Onko riskiostos 250 000 ajettu 90-luvun lopun kulkupeli. Sähkövikoja tietenkin, mutta onko ne niin mittavia ettei pärjäisi tien päällä (radio rikki, parkkit. ei toimi ym.) Onko jotain konkreettisia tyyppivikoja esim alusta, entä moottorin/vaihdelaatikon kestävyys.
Scenic
1
1041
Vastaukset
- Nimetön
Mutta yleisesti ottaen tuskin juuri mistään merkistä saa "yhtä paljon autoa yhtä pienellä rahalla" kuin käytettyä Rellua ostaessa. Uutta Rellua en ostaisi mutta käytettyjä on ollut jo kolme ja hinta-laatusuhde on ollut enemmän kuin hyvä. Itsellä oli -98 2,0 Scenic ja siinä ei ollut mitään haukkumisen aihetta 5 vuoden aikana.
Kovin suurta riskiä tuossa mainitsemassasi ei liene ellet ole aivan "puusilmä" autojen suhteen ja samaan aikaan myyjä täysi huijari. Voisin kuvitella että mainitsemasi kaltaisen auton saa alle 4000 eurolla.
Ps. Unohda se 1,6 8v. 2-litrainen on mukavuudeltaan aivan eri maata, bensaa meni ainakin itsellä täällä pk-seudulla keskimäärin 8,5 lirtaa/100 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175