Olen 32 vuotias, iloinen, puhelias ja avoin nuori nainen. Minulla on terveet elämäntavat. Harrastan liikuntaa ja pyrin syömään terveellisesti. En käytä lainkaan alkoholia, enkä myöskään tupakoi. Osaan nauttia elämästäni selvinpäin.
Harrastuksiini kuuluu muun muassa henkisen kasvun kirjat, kirjoittaminen, liikunta monessakin muodossa vaihdellen vuodenaikojen mukaan, maalaaminen, henkiset harjoitukset. Olen syvällinen omantien kulkija, joka on löytänyt vastaukset syvimpiin olemassaolon kysymyksiin. Ja juuri tämän vuoksi koen syvän rauhan, ilon ja luottamuksen sisälläni. Olen saavuttanut sen tärkeimmän elämässäni eli mielenrauhan ja kaikki muu mikä minulle tapahtuu on vain plussaa. Olen ikuinen optimisti, joka löytää rankimmastakin vastoinkäymisestä sen hyvän mikä siihen on kätketty. Kaikki mikä meille tapahtuu, on pohjimmiltaan hyvää, jos osaamme asiat niin nähdä.
Kaipaan elämääni uusia ystäviä! En esitä sinulle sen kummempia vaatimuksia kuin sen, että olet naispuolinen ihminen (seurustelukumppani minulla jo on). Jos tunnet haluavasi tutustua minuun, niin ota ihmeessä yhteyttä, niin katsotaan mitä siitä kehkeytyy. ystävänä olen luotettava, rehellinen ja aito. Ystävilleni haluan aidosti heidän hyväänsä ja se näkyy myös käytöksessäni. Sähköpostiosoitteeni on: [email protected]
Rakkaudellisin terveisin,
Hymyhuuli :)
Etsin 29-40 vee ystävää/Treen lähialue
Nainen 32 vee
0
254
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626