä enään vaivaa meitä. - uusi puoliso
kuinka ollaan aikuisia, kirjoitti:
niin jos ei ennenkään ole käynyt exänsä luona, niin miksi alkaa siellä istumaan nytkään kun lapset jo aikuisia?
Minä olen hyvissä valeissä exäni kanssa, mutta silti emme kyläile toistemme luona.
On turhaa väittää että ollaan niin hyviä kavereita ja ystäviä erosta huolimatta, että viihdytään yhdessä vieläkin.
Sellainen on väärin esim. uusia puolisoita kohtaan, eikä kuulu eronneille pariskunnille.
Kun ollaan parisuhteessa voi puolisoltaan vaatia tiettyjä asioita, vaikka kuinka on aikuinen. Se ei ole holhoamista, eikä lakien säätämistä toiselle. On ns. käyttäytymisnormit olemassa, ja jos toinen ei itse tajua, voi toinen sanoa.
Uusi puoliso ei tarkoita että kaikki vanha täytyy unohtaa, ei, mutta exän kanssa keikkuminen täytyy unohtaa, lapsia ei.
Minulla ja miehelläni on kummallakin exät, itse en hypännyt exäni luona kylässä, mutta mieheni kävi "istumassa iltaa" exänsä luona, menivät yhdessä baariin jne.,ennen kuin aloimme olla yhdessä.
Minä tein selväksi etten hyväksy tuollaista, ja jos exä niin kovasti kiinnostaa vielä, niin minä jätän pelin siihen. Mieheni lopetti yhteyden pidon (lapsiaan tapaa säännöllisesti) exäänsä, mutta siitäkös tämä exä sai aihetta jupista minusta.
"he kun ovat niin hyviä ystäviä, ymmärtävät toisiaan ja ajattelevat asioista samoin"-jupinaa alkoi kuulua. (mainittakoon että oli jo naimisissa toisen kanssa, itse aikoinaan petti miestäni jne.)
NO nyt on jo rauhoittunut, eikä enään vaivaa meitä.kannanotostasi.Ajattelen aivan samalla tavalla.Ehkäpä tämä mieheni ex haluaa jollain tavalla hyvittää pettämäänsä aikaa hänelle,mutta valitettavasti hänen aikansa on ohi ja hänen omasta aloitteestaan.
- meitä sinne, kun
haluu elää yksin tai naistensa kanssa. Me emme kuulu ex miehen elämään eikä hän kaipaa meitä eikä me kaivat häntä. Onneksi tunne on molemminpuolista, niin ei tarvii riidellä. Toisaalta emme menisikään sinne jos siellä on naikkosia, sillä niin alas emme vajoo, että olisimme heidän kanssaan tekemisissä. Huh.
- katkera :-))
Heh heh...
- Eikö sua
saa täältä millään pois?????????????????????????
En jaksa lukee enää yhtään sun kirjottamaa kommenttia.
Onneks ne tunnistaa tosta sun aloitustyylistä.
Häivy täältä jo.
Vaikka sinne "kitkerät entiset vaimot"-palstalle tai ihan sama minne, kunhan katoat.
Et kuulu palstalle. - lapsemmekin ovat katkeria
katkera :-)) kirjoitti:
Heh heh...
kun isä aikanaan heidät hylkäsi. Kyllä sellainen jättää lapsiin jäljet, eikä niitä paikkaa mikään.
Jos olisimme eronneet yhteistuumin, ei tälläistä vääntöä meillä olisi, mutta kun yksipuolisesti mies vaihtaa lapset ja perheensä naikkosiin, niin sitä ei ymmärrä eikä voi lapsiakaan auttaa ymmärtämään isän tekosia.
Jos naikkoset on miehelle tärkeimpiä kuin oma perhe, niin sitten on. Väkisin ei isä ole isä.
Mutta ei isällä ole oikeutta sitten meihin millään lailla. - Anonyymi00035
lapsemmekin ovat katkeria kirjoitti:
kun isä aikanaan heidät hylkäsi. Kyllä sellainen jättää lapsiin jäljet, eikä niitä paikkaa mikään.
Jos olisimme eronneet yhteistuumin, ei tälläistä vääntöä meillä olisi, mutta kun yksipuolisesti mies vaihtaa lapset ja perheensä naikkosiin, niin sitä ei ymmärrä eikä voi lapsiakaan auttaa ymmärtämään isän tekosia.
Jos naikkoset on miehelle tärkeimpiä kuin oma perhe, niin sitten on. Väkisin ei isä ole isä.
Mutta ei isällä ole oikeutta sitten meihin millään lailla.kun äiti aikanaan heidät hylkäsi. Kyllä sellainen jättää lapsiin jäljet, eikä niitä paikkaa mikään.
Mutta ei isällä ole oikeutta sitten meihin millään lailla. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
kun äiti aikanaan heidät hylkäsi. Kyllä sellainen jättää lapsiin jäljet, eikä niitä paikkaa mikään.
Mutta ei isällä ole oikeutta sitten meihin millään lailla.kun äiti aikanaan heidät hylkäsi. Kyllä sellainen jättää lapsiin jäljet, eikä niitä paikkaa mikään.
Jos olisimme eronneet yhteistuumin, ei tälläistä vääntöä meillä olisi, mutta kun yksipuolisesti nainen vaihtaa lapset ja perheensä homoihin, niin sitä ei ymmärrä eikä voi lapsiakaan auttaa ymmärtämään äidin tekosia.
Jos munaton mies on naiselle tärkeimpiä kuin oma perhe, niin sitten on. Väkisin ei äiti ole äiti,
Mutta ei vieraannuttaja äidillä ja lastensuojelulla ole oikeutta sitten meihin millään lailla. - Anonyymi00037
Eikö sua kirjoitti:
saa täältä millään pois?????????????????????????
En jaksa lukee enää yhtään sun kirjottamaa kommenttia.
Onneks ne tunnistaa tosta sun aloitustyylistä.
Häivy täältä jo.
Vaikka sinne "kitkerät entiset vaimot"-palstalle tai ihan sama minne, kunhan katoat.
Et kuulu palstalle.Itse et kuulu palstalle!
- tavallaan
Minun ex-mieheni on vieraillut meillä aattoiltana monina vuosina.Lapset ovat eromme jälkeen asuneet luonani,isä toi lapsilleen lahjat ja oli jonkin aikaa kanssamme.Sitten lähti kotiinsa ja viettivät loppuillan uuden vaimonsa kanssa.Sopiva käytäntö kai kaikille osapuolille,en ainakaan tiedä,että olisi kukaan ollut pahoilla mielin.
- Anonyymi00034
Lapsen isä oli pahoilla mielin- lapset vierasnnutettuna
- Anonyymi00033
Ex mies mainosta suvun hautaus toimistoa
Hauta kivet ym.
Nainen aina syyllinen
Voi kirjoittaa Kajaani aloittaa
sukkuloi Siiri Syylinen
Syylinen
Ei menetimme - Anonyymi00038
Viimeksi kävin tytön rippijuhlissa joku vuosi sitten- Tänä keväänä pitää sitten vierailla ylioppilasjuhlissa. Joulut me on tehty niin, että lapset on (yleensä suurimman) osan aikaa exällä ja käyvät sitten yhden illan täällä minun luona. Ihan toimiva kääytäntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35312226Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18911248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806573Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2063867- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642733Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782477Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522230Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922