Eipä taida vielä ylettyä Skytrain Suvarnabhumin lentokentälle? Kysynpä nyt kumminkin kun suunnitelmissa ainakin on?
Skytrain
5
1663
Vastaukset
- eiulotuei
Tiedot kulkuneuvoista lukeepi suvan nettisivuilla.
- jullikkaman
Rakenteilla
- aa-aa
jullikkaman kirjoitti:
Rakenteilla
Lentokentälle rakennetaan toisenlainen junayhteys. Sillä ei ole mitään tekemistä skystrainin kanssa, junat, rata, liput ym. ovat erilaisia.
- -saza-
Kyseessä onkin melkoinen ikiprojekti. Piti vissiin olla alkuperäisten suunnitelmien mukaan valmis jo vuonna 2007, mutta ei siis ole vielä valmiina. Lueskelin jostain, että rata olisi nyt ainakin valmiin näköinen, mutta senkin jälkeen kestää vielä aika kauan ennenkuin se voidaan ottaa käyttöön. Junia pitää testailla useita kuukausia ja ilmeisesti sitä ei ole vielä aloitettu, mutta vuotta 2009 jo povataan käyttöönottovuodeksi, jopa kevättä 2009..... tiedä häntä, mutta tulossa on siis.
- taksi
tuskin se bts valmistuu koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308