Topshop tarjoaa Christinalle

4milj punnan diiliä

Christina Aguilera on vastikään saanut pikean ökytarjouksen englantilaiselta supersuositulta vaateketju Topshopilta.Ketjun johtaja on tarjonnut poplaulajalle "summaa mikä saisi Britney Spearsin kateudesta vihreäksi" eli 4,2milj euron arvoista sopimusta mikäli (ex-?)megatähti suunnittelisi firmalle oman malliston.Topshop on ainemmin tehnyt yhteistyötä muotikuningatar Kate Mossin kanssa. Christina-sopimuksen ei suinkaan ole tarkoitus jättää katea varjoonsa,vaan supertähtien mallistoja myytäisiin rinnakkain.

29

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna91

      tämä liittyy musiikkiin? Noh musiikki on sivuseikka tolle akalle. Kunhan saa promota hajuvesiään ja vaatteitaan. MEDIAHUORA

      • Jos Briitun

        hajuvedet eivät menesty tai saa vaatediilejä,niin ERÄÄT trollaavat täällä.Tämä on Christina Aguilera-palsta,joten täällä aiheet käsittelevät luonnollisesti myös muitakin kuin Christinan musiikillisia saavutuksia.


      • vielä enemmän, jos

        Britney saisi jonkun huippudiilin, eli turha valitella siinä! Eikö muuten Pepsi tarvitse enää Spearsien palveluksia D:

        Noo, Britneyn mamma kirjoittakoon elämänkertoja, jos musiikki ei tuo leipää pöytään tai Britney ei saa sivutöitä jostain.


      • britneyfan94
        vielä enemmän, jos kirjoitti:

        Britney saisi jonkun huippudiilin, eli turha valitella siinä! Eikö muuten Pepsi tarvitse enää Spearsien palveluksia D:

        Noo, Britneyn mamma kirjoittakoon elämänkertoja, jos musiikki ei tuo leipää pöytään tai Britney ei saa sivutöitä jostain.

        Britney saa niin paljon rahaa kun hän on niin menestynyt, että hän ei tarvitsekkaan tollasia! Mutta kyllä mä haluaisin suunitella oman malliston. Olisi ihanaa. Madoonnankin mallisto oli niin ihqu.


      • artistin halutaan joka paik...
        britneyfan94 kirjoitti:

        Britney saa niin paljon rahaa kun hän on niin menestynyt, että hän ei tarvitsekkaan tollasia! Mutta kyllä mä haluaisin suunitella oman malliston. Olisi ihanaa. Madoonnankin mallisto oli niin ihqu.

        (Ei pelkästään paskalehtiin, jossa Lohanit, Spearsit ovat ahkerasti olleet D:)

        Mitäs pahaa pienissä "sivubisneksissä"? Kaikille tarjotaan tuollaisia, jotka menestyvät todella hyvin jne...


      • anna91
        artistin halutaan joka paik... kirjoitti:

        (Ei pelkästään paskalehtiin, jossa Lohanit, Spearsit ovat ahkerasti olleet D:)

        Mitäs pahaa pienissä "sivubisneksissä"? Kaikille tarjotaan tuollaisia, jotka menestyvät todella hyvin jne...

        mielessään vain raha


      • paljon järki
        anna91 kirjoitti:

        mielessään vain raha

        päätä pakota...Onpas esim. Gwen Stefani tai Beyonce todella rahan perään,kun ovat lanseeranneet omat mallistonsa,vaikka levyttävätkin.


      • anna91
        paljon järki kirjoitti:

        päätä pakota...Onpas esim. Gwen Stefani tai Beyonce todella rahan perään,kun ovat lanseeranneet omat mallistonsa,vaikka levyttävätkin.

        mielessä. TOTTA


      • anna91
        anna91 kirjoitti:

        mielessä. TOTTA

        tota Beyoncea. Aina leikkimässä maailmanpelastajaa, mutta silti yksi eniten rahan perässä juoksijoista. Jopa Christinakin on tossa mielessä minun silmissäni korkeamalla kuin tuo kaksnaamanen akka


      • esittänyt paljon, mitä
        anna91 kirjoitti:

        tota Beyoncea. Aina leikkimässä maailmanpelastajaa, mutta silti yksi eniten rahan perässä juoksijoista. Jopa Christinakin on tossa mielessä minun silmissäni korkeamalla kuin tuo kaksnaamanen akka

        hän ei ole ja uran alussa teki paljon mainoskeikkoja jne... Pepsi ja kaikkea kivaa.

        Mikset saman tien hauku Angelina Jolieta tekopyhäksi, koska hän oikeasti haluaa auttaa muita.


      • siinä,että
        esittänyt paljon, mitä kirjoitti:

        hän ei ole ja uran alussa teki paljon mainoskeikkoja jne... Pepsi ja kaikkea kivaa.

        Mikset saman tien hauku Angelina Jolieta tekopyhäksi, koska hän oikeasti haluaa auttaa muita.

        esim. Britneyn viimeisin hajuvesi floppasi.

        AJ rules


      • anna91
        esittänyt paljon, mitä kirjoitti:

        hän ei ole ja uran alussa teki paljon mainoskeikkoja jne... Pepsi ja kaikkea kivaa.

        Mikset saman tien hauku Angelina Jolieta tekopyhäksi, koska hän oikeasti haluaa auttaa muita.

        beyonce ja christina eivät


      • anna91
        siinä,että kirjoitti:

        esim. Britneyn viimeisin hajuvesi floppasi.

        AJ rules

        Mitä sit? Britney on LAULAJA ja Christina pelkkä mediahuora


      • LAULAJA!!!
        anna91 kirjoitti:

        Mitä sit? Britney on LAULAJA ja Christina pelkkä mediahuora

        Ja Britney on mediahuora pahimmasta päästä.


      • bellali

        tyhmä vai esitätkö? Christinahan lauloi nimenomaan musiikkia joulukuussa Grammy-ehdokkaiden julkistamisjuhlassa. Sehän on juuri sitä musiikkia mitä hänen kuuluukin tehdä joten en ymmärrä mihin viittaat.

        Mutta oletkin trolli ja sanot mitä vaan oli se totta tai ei.


      • anna91
        bellali kirjoitti:

        tyhmä vai esitätkö? Christinahan lauloi nimenomaan musiikkia joulukuussa Grammy-ehdokkaiden julkistamisjuhlassa. Sehän on juuri sitä musiikkia mitä hänen kuuluukin tehdä joten en ymmärrä mihin viittaat.

        Mutta oletkin trolli ja sanot mitä vaan oli se totta tai ei.

        ääliö... Kukakohan se trollaa britneypalstalla? Minä vain sanon miten asiat ovat! Christina ei vaan enää ole iskussa


      • perheeseen välillä.
        anna91 kirjoitti:

        ääliö... Kukakohan se trollaa britneypalstalla? Minä vain sanon miten asiat ovat! Christina ei vaan enää ole iskussa

        Ei julkkikset mitään robotteja ole joidenka pitäisi tehdä koko ajan jotain musiikkia jne..

        Yhtä hyvin oltaisiin voitu julistaa Britneyn uran kuolleeksi, kun seurusteli Kevin Federlinen kanssa, eikä tehnyt mitään julkisuudessa muuta kuin hengeili paparazzien kanssa.


      • kun Britney
        anna91 kirjoitti:

        Mitä sit? Britney on LAULAJA ja Christina pelkkä mediahuora

        ei osaa laulaa ja eikä bisneksetkään suju,vaikka on niitäkin yrittänyt:D


      • tunnet ne
        anna91 kirjoitti:

        beyonce ja christina eivät

        ihan hekilökohtaisesti ja sulla on joku valta päättää,ketkä ovat parempia ja ketkä huonompia ihmisiä?...Just...


      • mukaan trolli
        anna91 kirjoitti:

        ääliö... Kukakohan se trollaa britneypalstalla? Minä vain sanon miten asiat ovat! Christina ei vaan enää ole iskussa

        on henkilö,joka haluaa haastaa riitaa,eikä osaa perustella sanomisiaan,vaan kirjoittaa mitä lystää ilman että asioilla olisi todellisuusperääkään.


    • etkö ole itse

      ollut koskaan topshopin mainoksessa

    • viellä viestitellään

      iloisista asioista,eikä kaikki aloitukset ole trollauksia.

    • bellali

      henkisesti jälkeenjäänyt, joku siinä on vialla. Surullista että joku tuntee niin voimakasta tarvetta spämmätä ja trollailla Christinan palstalla pitääkseen Britneyn relevanttina. Täällä on taas varmaan kymmenen Britney-aloitusta:D Hilpeää.

      • vinegar

        Huomaa, että joku Christina-fani tykittää viestejä. Luuletko oikeasti, että kaikki uskoisivat tollaista trollaamista... Itse en ole täällä mitään aloituksia tehnyt, mutta täytykin kysyä, että kukakohan teistä on aina Britneyn palstalla tekemässä niitä aloituksia? Kyllä kuule te samat naamat siellä olette. ja todella lapsellista ruvera mollamaan jotain ihmistä tolla tavalla. Ketkököhän ne täällä nyt ovat jälkeenjääneitä? Ja todella naurettavaa. Jos me muutamat Britneyfanit anna91, britneyfan jne käytämme nimimerkkiä niin heti ollaan niihinkin takertumassa. Kun ette itse edes uskalla käyttää sitä.
        Täytyy sen verran kommentoida tota uutistakin, että minusta nuo tollaiset jatkuvat hajuvesien ja vaatteiden promoaminen on jopa aika huvittavaa, kun kyseessä on musiikkibisnes! Melkein kaikillahan niitä melkein on, mutta eräällä/eräillä on joku jatkuva vimma tollasiin humputuksiin.


      • anna91

        Olet säälittävä, koska sinä kirjoitat näitä kaikkia paskoja viestejäsi aina britney palstalla ja jäit kerran siitä kiinnikkin! Jospa nyt suostuisit kirjoittamaan aina tolla nimimerkilläsi antifani!


      • Kyse on
        vinegar kirjoitti:

        Huomaa, että joku Christina-fani tykittää viestejä. Luuletko oikeasti, että kaikki uskoisivat tollaista trollaamista... Itse en ole täällä mitään aloituksia tehnyt, mutta täytykin kysyä, että kukakohan teistä on aina Britneyn palstalla tekemässä niitä aloituksia? Kyllä kuule te samat naamat siellä olette. ja todella lapsellista ruvera mollamaan jotain ihmistä tolla tavalla. Ketkököhän ne täällä nyt ovat jälkeenjääneitä? Ja todella naurettavaa. Jos me muutamat Britneyfanit anna91, britneyfan jne käytämme nimimerkkiä niin heti ollaan niihinkin takertumassa. Kun ette itse edes uskalla käyttää sitä.
        Täytyy sen verran kommentoida tota uutistakin, että minusta nuo tollaiset jatkuvat hajuvesien ja vaatteiden promoaminen on jopa aika huvittavaa, kun kyseessä on musiikkibisnes! Melkein kaikillahan niitä melkein on, mutta eräällä/eräillä on joku jatkuva vimma tollasiin humputuksiin.

        vain siitä,että olet puolueellinen.Et osaa lisäksi perustella,miten Christina eroaisi muista.Christina on nyt äiti ja hänellä on aikaa keskittyä nyt muuhun bisnekseen kuin laulamiseen,enkä näe siinä mitään pahaa.Taitaa vain sapettaa,kun C on niin myyvä kasvo.

        P.S Kyllä te B-trollaajat olette ihan itse aloituksenne tehneet tänne.


      • Jos ette osaa
        anna91 kirjoitti:

        Olet säälittävä, koska sinä kirjoitat näitä kaikkia paskoja viestejäsi aina britney palstalla ja jäit kerran siitä kiinnikkin! Jospa nyt suostuisit kirjoittamaan aina tolla nimimerkilläsi antifani!

        keskustella.


      • bellali
        vinegar kirjoitti:

        Huomaa, että joku Christina-fani tykittää viestejä. Luuletko oikeasti, että kaikki uskoisivat tollaista trollaamista... Itse en ole täällä mitään aloituksia tehnyt, mutta täytykin kysyä, että kukakohan teistä on aina Britneyn palstalla tekemässä niitä aloituksia? Kyllä kuule te samat naamat siellä olette. ja todella lapsellista ruvera mollamaan jotain ihmistä tolla tavalla. Ketkököhän ne täällä nyt ovat jälkeenjääneitä? Ja todella naurettavaa. Jos me muutamat Britneyfanit anna91, britneyfan jne käytämme nimimerkkiä niin heti ollaan niihinkin takertumassa. Kun ette itse edes uskalla käyttää sitä.
        Täytyy sen verran kommentoida tota uutistakin, että minusta nuo tollaiset jatkuvat hajuvesien ja vaatteiden promoaminen on jopa aika huvittavaa, kun kyseessä on musiikkibisnes! Melkein kaikillahan niitä melkein on, mutta eräällä/eräillä on joku jatkuva vimma tollasiin humputuksiin.

        vainoharhan? Minun ei tarvitse selittää yhtään mitään. Kertaakaan en ole trollaillut B:n palstalla kun hän ei kiinnosta minua.

        Sanon sen vielä uudelleen; hän ei vain yksinkertaisesti kiinnosta eikä minulla ole mitään tarvetta trollailla muiden artistien palstoilla.

        Lisäksi B:n palstalla ei ole ollut Christina-aloituksia ja trollauksia kuten täällä on vastaavasti Britneystä. Nyt siellä saattaa olla varmaan sen takia että te olette ensin tunkeneet tänne tätä trollailua ja offtopicia ja joku on kyllästynyt siihen.Muistuttaisin myös siitä että kaikki Britneyn vihaajat eivät ole Christina-faneja.


      • bellali
        vinegar kirjoitti:

        Huomaa, että joku Christina-fani tykittää viestejä. Luuletko oikeasti, että kaikki uskoisivat tollaista trollaamista... Itse en ole täällä mitään aloituksia tehnyt, mutta täytykin kysyä, että kukakohan teistä on aina Britneyn palstalla tekemässä niitä aloituksia? Kyllä kuule te samat naamat siellä olette. ja todella lapsellista ruvera mollamaan jotain ihmistä tolla tavalla. Ketkököhän ne täällä nyt ovat jälkeenjääneitä? Ja todella naurettavaa. Jos me muutamat Britneyfanit anna91, britneyfan jne käytämme nimimerkkiä niin heti ollaan niihinkin takertumassa. Kun ette itse edes uskalla käyttää sitä.
        Täytyy sen verran kommentoida tota uutistakin, että minusta nuo tollaiset jatkuvat hajuvesien ja vaatteiden promoaminen on jopa aika huvittavaa, kun kyseessä on musiikkibisnes! Melkein kaikillahan niitä melkein on, mutta eräällä/eräillä on joku jatkuva vimma tollasiin humputuksiin.

        "Itse en ole täällä mitään aloituksia tehnyt, mutta täytykin kysyä, että kukakohan teistä on aina Britneyn palstalla tekemässä niitä aloituksia?"

        Siis mitä aloituksia? Itse en ole nähnyt siellä yhtään Christinaan liittyvää aloitusta eli miten ne aloitukset liittyvät tähän palstaan?

        Te olette oikeasti vainoharhaisia jos luulette että jokainen Britneytä kritisoiva on Christina-fani. Se ei ole totta, se on tyhmyyttä.

        Tuo anna91 kirjoitti sen "BRITNEY ON JUMALA!" viestin ja sinä vielä kyselet miksi epäilen häntä jälkeenjääneeksi? Puhumattakaan kaikista muista typeristä viesteistä joita sama tyyppi kirjoittaa tänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe